1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Seks & zo
  4. Ben ik zwanger?

Dit onderwerp heeft 3192 reacties, en bestaat uit 128 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 128.
De laatste reactie is geplaatst op 23-05-2012 00:03.

Ben ik zwanger?

1. Medium
    Afbeelding van voquesh

jill
    1,519 berichten
    Lid sinds April 2008

Ik heb vannacht met een jongen een beetje gekloot, beffen vingeren trekken pijpen je kent het wel.
    Alleen zonder condoom..
    Ben ook niet aan de pil dus zwangerschap kan gebeuren..
    Is er kans dat ik zwanger ben? en hoe groot?
    Want ik trok hem dan, maar als ik een lamme arm kreeg ging hij heel even zelf door, en na 10 min ging die me bijv weer vingeren..
    Kan ik nu zwanger zijn?
    Serieus, ik zit hier echt mee..

En uhm is de morning after pil bij de kruidvat te koop?
    zo nee, waar wel?

i dont go looking for trouble. trouble usually finds me.

1. Large
    Afbeelding van Typfoudt

Jennie
    11,632 berichten
    Lid sinds November 2007

Heeeeeele ienie-mini kans dat je zwanger bent.
    Ik denk niet dat het nodig is om een MAP te halen,
    maar als je echt heel bang bent kun je het natuurlijk wel doen.

Ben je niet aan de pil? Als je aan de pil bent is het niet nodig.
    En even op SOA's laten checken, want daar is wel een grote kans op.

2. Small
    Afbeelding van honderdduizend

no name -
    271 berichten
    Lid sinds August 2008

Vast wel. Er is wel een mini kansje, maar je kan altijd het zekere voor het onzekere nemen. En anders vraag je je moeder of je even naar de huisarts mag, zeg je dat je even wil om je buikpijn ..

3. Large
    Afbeelding van Califer

Kimberly
    5,009 berichten
    Lid sinds March 2009

Van pijpen en beffen word je niet zwanger hoor. Wel als zijn sperma in je vagina komt. Als je echt onzeker bent zou ik de morning after pil halen, gewoon bij de apotheek. Kost 15 euro geloof ik, maar als je de dokter belt wordie verzekerd (geloof ik). Wel binnen 3 dagen gebruiken anders heeft het geen zin. Morgenochtend dus meteen halen! Hoe langer je wacht, hoe minder effectief het is.

4. Medium
    Afbeelding van anousz

anouschka
    1,006 berichten
    Lid sinds November 2007

hey meid. Als je word gevingerd of gebeft en jij hebt hem afgetrokken kan je zwanger zijn. als hij sperma aan zijn vingers heeft en jou vingert komt het toch binnen. zelfs vab voorvocht kan je al zwanger worden. de morning-after pil is niet bij de kruitvat te koop. maar moet je halen bij de apotheek en kost ongeveer 17 eurie..en volgende keer condoom gebruiken...

5. Medium
    Afbeelding van Rockerbaby_

Kim
    2,290 berichten
    Lid sinds November 2007

ik zou voor de zekerheid een MAP halen, ook al is de kans idd erg klein dat je zwanger bent. en zoals Typfoudt ook al zei: langs de dokter voor een soa-checkje. want je wilt liever een beschamend onderzoekje bij de huisarts dan een verschrikkelijke ziekte.
    sterkte!

6. Medium
    Afbeelding van voquesh

jill
    1,519 berichten
    Lid sinds April 2008

Nouja het maakt me niet uit hoe duur die is enzo, maar kan je gewoon de apotheek binnen lopen zonder recept en dan er om vragen?

7. Medium
    Afbeelding van Rockerbaby_

Kim
    2,290 berichten
    Lid sinds November 2007

jep, dat kan =)

8. Small
    Afbeelding van lacherette

robin
    639 berichten
    Lid sinds November 2009

ik denk dat je vrij weinig hebt om je zorgen over te maken. tenzij hij met een met zaad-besmeurde vinger diep in je is geweest, tachtig keer.

rock 'n roll wild child

9. Medium
    Afbeelding van voquesh

jill
    1,519 berichten
    Lid sinds April 2008

quote:
    lacherette schreef op 28 February 2010 @ 19:31:
    ik denk dat je vrij weinig hebt om je zorgen over te maken. tenzij hij met een met zaad-besmeurde vinger diep in je is geweest, tachtig keer.

Nee helemaal niet, ook heb ik amper voorvocht ontdekt..
    dusja.. Maar ik ben zoooo bang.

10. Small
    Afbeelding van cordiform

Denise
    954 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    laughing7.

mijn IQ is hoger als hun

11. Small
    Afbeelding van MissCrete

Miss
    778 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    zaad buiten je lichaam is echt binnen 2 seconden dood. (volgens mijn bio lerares)

Kreta 2011! --The Fallen Drakes - Masquerade--

12. Small
    Afbeelding van lostloner

m
    147 berichten
    Lid sinds February 2009

test.

lostloner wijzigde dit bericht op 02-03-2010 16:07 met 98%: --
    1+1 kan 2 zijn. Of 3. Of 4. Of kaas. Net als de wereld.

13. Medium
    Afbeelding van voquesh

jill
    1,519 berichten
    Lid sinds April 2008

ik lees overal wat anders op internet, de een zegt dat het grote kans is dat ik zwanger ben, de ander zegt dat een zaadcel 24 uur kan overleven in de buitenlucht, etc etc..

