1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Seks & zo
  4. twee vagina openingen.

Dit onderwerp heeft 57 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 03-02-2012 21:41.

twee vagina openingen.

1. Medium
    Afbeelding van BuenoIsLekker

Naam
    3,026 berichten
    Lid sinds March 2010

quote:
    Cecipas schreef op 26 January 2012 @ 19:36:
    Het is echt mogelijk om alsware 2 vagina's te hebben. Ik had er laatst een filmpje over gezien, en hier is een pic daar van.

[afbeelding]

En dan kan je dus echt nog een keer zwanger worden, in de tussentijd van je andere zwangerschap. wat niet zonder risico's is.

hier nog een artikel
    http://www.mirror.co.uk/n...ty-twice-115875-23694835/

zo studieafwijkendgedrag :')
    Maar eigenlijk is het toch maar 1 vagina, maar dan door de helft gedeeld, right? Dus niet dat je 2x zoveel bloedt omdat je dan 2 gaten hebt, maar die 2 samen heeft dezelfde grootte als 1 gat, toch? Ok vage vraag.

2. Small
    Afbeelding van xWhoYouAre

Tirza
    534 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Bambi90 schreef op 29 January 2012 @ 16:32:
    [...]

uhuh :) d8, ik leg het even uit want ik zie dat veel mensen het niet snappen?

Maar is je vriendin al langs de huisarts geweest?
    nee nog steeds niet :(

http://somedaylovewillfindu.tumblr.com/

3. Xtra-small
    Afbeelding van Nevermore

Raven
    89 berichten
    Lid sinds January 2012

GGD soasense.

4. Small
    Afbeelding van Wrikkelgat

Door
    822 berichten
    Lid sinds December 2011

^Het is geen soa.

Use what talent you possess. The woods would be very silent if no birds sang, except those that sang best.

5. Small
    Afbeelding van Ohmy

Ohmy
    327 berichten
    Lid sinds May 2009

Het is zeker geen soa.. zoek maar op google naar Uterus Didelphys

(Kan schokkend zijn haha) foto; http://mypetjawa.mu.nu/archives/Uterus_Didelphys.jpg

6. Medium
    Afbeelding van LaConasse

Hannelore
    1,511 berichten
    Lid sinds December 2011

GGD soasense is een spreekuur waar je o.a. op SOA's getest kunt worden maar ook tot je 21e gratis een 'sense' afspraak kunt maken. Je kunt dan praten over alles waar je vragen over hebt.. prive.. en het is minder eng dan bij je huisarts omdat je deze vrouw waarschijnlijk toch nooit meer ziet.

7. Xtra-small
    Afbeelding van Nevermore

Raven
    89 berichten
    Lid sinds January 2012

Ik bedoelde ook niet dat het een soa is, ik ben daar ook voor vaginisme heengegaan. Het is niet alleen voor SOA's maar voor alles wat je niet met je huisarts durft te bespreken. Ik ben er gister geweest en kan het je heel erg aanraden. Je kan gewoon bij de dichtsbijzijnde GGD een afspraak maken (mailen met je probleem, end an mailen ze terug met hoe het verder gaat). Je hoeft ook geen naam etc te zeggen, het is gratis, je verzekeraar en dokter zullen er nooit van af wezen. Voor mij hebben ze een verwijsbrief geschreven naar de desbetreffende hulp die ik nodig heb (seksuoloog). Sorry dat ik het gister niet uitlegde :P. Was even druk.

8. Xtra-small
    Afbeelding van Nevermore

Raven
    89 berichten
    Lid sinds January 2012

(ze vinden niks raar en zien elke dag weet ik veel hoeveel vagina's en penissen (hoe schrijfj e dit? xD) voorbij komen, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken, het is hun werk, nog meer dan als de huisarts)

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?