1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Seks & zo
  4. Pijn in onderbuik tijdens sex?

Dit onderwerp heeft 25 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 09-12-2011 20:51.

Pijn in onderbuik tijdens sex?

1. Xtra-small
    Afbeelding van meiss18

Ilse
    41 berichten
    Lid sinds March 2008

Hoi meiden,

Ik heb sinds een tijd pijn in mijn onderbuik tijdens de sex, het lijkt alsof de pijn bij mijn baarmoeder weg komt?

zijn er meiden die dit ook hebben? of weten wat het is?

xxxx

1. Small
    Afbeelding van Anniy

Angela
    527 berichten
    Lid sinds March 2011

hey, heb ik ook last van.. soms na de seks..
    het kan idd zijn dat hij er te diep ingaat en je baarmoeder raakt ( ik heb het zojuist even opgezocht op google omdat ik er zelf dus ook mee zat)

liefs.

2. Small
    Afbeelding van Rianne1300

Rianne
    340 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik zou als ik jou was even naar de dokter gaan :)
    Niet gelijk stressen om het ergste maar het kan wel duiden op een baarmoeder mond/wand ontsteking.
    Laat er gewoon even naar kijken ;)

3. Xtra-small
    Afbeelding van meiss18

Ilse
    41 berichten
    Lid sinds March 2008

Hmm oke, ik had indd ook al gekeken op internet. maar vond ook iets over een verzakte baarmoeder??

xxx

4. Xtra-small
    Afbeelding van meiss18

Ilse
    41 berichten
    Lid sinds March 2008

En ook heb ik 2 maand geleden een inwendig onderzoek bij de gynaecoloog gehad. en die kon niks ernstigs zien zover ik hoorde. maar is dit normaal?

5. Xtra-large
    Afbeelding van Lacrima

Lacrima
    18,023 berichten
    Lid sinds April 2011

Het kan zijn dat hij je baarmoederhals raakt.
    Als je vriend groot geschapen is, is daar veel kans op. Opzich is het niet raar, wel meer meiden hebben hier last van. Je vriend moet dan gewoon wat minder diep in je gaan.

Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.

6. Small
    Afbeelding van Rianne1300

Rianne
    340 berichten
    Lid sinds November 2007

okee het klinkt heel gek maar het kan ook komen door te ruige seks :P hierdoor kunnen wondjes ontstaan die (als je het vaak doet) geen tijd krijgen om te helen..

miss is dat iets?

7. Large
    Afbeelding van IAMKIRSTEN

kirsten
    7,883 berichten
    Lid sinds April 2009

heb je er altijd last van? anders kan het namelijk wel zijn dat hij te diep in je gaat. het kan geloof ik ook zo zijn dat je dan niet nat genoeg bent.

8. Xtra-small
    Afbeelding van meiss18

Ilse
    41 berichten
    Lid sinds March 2008

quote:
    IAMKIRSTEN schreef op 07 November 2011 @ 19:21:
    heb je er altijd last van? anders kan het namelijk wel zijn dat hij te diep in je gaat. het kan geloof ik ook zo zijn dat je dan niet nat genoeg bent.

Nee niet altijd, de ene keer wel en de andere keer niet..
    Tijdens de sex dan echt steken in mijn onderbuik.. en na de sex nog zon raar gevoel in mijn onderbuik.

9. Medium
    Afbeelding van jemeenthet

Geen idee
    2,351 berichten
    Lid sinds September 2010

Misschien raakt hij je baarmoedermond? Dat is erg pijnlijk.

Baarmoedermond? Wtf?
    Baarmoederhals natuurlijk.

jemeenthet wijzigde dit bericht op 07-11-2011 19:26 met 30%
    One can't stay on the straight and narrow path forever.

10. Xtra-small
    Afbeelding van meiss18

Ilse
    41 berichten
    Lid sinds March 2008

Nou blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben.. maar even in de gaten houden dan.. en anders weer langs te huisarts.

11. Xtra-small
    Afbeelding van nisjuuh

anissa
    31 berichten
    Lid sinds December 2008

is niet zo erg hoor heb ik ook weleens ligt wss aan je standje ;)
    xxx

12. Medium
    Afbeelding van katariina

katarina
    1,006 berichten
    Lid sinds March 2010

had ik ook eens, was toen naar de dokter gegaan, maar zoals vele zeggen komt het door de stoten tegen je baarmoederhals =] niks ernstig
    maar voor de zekerheid naar de dokter mag altijd

~~ Get A Life ....http://ras-blackfire.deviantart.com/

13. Large
    Afbeelding van Chatoyant

Zoey
    6,279 berichten
    Lid sinds January 2008

Dan stoot ie gewoon te diep, niet naar de huisarts joh, veel te overdreven. Dit is heel normaal en dan moet je gewoon een ander standje doen of hem minder diep laten stoten

14. Medium
    Afbeelding van SmileShine

Bladiebla
    1,106 berichten
    Lid sinds November 2007

Waarom niet naar de dokter? Pijn bij het vrijen kan een teken zijn van bv een SOA, weet niet of dat in dit geval mogelijk is, maar het is echt niet vreemd om voor de zekerheid naar je huisarts te gaan.

