Dit onderwerp heeft 1392 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 15-05-2012 15:01.
Masturberen
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 15:53Heey
Mijn vriendin zei laatst tegen mij dat ze zichzelf vingerde,
zelf doe ik het niet. Nu was ik wel benieuwd hoeveel meisjes van hier het deden! En hoezo? vind je het lekker? heb je een vibrator of dildo?
haha oke beetje gekke vraag:P
xxx
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:08Ik doe het zelf heel soms..
Maar ik heb er de laatste tijd niet meer zo'n zin in..
Ik deed het meestal gewoon als ik er zin in had, & ik zou eht niet doen als het niet lekker was natuurlijkhttp://sarahxstyle.blogspot.com/ - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:08Hhá dit topic is al wel wat bekekenn, maar volgens mij durft niemand antwoorden xP
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:19Ik doe het niet, vind het ranzig(ja, ik zit nog in een kinderlijke fase ^^).
Maar ik heb eens gelezen dat mensen hun elektrische tandenborstel als vibrator gebruiken..=s
hung around with faces and names. - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:19Ehm tja.. Soms inderdaad, gewoon als je geil bent :p. Maar ik doe het anders, niet echt vinger erin stoppen ofzo :$. Ik heb geen vibrator of dildo, niet nodig :p. Ik vind dat we dit hier best kunnen bespreken, ik schaam me er niet voor.Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:22
GATVER! :Oquote:Cedrinn schreef op 03 februari 2008 @ 16:19:
Ik doe het niet, vind het ranzig(ja, ik zit nog in een kinderlijke fase ^^).
Maar ik heb eens gelezen dat mensen hun elektrische tandenborstel als vibrator gebruiken..=s
that I'll be entertained even by a stupid, fucking linoleum floor, linoleum floor - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:37Ik doe het ook wel eens. Maar niet echt vaak. Ik heb soms me momenten dat ik er gewoon echt even zin in heb.
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:43
WHAHAHAHHAHAHAquote:Cedrinn schreef op 03 februari 2008 @ 16:19:
Ik doe het niet, vind het ranzig(ja, ik zit nog in een kinderlijke fase ^^).
some people have real problems - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:50
hoe dan wel?:Squote:Kloot schreef op 03 februari 2008 @ 16:19:
Ehm tja.. Soms inderdaad, gewoon als je geil bent :p. Maar ik doe het anders, niet echt vinger erin stoppen ofzo :$. Ik heb geen vibrator of dildo, niet nodig :p. Ik vind dat we dit hier best kunnen bespreken, ik schaam me er niet voor. - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:51Tandenborstel is wel een beetje smerig :|xNicolien wijzigde dit bericht op 04-02-2008 22:39 met 49%
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 16:55
Nou je hebt ook nog zoiets als een clitorisquote:
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 17:07ik heb t gedaan.. maar ik vind t eigelijk niet zo lekker.. vind t lekkerder als t gedaan wordt
Nobody Knows But Me.. - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 17:31als ik men vingers gebruik voel ik niet zo veel
ik heb liever de harde straal van de douche xD - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 17:41
Hahaha, dat is best wel droog. Nja eigenlijk nat :x Maar ik bedoel, droog dat je dat zegt :')quote:bananenstekker schreef op 03 februari 2008 @ 17:31:
als ik men vingers gebruik voel ik niet zo veel
ik heb liever de harde straal van de douche xDLook what they created, a monster by the age of five - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 17:49omg, met je tandenborstel.
waamauhaa.slushpup wijzigde dit bericht op 03-02-2008 17:50 met 86% - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 17:49Ik krijg dr nog niet eens een tampon in hahaha XDyou are so sad maybe you should buy a happy meal : )
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 17:55ik doe het zelf ook wel eens, als ik er zin in heb. Gewoon met mn vingers, maar ook niet erin. Ik heb wel een vibrator, een klein lelijk wit ding die ik ooit ergens heb gekregen, maar die heb ik nog nooit gebruikt, hij is koud en klein en ik ben er niet zo'n fan van!like a bird in the sky..
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 17:57Je hebt bij de Etos een opzetstukje, dat doe je dan op je elektrische tandenborstel, en dan kan je 'm als vibrator gebruiken. xDOh really, your folks are away now? Alright, let's go, you convinced me.
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 18:03
Om er daarna weer je tanden mee te poetsen?quote:Rodaatje schreef op 03 februari 2008 @ 17:57:
Je hebt bij de Etos een opzetstukje, dat doe je dan op je elektrische tandenborstel, en dan kan je 'm als vibrator gebruiken. xD - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 18:04quote:
Ja blijkbaar. o__O
Even voor de duidelijkheid; ik gebruik 'm zelf niet ofzo, ik zie 'm gewoon elke keer staan daar in de Etos. xDOh really, your folks are away now? Alright, let's go, you convinced me. - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 18:12quote:Rodaatje schreef op 03 februari 2008 @ 18:04:
[...]
Ja blijkbaar. o__O
Even voor de duidelijkheid; ik gebruik 'm zelf niet ofzo, ik zie 'm gewoon elke keer staan daar in de Etos. xD
Njaahh; Dat is eigenlk een mini-vibrator
Eigenlijk is het niet zo vies hoorr, je steekt niet de tandenborstel zelf erin fz. Ik heb het zelf niet, maar ik heb het in de Flair gelezen :') - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 18:13nee mensen met een tandenborsten hebben denk ik 1 voor hun lichaam blabblala en 1 voor hun tanden! toch?
- Geplaatst op zondag 03 februari 2008 18:13quote:DomLompndFamous schreef op 03 februari 2008 @ 18:12:
[...]
Njaahh; Dat is eigenlk een mini-vibrator
Eigenlijk is het niet zo vies hoorr, je steekt niet de tandenborstel zelf erin fz. Ik heb het zelf niet, maar ik heb het in de Flair gelezen :')
Ja maar het idee vind ik best wel goor. xD
Je gaat toch ook niet je vibrator daarna in je mond stoppen? o__OOh really, your folks are away now? Alright, let's go, you convinced me. - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 18:15quote:Rodaatje schreef op 03 februari 2008 @ 18:13:
[...]
Ja maar het idee vind ik best wel goor. xD
Je gaat toch ook niet je vibrator daarna in je mond stoppen? o__O
Tjahh, Het klinkt idd wel vies xP
Maar volgens mij wassen die mensen daarna hun tandenborstel wel af hoor! Anders zou het té goor zijn x') - Geplaatst op zondag 03 februari 2008 19:42
NJa ik vinger nooit , heb een mini vibrator uit een boekje mr gebruik hem niet , mr als je logisch denk : de piemol van je vriend steek je toch ook soms in je ... en soms in je mond ?X'Dquote:DomLompndFamous schreef op 03 februari 2008 @ 18:15:
[...]
Tjahh, Het klinkt idd wel vies xP
Maar volgens mij wassen die mensen daarna hun tandenborstel wel af hoor! Anders zou het té goor zijn x')The Queen is BACK ^^