Maar toen hij klaar kwam ben ik meteen naar de badkamer gegaan handen gewassen en alles, en niet meer aan mijn vagina gezeten.
    dus de enige kans zou de voorvocht kunnen zijn van dat hij zich zelf rukte, en 10 min later mij vingerde ermee..

:(

14. Large
    Afbeelding van WATERMELON

-
    6,339 berichten
    Lid sinds May 2009

moet je geen onveilige seks hebben he.

en trouwens, hoe kan je zwanger worden als zijn sperma niet bij jou naar binnen is gekomen?

WATERMELON wijzigde dit bericht op 28-02-2010 19:54 met 55%
    Live for today. Yesterday is over and tomorrow may never come.You nailed it!

15. Medium
    Afbeelding van tornainbow

Ichigo
    2,591 berichten
    Lid sinds August 2008

quote:
    WATERMELON schreef op 28 February 2010 @ 19:53:

en trouwens, hoe kan je zwanger worden als zijn sperma niet bij jou naar binnen is gekomen?

If you wonder why I never wrote you a song, its because happiness writes white

16. Medium
    Afbeelding van voquesh

jill
    1,519 berichten
    Lid sinds April 2008

quote:
    WATERMELON schreef op 28 February 2010 @ 19:53:

Dat weet ik dat weet ik, maar voorvocht misschien?
    al heb ik geen voorvocht ontdekt.
    Maar misschien had ik het niet door.

17. Medium
    Afbeelding van Tubthumper

Monique
    3,244 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    anousz schreef op 28 February 2010 @ 19:17:
    hey meid. Als je word gevingerd of gebeft en jij hebt hem afgetrokken kan je zwanger zijn. als hij sperma aan zijn vingers heeft en jou vingert komt het toch binnen. zelfs vab voorvocht kan je al zwanger worden. de morning-after pil is niet bij de kruitvat te koop. maar moet je halen bij de apotheek en kost ongeveer 17 eurie..en volgende keer condoom gebruiken...
    Bij mijn kruidvat wel hoor, naast de condooms...

18. Medium
    Afbeelding van GoldenHappiness

Pamela
    1,166 berichten
    Lid sinds December 2008

wiki zegt dat het 5 min ofzo kan overleven buiten het lichaam, de zaadcellen. Alsnog is de kans zeer zeer klein, maar wil je zekerheid is de map een oplossing.

People just keep throwing with forever, but forever is a silent agreement, that doesn't need words.

19. Medium
    Afbeelding van voquesh

jill
    1,519 berichten
    Lid sinds April 2008

Laten we hopen dat er niks aan de hand is,
    ik knijp hem hiero

20. Small
    Afbeelding van LEPelBEKDIER

S
    396 berichten
    Lid sinds November 2007

waarschijnlijk is het niks het is echt 0,0001 %
    en als je het echt zeker wil weten moet je gewoon de morning-afterpil pil halen, en klaar.

en de volgende keer natuurlijk mét pil/condoom

21. Large
    Afbeelding van Sleipnir

Gabriëlle
    9,480 berichten
    Lid sinds March 2009

Sorry dat ik het vraag hoor, maar waarom zou je een condoom gebruiken als je toch alleen maar vingert/trekt/pijpt? (Oké voor 't pijpen begrijp ik het, maar toch. We gaan dr even vanuit dat ie geen soa heeft XD.)

22. Small
    Afbeelding van Larouse

Hanna
    166 berichten
    Lid sinds February 2010

Je andere vraag wordt al een aantal keer beantwoord, maar de MAP is gewoon te halen bij het Kruidvat. Ligt bij de medicijnen, naast de zwangersschapstesten. In mijn filiaal (waar ik werk) helemaal onderaan.

Larouse wijzigde dit bericht op 01-03-2010 01:24 met 0%: Lees nu andere reactie over verkoop van MAP bij Kruidvat.

23. Xtra-small
    Afbeelding van anoniem345

katherine
    1 berichten
    Lid sinds March 2010

hee,
    ik had even een vraagje want ik stress er echt de hele tijd over!

ik heb vorige week woensdag me pil vergeten, zat in de eerste week en had die avond ervoor nog seks gehad met me vriendje. dus ik ben naar me huisarts gegaan en heb de morning afterpil genomen, waardoor ik dus een week niet beschermd zou zijn.

nou nu komt het, ik ging zaterdagavond naar me vriendje en heb toen weer seks gehad maar natuurlijk wel met condoom. dat doen we meestal, en er was nooit iets misgegaan. maar nu hoorden we opeens een raar geluid, en toen bleek dus dat de condoom gescheurt was...
    hij was niet in me klaargekomen sowieso en echt na 1 seconde merkten we het al en zijn we gelijk gestopt.
    maar nu ben ik zooooooooooo bang dat ik zwanger ben! me vriend zegt dat het eigenlijk niet kan, omdat de kans superklein is en me vriendinnen zeggen dat ook maartoch... ik hoop dat jullie me willen helpen en kunnen zeggen wat jullie ervan denken.. ik ben echt superbang!

ik zou ook pas weer over ongeveer 3 weken ongesteld moeten worden, maar dat duurt nog zo lang en dan loop ik er de hele tijd aan te denken..

xxxxxx

ik weet trouwens niet of ik het bij het goede onderwerp heb gezet, sorry ik wist niet of het hierbij of bij seks&enzo moest...

24. Xtra-large
    Afbeelding van MevrouwCactus

Cactus
    13,690 berichten
    Lid sinds May 2008

Ik kan niet zo goed lezen.

Ik heb geen idee.

MevrouwCactus wijzigde dit bericht op 02-03-2010 17:37 met 135%
    sutcac was de naam...

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?