1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Seks & zo
  4. Zelfs spuiten...

Dit onderwerp heeft 23 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2012 16:29.

Zelfs spuiten...

1. Xtra-small
    Afbeelding van Ikkuh96

Floor
    6 berichten
    Lid sinds February 2012

Hallo Allemaal,

vanwege deze vraag heb ik maar ff een nieuw account aangemaakt.
    ik zit met het volgende: Ik heb nu 1,5 jaar een relatie en dus ook seks.
    mijn vriend heeft enkele weken geleden een vibo gekocht en we vinden het beide enorm fijn als hij mij daarmee verwent. Ik kom hierdoor vrij makkelijk klaar en als ik klaarkom dan sluit ik mijn benen automatisch en is het genoeg geweest.
    Nu wilde mijn vriend graag weten wat er gebeurde als hij doorging nadat ik was klaargekomen. Uiteindelijk heb ik me over laten halen (was zelf ook wel benieuwd) en hij heeft me een tijdje geleden zo vastgebonden met enkele pantys dat ik mijn benen niet goed kon bewegen. nadat ik dus opnieuw was klaargekomen, is hij doorgegaan met die vibo. Uiteindelijk beleefde ik een orgasme dat ik nog niet eerder meegemaakt heb. M'n vocht kwam er zelfs een beetje uitgespoten. Mijn vriend vond dit geweldig en ook ik heb nog enkele minuten liggen kronkelen. Tot nu toe geen problemen dus.

Nu is het zo dat ik mijn vriend niet dagelijks zie en we spreken elkaar dus vaak via msn, maar regelmatig vinden we ook wel leuk om samen de webcam aan te zetten en elkaar zo gek te maken.

Nu zou ik hem graag willen verrassen door ook een keer voor de webcam zo klaar te komen dat het vocht er weer een beetje uit spuit (doe dit niet alleen voor hem, vond het zelf ook enorm fijn). Maar els ik mezelf verwen, dan kan ik niet verder gaan nadat ik ben klaargekomen, dan sluit ik toch automatisch weer mijn benen.

Zijn er dus meiden die weten hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
    Sorry voor de lange tekst, maar denk dat een volledige uitleg duidelijker is dan een korte vraag...

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

1. Small
    Afbeelding van kuijpersz

Manon
    841 berichten
    Lid sinds April 2010

Je kunt spuitend klaar komen door je g-spot te stimuleren, die moet je dan wel even zoeken en je hebt ook speciale vibrators daarvoor. Tja, en anders jezelf een beetje 'dwingen' om door te gaan als je klaargekomen bent?

Alleen ik zou het persoonlijk nooit zo snel voor de webcam doen, maar aangezien jullie dat wel vaker doen zul je daar vast niet mee stoppen haha.

2. Xtra-small
    Afbeelding van Ikkuh96

Floor
    6 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    kuijpersz schreef op 08 February 2012 @ 09:39:
    Je kunt spuitend klaar komen door je g-spot te stimuleren, die moet je dan wel even zoeken en je hebt ook speciale vibrators daarvoor. Tja, en anders jezelf een beetje 'dwingen' om door te gaan als je klaargekomen bent?

Alleen ik zou het persoonlijk nooit zo snel voor de webcam doen, maar aangezien jullie dat wel vaker doen zul je daar vast niet mee stoppen haha.

Dwingen gaat dus niet, het voelt dan te gevoelig daaronder om door te gaan.
    En we cammen idd al langer en vertrouwen elkaar na 1.5 jaar volledig, dus dat zit wel goed.

3. Medium
    Afbeelding van cruxed

Esther
    1,082 berichten
    Lid sinds October 2010

tsja, misschien toch met die panty's ook proberen? al zou ik niet weten hoe je dat moet doen .. en inderdaad, persoonlijk zou ik het ook niet zo gauw voor de webcam doen. maar als je elkaar vertrouwt, dan zal het wel goed zitten denk ik.

wild hearts cannot be broken

4. Xtra-small
    Afbeelding van Ikkuh96

Floor
    6 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    cruxed schreef op 08 February 2012 @ 10:03:
    tsja, misschien toch met die panty's ook proberen? al zou ik niet weten hoe je dat moet doen .. en inderdaad, persoonlijk zou ik het ook niet zo gauw voor de webcam doen. maar als je elkaar vertrouwt, dan zal het wel goed zitten denk ik.

heb al geprobeerd om mezelf met een panty vast te binden, maar dan blijven m'n benen wel uit elkaar, maar dan is het gewoon te gevoelig om er zelf aan te zitten en door te gaan. hebben jullie dat dan niet?
    kunnen jullie gewoon doorgaan met masturberen als je bent klaargekomen???

5. Medium
    Afbeelding van katariina

katarina
    1,006 berichten
    Lid sinds March 2010

phh ik probeer ook vaak door te gaan kijken wat er gebeurd, maar het is zoooo gevoelig dat je gewoon stopt. en idd benen dicht xD
    dus kan je niet helpen, vind het zelfs beetje eng om vastgebonden te liggen en dan je vriend door te laten gaan =l mischien gebeurd er wel iets ergs haha geen idee ;']

~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/

6. Xtra-small
    Afbeelding van Ikkuh96

Floor
    6 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    katariina schreef op 08 February 2012 @ 10:44:
    phh ik probeer ook vaak door te gaan kijken wat er gebeurd, maar het is zoooo gevoelig dat je gewoon stopt. en idd benen dicht xD
    dus kan je niet helpen, vind het zelfs beetje eng om vastgebonden te liggen en dan je vriend door te laten gaan =l mischien gebeurd er wel iets ergs haha geen idee ;']

Wat ergs zou er kunnen gebeuren?
    Heb ook wel moeten wennen aan het vastgebonden zitten, maar het heeft ook wel wat ;) En het gevoel dat je krijgt om moment dat je dan klaarkomt is bijna niet te beschrijven. Dus echt een aanrader!
    Mocht je (of iemand anders) meer details willen, dan kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen.