15. Small
    Afbeelding van MissYWL

Yvana
    119 berichten
    Lid sinds July 2009

ik had dat ook & had soa ... -___-
    dus zou toch maar even langs de dokter gaan als ik jou was!
    ben je er meteen vanaf ;)

16. Small
    Afbeelding van bette17xxx

P.B
    232 berichten
    Lid sinds November 2009

volgensmij komt dit heel vaak voor bij jongere vrouwen 2 vriendinnen van mij hebben er ook last van gehad, ik zou gewoon even afwachten en goed onstpannen als je seks hebt, en als je het niet zit zitten alsnog naar dokter gaan

17. Medium
    Afbeelding van BettiePage

Charlotte
    3,255 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik denk dat je té ruige seks hebt.

It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe

18. Medium
    Afbeelding van Kraplapje

Manon
    4,651 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik heb het ook wel eens na de seks ja.
    Te ruig geweest denk. Het voelt dan als kramp in de onderbuik.
    Ga ik poosje liggen of even douchen dan is het zo goed als weg.

www.twitter.com/Kraplapje

19. Xtra-small
    Afbeelding van PR15C1774

Priscilla
    5 berichten
    Lid sinds December 2011

He Meiden,
    Ik heb daar ook last van denk ik :) Ik heb zaterdag 3 Nov voor het eerst seks gehad met mijn vriend. We hebben een condoom gebruikt, maar die scheurde, maar we waren niet minder beschermd, ik ben al jaren aan de prikpil en mijn vriend is 3 week geleden gestereliseerd. Ik dacht eerst dat ik zwanger was, maar ik heb 2 zwangerschapstest gedaan, en die waren negatief en iedereen in mijn omgeving ook de dokter zegt dat ik niet zwanger ben, verder geen pijn ofzo, maar sinds de seks heb ik pijn in mijn onderbuik. Ik ben niet slank, ik ben stevig (andere mensen zullen dat dik noemen), mijn vriend deden het missionaris standje, en denk dat mijn vagina enzo opgerekt is. Mijn vriend is niet heel groot geschapen, en heb geen pijn tijdens de seks maar erna. Hebben jullie echt alleen pijn tijdens de seks of ook erna. Groetjes Priscilla

Behandel een ander, zoals jij behandeld wilt worden.

20. Medium
    Afbeelding van Liisa92

Lisa
    1,613 berichten
    Lid sinds January 2010

hmm.. ik heb het allebei. Tijdens de seks en erna ook. maar alleen als we ruige seks hebben (gehad). Wat is je vraag nou precies? :)

21. Xtra-small
    Afbeelding van PR15C1774

Priscilla
    5 berichten
    Lid sinds December 2011

Ik heb 4 zwangerschapstesten gedaan alle 4 negatief. Ik vroeg me af of je dan toch zwanger kan zijn. Ik ben al jaren aan de prikpil dus ik word ook niet meer ongesteld en mijn vriend is gestereliseerd 3 week geleden. Mijn vraag is kan ik toch zwanger zijn, of kan die pijn in mijn onderbuik ook gewoon komen door de seks. Of kan je ook een blaas onsteking krijgen van sperma?

22. Medium
    Afbeelding van lipleesbroek

Codie
    1,154 berichten
    Lid sinds May 2011

Als je niet na de seks naar de wc gaat kun je blaasontsteking krijgen.

Maar heeft je vriend gewoon niet een ... (dit klinkt fout) een grote lul? Of zijn jullie niet gewoon te ruig bezig geweest?

23. Xtra-small
    Afbeelding van PR15C1774

Priscilla
    5 berichten
    Lid sinds December 2011

Haha hij is niet heel groot geschapen gelukkig. Ik heb ook absoluut geen pijn tijdens het vrijen. Afgelopen zaterdag was onze 1 keer seks. Het ging er behoorlijk ruig aan toe. Ik heb nu nog steeds wat pijn, maar niet meer zo erg als paar dagen geleden. Ik heb vanmorgen ook al ochtend urine naar HA gebracht. Na 2 uur kan ik bellen voor de uitslag. Dus spannend. Ik kan niet zwanger zijn, maar ben benieuwd wat het dan wel is. Als ze niks vinden, dan moet het wel door de seks komen.

24. Small
    Afbeelding van anatidaephobia

Kelly
    227 berichten
    Lid sinds August 2011

ik heb precies hetzelfde! toevallig gisteren weer, en tijdens de seks doet het zo'n pijn dat ik er bijna wil mee stoppen, het voelt echt alsof hij gewoon bijna dóór mijn baarmoeder heen stoot, en mijn vriend heeft geen extreem grote lul haha. ben beniewd wat er bij jou uitkomt.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?