Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 17-11-2011 17:10.
Vriend terecht boos?
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 20:59Mijn vriend en ik hebben maar heel soms seks, 2x per maand ofzo. Hij vind dit veel te weinig, we zien elkaar 1x per week en dat is in het weekend.
Hij is hier best geirriteerd over. We doen het zo weinig omdat ik niet altijd wil, het is voor mij niet fijn en eerder pijnlijk, dus als we t doen doe ik het voor hem...
Is het fout van mij om niet elke keer met m naar bed te willen? Of hoort hij begrip te hebben voor mijn situatie?...
Hij wordt vaak stil op het moment dat duidelijk wordt dat dit weekend niks gaat gebeuren... Ik wil best vaker, maar dan moet het wel fijn zijn toch?
*hij vind dat als ik wil dat het fijner wordt dat we het dan juist vaker moeten doen onder het mom van 'oefening baart kunst'
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:01hij hoort begrip voor jou situatie te hebben
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:03quote:llindaaaa schreef op 16 November 2011 @ 21:01:
hij hoort begrip voor jou situatie te hebben~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men. - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:06Ja en nee. Aan de ene kant hoort hij begrip voor jouw situatie te hebben, anderzijds kan ik me wel enigszins voorstellen dat hij het vervelend vind. Misschien moet je gewoon eens goed met hem gaan praten, misschien dat hij het dan beter begrijpt. Vertel hem eerlijk dat je er niet echt van kunt genieten. Wellicht zijn er dingen die jullie kunnen doen waar jij geen pijn aan hebt of kan hij er rekening mee houden?
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:07
Precies dit.quote:livethegoodlife schreef op 16 November 2011 @ 21:06:
Ja en nee. Aan de ene kant hoort hij begrip voor jouw situatie te hebben, anderzijds kan ik me wel enigszins voorstellen dat hij het vervelend vind. Misschien moet je gewoon eens goed met hem gaan praten, misschien dat hij het dan beter begrijpt. Vertel hem eerlijk dat je er niet echt van kunt genieten. Wellicht zijn er dingen die jullie kunnen doen waar jij geen pijn aan hebt of kan hij er rekening mee houden?The morning brings a mystery, the evening makes it history. - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:08We doen ook wel alles behalve hét ongeveer... ik zou denken niet zeuren toch? (A)
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:09
Dit ja. Jij moet ook begrip hebben voor zijn situatie, en ik snap best dat hij dit vervelend kan vinden. Maar inderdaad, praat er over met hem, dan zullen jullie vast tot een oplossing komen.quote:livethegoodlife schreef op 16 November 2011 @ 21:06:
Ja en nee. Aan de ene kant hoort hij begrip voor jouw situatie te hebben, anderzijds kan ik me wel enigszins voorstellen dat hij het vervelend vind. Misschien moet je gewoon eens goed met hem gaan praten, misschien dat hij het dan beter begrijpt. Vertel hem eerlijk dat je er niet echt van kunt genieten. Wellicht zijn er dingen die jullie kunnen doen waar jij geen pijn aan hebt of kan hij er rekening mee houden? - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:09Ik zou eigenlijk samen naar een oplossing proberen te zoeken. Eerlijk gezegd zou ik ook aardig gefrustreerd raken als me vriend maar 2x in de maand seks wou :').
Dus zijn punt valt, vind ik, te begrijpen, maar de jouwe ook. Maar ik zou het niet laten zoals het is, maar samen zoeken naar de oorzaak en dingen uitproberen om het minder pijnlijk te maken (glijmiddel? goed ontspannen? etc) - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:10Nou ja weet je wat het is, oefening baart ook kunst. Bij mij deed het ook altijd verschrikkelijk veel pijn, dus ik snap jouw situatie heel goed. Maar wanneer je vaker seks hebt wordt die pijn minder en dan wordt seks wel fijn. Natuurlijk moet jouw vriend er wel begrip voor hebben, mijn vriend heeft er ook altijd rekening mee gehouden. Dus ik vind niet dat hij er boos over mag worden.
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:14quote:livethegoodlife schreef op 16 November 2011 @ 21:06:
Ja en nee. Aan de ene kant hoort hij begrip voor jouw situatie te hebben, anderzijds kan ik me wel enigszins voorstellen dat hij het vervelend vind. Misschien moet je gewoon eens goed met hem gaan praten, misschien dat hij het dan beter begrijpt. Vertel hem eerlijk dat je er niet echt van kunt genieten. Wellicht zijn er dingen die jullie kunnen doen waar jij geen pijn aan hebt of kan hij er rekening mee houden? - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:18Ik begrijp hem wel maar ik begrijp jou ook, misschien kan je er samen over praten en een oplossing bedenken die voor jullie allebei fijn is.Remember, people only rain on your parade because they're jealous of your sun and tired of their shade.
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:42Ik snap jullie alle 2.. maar komop.. seks is niet alles in een relatie toch? JUIST omdat jullie elkaar zo weinig zien kunnen jullie ook een keer naar de bios gaan, uit eten.. gwn een date! Ik vind gwn dat hij begrip voor je moet hebben.. Klinkt beetje lullig, "maar k sta aan jou kant".
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 21:58Huh hij is boos omdat jij niet altijd seks wil omdat je het niet fijn vind en pijn hebt? Dude :/Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:00Hij hoort er inderdaad begrip voor te hebben. Maar ik zou wel kijken wat jij eraan kunt doen? Want altijd pijn hoort ook niet.
