Dit onderwerp heeft 23 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2012 16:29.
Zelfs spuiten...
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:35Hallo Allemaal,
vanwege deze vraag heb ik maar ff een nieuw account aangemaakt.
ik zit met het volgende: Ik heb nu 1,5 jaar een relatie en dus ook seks.
mijn vriend heeft enkele weken geleden een vibo gekocht en we vinden het beide enorm fijn als hij mij daarmee verwent. Ik kom hierdoor vrij makkelijk klaar en als ik klaarkom dan sluit ik mijn benen automatisch en is het genoeg geweest.
Nu wilde mijn vriend graag weten wat er gebeurde als hij doorging nadat ik was klaargekomen. Uiteindelijk heb ik me over laten halen (was zelf ook wel benieuwd) en hij heeft me een tijdje geleden zo vastgebonden met enkele pantys dat ik mijn benen niet goed kon bewegen. nadat ik dus opnieuw was klaargekomen, is hij doorgegaan met die vibo. Uiteindelijk beleefde ik een orgasme dat ik nog niet eerder meegemaakt heb. M'n vocht kwam er zelfs een beetje uitgespoten. Mijn vriend vond dit geweldig en ook ik heb nog enkele minuten liggen kronkelen. Tot nu toe geen problemen dus.
Nu is het zo dat ik mijn vriend niet dagelijks zie en we spreken elkaar dus vaak via msn, maar regelmatig vinden we ook wel leuk om samen de webcam aan te zetten en elkaar zo gek te maken.
Nu zou ik hem graag willen verrassen door ook een keer voor de webcam zo klaar te komen dat het vocht er weer een beetje uit spuit (doe dit niet alleen voor hem, vond het zelf ook enorm fijn). Maar els ik mezelf verwen, dan kan ik niet verder gaan nadat ik ben klaargekomen, dan sluit ik toch automatisch weer mijn benen.
Zijn er dus meiden die weten hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Sorry voor de lange tekst, maar denk dat een volledige uitleg duidelijker is dan een korte vraag...
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:39Je kunt spuitend klaar komen door je g-spot te stimuleren, die moet je dan wel even zoeken en je hebt ook speciale vibrators daarvoor. Tja, en anders jezelf een beetje 'dwingen' om door te gaan als je klaargekomen bent?
Alleen ik zou het persoonlijk nooit zo snel voor de webcam doen, maar aangezien jullie dat wel vaker doen zul je daar vast niet mee stoppen haha. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 09:43quote:kuijpersz schreef op 08 February 2012 @ 09:39:
Je kunt spuitend klaar komen door je g-spot te stimuleren, die moet je dan wel even zoeken en je hebt ook speciale vibrators daarvoor. Tja, en anders jezelf een beetje 'dwingen' om door te gaan als je klaargekomen bent?
Alleen ik zou het persoonlijk nooit zo snel voor de webcam doen, maar aangezien jullie dat wel vaker doen zul je daar vast niet mee stoppen haha.
Dwingen gaat dus niet, het voelt dan te gevoelig daaronder om door te gaan.
En we cammen idd al langer en vertrouwen elkaar na 1.5 jaar volledig, dus dat zit wel goed. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:03tsja, misschien toch met die panty's ook proberen? al zou ik niet weten hoe je dat moet doen .. en inderdaad, persoonlijk zou ik het ook niet zo gauw voor de webcam doen. maar als je elkaar vertrouwt, dan zal het wel goed zitten denk ik.wild hearts cannot be broken
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:07quote:cruxed schreef op 08 February 2012 @ 10:03:
tsja, misschien toch met die panty's ook proberen? al zou ik niet weten hoe je dat moet doen .. en inderdaad, persoonlijk zou ik het ook niet zo gauw voor de webcam doen. maar als je elkaar vertrouwt, dan zal het wel goed zitten denk ik.
heb al geprobeerd om mezelf met een panty vast te binden, maar dan blijven m'n benen wel uit elkaar, maar dan is het gewoon te gevoelig om er zelf aan te zitten en door te gaan. hebben jullie dat dan niet?
kunnen jullie gewoon doorgaan met masturberen als je bent klaargekomen??? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 10:44phh ik probeer ook vaak door te gaan kijken wat er gebeurd, maar het is zoooo gevoelig dat je gewoon stopt. en idd benen dicht xD
dus kan je niet helpen, vind het zelfs beetje eng om vastgebonden te liggen en dan je vriend door te laten gaan =l mischien gebeurd er wel iets ergs haha geen idee ;']~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/ - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:38quote:katariina schreef op 08 February 2012 @ 10:44:
phh ik probeer ook vaak door te gaan kijken wat er gebeurd, maar het is zoooo gevoelig dat je gewoon stopt. en idd benen dicht xD
dus kan je niet helpen, vind het zelfs beetje eng om vastgebonden te liggen en dan je vriend door te laten gaan =l mischien gebeurd er wel iets ergs haha geen idee ;']
Wat ergs zou er kunnen gebeuren?
