Dit onderwerp heeft 132 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 17-07-2011 14:39.
BH's
- Geplaatst op zaterdag 16 juli 2011 11:20Laat haar lekker, als zij dat zo graag wilt..
- Geplaatst op zaterdag 16 juli 2011 13:19ik snap je best hoor.
Ik zou het ook niet fijn vinden als ik een jonger zusje had wat alles wat ik deed na ging doen.
Maar dat is het eigenlijk gewoon, ze doet jou na omdat jij haar grote zus bent.
Tuurlijk is het voor jou niet prettig, maar eigenlijk ziet ze jou als een voorbeeld.
Praat er eens over met je moeder, dat je het niet prettig vind dat je zusje van 10 precies dezelfde dingen doet als jij terwijl je 3 jaar ouder bent. - Geplaatst op zaterdag 16 juli 2011 17:48Het maakt toch niet uit?
Jij bent gewoon haar grote zus en dat is een voorbeeld voor haar, als jij bh's draagt wilt zij ze ook. Ik ben zussen die acht en tien jaar ouder zijn dan ik, en Nina wou ook bh's toen Nikki ze ging dragen xd
Ow ja, en borsten bestaan niet alleen uit vet. Ook uit borstweefsel. Je krijgt pas 'echte' borsten als ze gevoelig worden en je een 'groeischijf' voelt. Die verdwijnt ook in de loop der jaren, mijne voel ik ook al bijna niet meer.
Ik denk niet dat het er heel veel mee te maken heeft dat ze wat zwaarder is. Het zusje van mijn vriend gaat naar groep acht en is 12, ze is ook dikker maar krijgt nu pas borsten. Ze kwam een keer naar me toe om me te laten kiezen welke bh ze aan zou doen die dag xDUnbalanced wijzigde dit bericht op 16-07-2011 17:50 met 51%The best way to deal with bitches, is being a bigger one - Geplaatst op zaterdag 16 juli 2011 17:58"Ze draagt BH's omdat ze die nodig heeft, wat moet ik doen?"
Dus..Project 365 - elke dag een foto | I don't do drugs. I am drugs. | Dailynoted - Geplaatst op zaterdag 16 juli 2011 21:16nou als ze het niet nodig heeft kreeg ze het misschien omdat ze anders gepest word idk .
en wrschijnlijk heeft zehet wel nodig omdat het allemaal anders...flubbert.[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262] - Geplaatst op zondag 17 juli 2011 01:02Hoe dikker iemand wordt, hoe groter de borsten.
Zij is misschien nog jong maar die vetkwabben zijn ook gewoon borsten die ondersteuning nodig hebben. Ik denk dat je 't een beetje stom vindt omdat jij je graag 't volwassenst wil voelen
You're not the same as you were before, You were much more...muchier...you've lost your muchness - Mad Hatter http://courageinred.blogspot.com - Geplaatst op zondag 17 juli 2011 14:30je moeder zou niks voor niks een bh kopen voor iemand die nog geen borsten heeft. en plus het is maar beter hoe eerder je begint met bh te krijgen zo krijg je minder snel hangtieten
- Geplaatst op zondag 17 juli 2011 14:39Maar wat heeft dit met seks te maken?Everything will be okay in the end. If its not okay, its not the end.