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:00
Precies wat ik dacht! Hij heeft je toch niet alleen voor seks? En als hij om de week seks heeft, omdat het voor jou niet fijn is, moet ie toch blij zijn dat jij toch om de week met pijn seks met hem wil?quote:foreveralone schreef op 16 November 2011 @ 21:58:
Huh hij is boos omdat jij niet altijd seks wil omdat je het niet fijn vind en pijn hebt? Dude :/Put on your dancing shoes, you sexy little swine! - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:06
Maar seks is toch wel een heel belangrijk onderdeel van een relatie en ik kan me heel goed voorstellen dat een jongen van deze leeftijd 2x per maand te weinig vindt.quote:kaBOOM schreef op 16 November 2011 @ 22:00:
[...]
Precies wat ik dacht! Hij heeft je toch niet alleen voor seks? En als hij om de week seks heeft, omdat het voor jou niet fijn is, moet ie toch blij zijn dat jij toch om de week met pijn seks met hem wil?
Dat wil niet zeggen dat zij het dan maar steeds voor hem met pijn moet doen, maar ze zouden er zeker eens over kunnen praten. Waarschijnlijk zijn er echt wel oplossingen voor waar ze allebei tevreden mee zijn. - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:08
Ja, er zullen vast oplossingen zijn. Ik snap alleen niet dat je boos bent dat je vriend/vriendin niet vaker seks met je wil omdat het hartstikke pijn voor hem/haar doet, dat vind ik onredelijk om te eisen..quote:Phaedra schreef op 16 November 2011 @ 22:06:
[...]
Maar seks is toch wel een heel belangrijk onderdeel van een relatie en ik kan me heel goed voorstellen dat een jongen van deze leeftijd 2x per maand te weinig vindt.
Dat wil niet zeggen dat zij het dan maar steeds voor hem met pijn moet doen, maar ze zouden er zeker eens over kunnen praten. Waarschijnlijk zijn er echt wel oplossingen voor waar ze allebei tevreden mee zijn.Put on your dancing shoes, you sexy little swine! - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:09Je zou het ook met hand/mondwerk kunnen doen, als je penetratie te pijnlijk vindt."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:11Voelt het als een verplichting? omdat jullie elkaar 1X per week zien en dat hij dan perse wilt ,,,
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:12hahah idd, dat was eigk me eerste gedachte "wilt hij dan alleen seks" ?:|
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:15Dat zeg ik niet maar hij hoort begrip te hebben voor jouw situatie en andersom begrijp ik het ook van zijn kant , maar hij moet ook niet boos worden!
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:18het eerste wat ik nu denk is; lul.
maar dat zeg ik maar niet want dan krijg je weer van die overgevoelige mensen die gaan zeuren dat ik bot reageer :')
ik vind dat als jij pijn hebt, hij niet boos moet zijn. als het voor jou niet fijn is en je al 2 x per maand voor hem lijdt, is dat een mooi kado toch? meer moet ie niet eisen als het pijn doet voor jou. oefening baart kunst snap ik best, maar dat kan ook met 2x per maand. het is ook een kwestie van tijd, voorspel, en dat jij wil! dan wordt seks fijn. ik snap dat hij gefrustreerd is, maar dan zoekt ie maar wat vaker redtube op hoor. - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:20Hij wordt serieus boos omdat hij zijn zin niet krijgt wat betreft seks? Wat is dat voor een rare relatie en wat heeft jou vriend dan een rare kijk op geslachtsgemeenschap. Ik snap dat jongens vaker 'zin' hebben, maar in een relatie hoort je daar gewoon met elkaar over kunnen praten op een normale manier en hij moet ook jou grenzen respecteren.
Maar... als jij het met hem eens bent en je ook wel vaker seks zou willen hebben dan komt het spreekwoord dat mijn moeder vaak gebruikt naar voren: 'dan maak je maar zin'. (: - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:32
het voelt zeker als een verplichting omdat je weet dat elk moment DAT je bij elkaar bent, hij hoopt dat het gebeurd en dat je weet dat hij er sowieso aan denkt.quote:blackholesun schreef op 16 November 2011 @ 22:11:
Voelt het als een verplichting? omdat jullie elkaar 1X per week zien en dat hij dan perse wilt ,,, - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 22:37quote:krulliemullie schreef op 16 November 2011 @ 22:32:
[...]
het voelt zeker als een verplichting omdat je weet dat elk moment DAT je bij elkaar bent, hij hoopt dat het gebeurd en dat je weet dat hij er sowieso aan denkt.
Dit ken ik ook! Ik heb soms gewoon geen zin en de laatste 2 weken was het ook wat gevoelig. Nu zie ik mijn vriend heel weinig en hebben we dus al 4/5 weken geen seks gehad, ik weet dat hij het niet erg vindt maar toch voel ik me daar best rot over. Zeker als we bij elkaar liggen en ik merk dat hij zin heeft maar zich in moet houden. Nu doe ik vaak wel iets bij hem (want dat vind ik niet erg, ik heb alleen geen zin in iets bij mezelf, heel raar)
maar toch.
Toen ik heb overigens vertelde dat ik soms geen zin heb maar af en toe alsnog wel wat bij hem doet voelde hij zich super kut. Dus dat was wel lief
Maar toen voelde ik me alsnog schuldig omdat ik het raar vind dat ik niet altijd zin heb haha.ilona92 wijzigde dit bericht op 16-11-2011 22:37 met 14%