Heb ook wel moeten wennen aan het vastgebonden zitten, maar het heeft ook wel wat
En het gevoel dat je krijgt om moment dat je dan klaarkomt is bijna niet te beschrijven. Dus echt een aanrader!
Mocht je (of iemand anders) meer details willen, dan kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 16:28hah klinkt gaaf! maar geen verstand van ik heb ook dat ik daarna helemaal zat be en het te gevoelig is.You'll survive, cause I'll be there.
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 09:31
Vandaar het vastbindenquote:Roadload schreef op 09 February 2012 @ 16:28:
hah klinkt gaaf! maar geen verstand van ik heb ook dat ik daarna helemaal zat be en het te gevoelig is.
maar alleen valt dat niet mee 
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 16:42Het is echt moeilijk om zelf zo klaar te komen vind ik xD M'n vriend kan het wel bij me, maar ik kan het bij me zelf niet hehe. Dus ik zou het niet weten hoe je dat moet doen..
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 16:47sorry, ik zou het niet weten. ben nog nooit klaargekomen, niet als ik het zelf doe en ook niet als mijn vriend het doet..
zie dit dus maar als een upje
ookgeldverdienen.nl - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 18:56Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 18:59quote:Excogitation schreef op 10 February 2012 @ 18:56:
Dit is niet serieus.
kijk:
http://forum.girlscene.nl...ex/list_messages/226279/0
faalhaas. - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 18:03ben ik de enige die dit een beeetje een apart topic vind?
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 18:22
Ik vond het ook al raar. Het is blijkbaar een troll.quote:fromyourheart schreef op 11 February 2012 @ 18:03:
ben ik de enige die dit een beeetje een apart topic vind? - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 18:30ik vind het ook apart hoor..
- Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 22:26maar toch een intresant onderwerp om eerlijk te zijn, want ja, hoe lang kun je nu eigenlijk door gaan..... xD en word je op een gegeven moment niet helemaal gek als je dat gevoel maar blijft houde en die gevoeligheid...~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:03dat heet toch squirten ofzo? ik vind het maar vies klinken.[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262]
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 01:08Ik heb het slechts 1 keer mee mogen maken (tot nu toe)... en ik moet zeggen dat ik en mijn vriend er nog steeds niets van begrijpen. Wat ik wel weet: Ik wil het vaker mee maken! Alleen de vraag is: Hoe?
Ik kan me nog herinneren dat ik helemaal op ging in het gevoel en toen kwam ik... en toen kwam mijn vriend zijn gezicht nogal druipend nat tussen mijn benen vandaan. Maar na deze ene keer is het me niet nog eens overkomen, terwijl ik het dus wel heel graag wil, maar het lukt ons dus niet.
Je moet je G-spot stimuleren... maar het lastige is, waar zit die precies? Mijn vriend en ik hebben een poging gedaan tot het vinden van mijn G-spot, maar zonder succes. Als ik via mijn clitoris ben klaar gekomen en hij vervolgens bij mij naar binnen stoot, dan voel ik wel een heel lekker gevoel. En dit gevoel wordt alsmaar lekkerder... maar ja, dan komt mijn vriend klaar. -_-' - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 15:56Aan de bovenkant van je vagina, dus tegen je buikwand aan, niet zo ver in je vagina.
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 15:14Ja. Dat wist ik dan ook nog wel. Maar ja... je kunt er niet bepaald naar binnen kijken =P Dus het zal puur op gevoel moeten en ik voel het niet.
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 15:26Google is your friend. Tadaaaa.
http://www.droomvrouwenve....-vrouwelijk-orgasme.html - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 15:31Thanks Silves. Ik ga mijn kennis even opkrikken

- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:29Haha oké ik vind dit een grappig topic :')I'm not lazy, I'm on save energy mode.