7. Medium
    Afbeelding van Roadload

snor
    1,034 berichten
    Lid sinds April 2009

hah klinkt gaaf! maar geen verstand van ik heb ook dat ik daarna helemaal zat be en het te gevoelig is.

You'll survive, cause I'll be there.

8. Xtra-small
    Afbeelding van Ikkuh96

Floor
    6 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    Roadload schreef op 09 February 2012 @ 16:28:
    hah klinkt gaaf! maar geen verstand van ik heb ook dat ik daarna helemaal zat be en het te gevoelig is.
    Vandaar het vastbinden ;) maar alleen valt dat niet mee :(

9. Xtra-small
    Afbeelding van IDGAF

Paula
    91 berichten
    Lid sinds February 2011

Het is echt moeilijk om zelf zo klaar te komen vind ik xD M'n vriend kan het wel bij me, maar ik kan het bij me zelf niet hehe. Dus ik zou het niet weten hoe je dat moet doen..

10. Small
    Afbeelding van BEYOUtiful

Fransje
    386 berichten
    Lid sinds July 2011

sorry, ik zou het niet weten. ben nog nooit klaargekomen, niet als ik het zelf doe en ook niet als mijn vriend het doet..

zie dit dus maar als een upje ;)

ookgeldverdienen.nl

11. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Excogitation

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

Dit is niet serieus.
    kijk:
    http://forum.girlscene.nl...ex/list_messages/226279/0

faalhaas.

Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!

12. Medium
    Afbeelding van _Maaike

Maaike
    1,760 berichten
    Lid sinds September 2008

13. Small
    Afbeelding van fromyourheart

Eva
    431 berichten
    Lid sinds December 2011

ben ik de enige die dit een beeetje een apart topic vind?

14. Large
    Afbeelding van VintageROCKS

Elisa
    9,078 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    fromyourheart schreef op 11 February 2012 @ 18:03:
    ben ik de enige die dit een beeetje een apart topic vind?
    Ik vond het ook al raar. Het is blijkbaar een troll.

15. Large
    Afbeelding van mopje12

L.
    5,581 berichten
    Lid sinds June 2009

ik vind het ook apart hoor..

16. Medium
    Afbeelding van katariina

katarina
    1,006 berichten
    Lid sinds March 2010

maar toch een intresant onderwerp om eerlijk te zijn, want ja, hoe lang kun je nu eigenlijk door gaan..... xD en word je op een gegeven moment niet helemaal gek als je dat gevoel maar blijft houde en die gevoeligheid...

~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/

17. Medium
    Afbeelding van bluelion

Blue
    4,415 berichten
    Lid sinds May 2010

dat heet toch squirten ofzo? ik vind het maar vies klinken.

[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262]

18. Small
    Afbeelding van PureVision

Djonie
    637 berichten
    Lid sinds November 2010

Ik heb het slechts 1 keer mee mogen maken (tot nu toe)... en ik moet zeggen dat ik en mijn vriend er nog steeds niets van begrijpen. Wat ik wel weet: Ik wil het vaker mee maken! Alleen de vraag is: Hoe?
    Ik kan me nog herinneren dat ik helemaal op ging in het gevoel en toen kwam ik... en toen kwam mijn vriend zijn gezicht nogal druipend nat tussen mijn benen vandaan. Maar na deze ene keer is het me niet nog eens overkomen, terwijl ik het dus wel heel graag wil, maar het lukt ons dus niet.
    Je moet je G-spot stimuleren... maar het lastige is, waar zit die precies? Mijn vriend en ik hebben een poging gedaan tot het vinden van mijn G-spot, maar zonder succes. Als ik via mijn clitoris ben klaar gekomen en hij vervolgens bij mij naar binnen stoot, dan voel ik wel een heel lekker gevoel. En dit gevoel wordt alsmaar lekkerder... maar ja, dan komt mijn vriend klaar. -_-'

19. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,608 berichten
    Lid sinds April 2010

Aan de bovenkant van je vagina, dus tegen je buikwand aan, niet zo ver in je vagina.

20. Small

Djonie
    637 berichten
    Lid sinds November 2010

Ja. Dat wist ik dan ook nog wel. Maar ja... je kunt er niet bepaald naar binnen kijken =P Dus het zal puur op gevoel moeten en ik voel het niet.

21. Small
    Afbeelding van Silves

Nossa.
    378 berichten
    Lid sinds February 2012

22. Small

Djonie
    637 berichten
    Lid sinds November 2010

Thanks Silves. Ik ga mijn kennis even opkrikken :P

23. Small
    Afbeelding van X__Roos

Roos
    987 berichten
    Lid sinds June 2010

Haha oké ik vind dit een grappig topic :')

I'm not lazy, I'm on save energy mode.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?