1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Seks & zo
  4. Vriend terecht boos?

Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-11-2011 17:10.

Vriend terecht boos?

1. Large
    Afbeelding van lovehedgehogs

rayyyy
    6,351 berichten
    Lid sinds November 2009

quote:
    llindaaaa schreef op 16 November 2011 @ 21:01:
    hij hoort begrip voor jou situatie te hebben

http://lovehedgehogs.tumblr.com/

2. Xtra-small
    Afbeelding van killermaike

Maike
    32 berichten
    Lid sinds February 2011

het doet zeer? wat doet er zeer dan? misschien ontspan je niet of ben je daar wel zeker van en hoelang heb je al een relatie? xx

3. Xtra-small
    Afbeelding van krulliemullie

Suus
    8 berichten
    Lid sinds November 2011

lang genoeg xD het is ook al 5 maanden geleden dat we voor t eerst met elkaar naar bed gingen... weet niet of ik het nu nog pijn kan noemen, het is gewoon onaangenaam....

4. Small
    Afbeelding van amgela

angela
    418 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik denk dat je er eens goed met je vriend over moet hebben. Hem moet gaan vertellen wat je fijn vind. Je moet wel goed ontspannen zijn wil de seks fijn zijn. Misschien moet het voorspel gewoon wat langer zijn.
    Maar praat er in ieder geval wel met je vriend over hoe awkward je je het misschien ook vind. ik zou best gefrustreerd raken als mijn vriend maar twee keer in de maand seks zou willen en dat vooral omdat wij elkaar ook alleen maar in het weekend zien. en heel soms door de weeks.

http://www.amgela.blogspot.com/

5. Large
    Afbeelding van IAMKIRSTEN

kirsten
    7,883 berichten
    Lid sinds April 2009

Ja ik snap jouw reactie dat je geen zin in seks hebt, maar ik snap ook zeker zijn reactie. Jongens hebben nou eenmaal behoeften en het klopt (dit zeg ik uit eigen ervaring) wel een beetje wat hij zegt. Als hij er voor zorgt dat jij zin hebt en als jullie een goed voorspel hebben, en het meer gaan doen, gaat het denk ik wel minder pijn doen. Maar je moet zeker niets doen tegen je wil! Als hij echt van je houdt, respecteert hij dit.

6. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Kloot

Kloot
    26,371 berichten
    Lid sinds November 2007

Hij heeft het recht niet boos op jou te worden omdat het jou pijn doet.
    Ik snap wel dat hij er misschien gefrustreerd van raakt maar dan moeten jullie samen tot een oplossing komen, hij hoort dan niet boos op je te worden. Seks hoort niet alleen maar voor mannen fijn te zijn, de vrouw moet ook kunnen genieten. Seks heb je met z'n tweeën namelijk. Dat laat wel zien hoe bepaalde jongens in elkaar zitten. Wel de lust, niet de lasten.

Kloot wijzigde dit bericht op 17-11-2011 13:09 met 17%
    Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

7. Xtra-small
    Afbeelding van iMS0D0PE

Shao Jun
    22 berichten
    Lid sinds November 2011

quote:
    llindaaaa schreef op 16 November 2011 @ 21:01:
    hij hoort begrip voor jou situatie te hebben

you dont know your beautiful, thats what makes you beautiful.

8. Small
    Afbeelding van DoYouRemember

Rosanne
    183 berichten
    Lid sinds November 2009

quote:
    krulliemullie schreef op 17 November 2011 @ 00:00:
    lang genoeg xD het is ook al 5 maanden geleden dat we voor t eerst met elkaar naar bed gingen... weet niet of ik het nu nog pijn kan noemen, het is gewoon onaangenaam....

5 maanden x 2 per maand seks = 10x gehad ongeveer.
    Dat vind ik niet zo vaak, en zeker niet als dat verspreid is over 5 maanden. JE vagina is totaal niet gewend hieraan en moet er dus aan wennen. Oefening baart inderdaad kunst, bij de een duurt het eenmaal langer dan de ander. Nee, ik zeg nu niet dat je je vriend zijn zin moet geven en tegen je zin in pijn gaan lijden. Maar ik zou het hier niet bij laten zitten, en wat doen aan je probleem. Want seks is heel leuk, en dat is de reden dat ik je vriend begrijp. Ik vind seks zelf ook geweldig en zou het zelf ook jammer vinden als mijn vriend t niet zovaak wou. Hij moet gewoon begrip voor je hebben, maar jij ook voor hem. (:

Er staat heeel veeel informatie op internet wat de oorzaak kan zijn en wat je tegen de pijn/onaangename gevoel kan doen. (:
    Misschien van te voren denken 'plezier hebben', en niet 'pijn lijden'. Wees ontspannen en zorg dat je nat genoeg bent. (:

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?