Dit onderwerp heeft 29553 reacties, en bestaat uit 1183 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 1183.
De laatste reactie is geplaatst op 12-04-2012 14:13.
(Speeltopic 4) Studentenleven
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 08:07Door wat technische problemen in het eerste topic en ook het tweede speeltopic en het derde, is hier, HOERA een vierde speeltopic. 4x is scheepsrecht :3
Chloé

Nick

Elizabeth

Justin

Amanda

Ashley

Tammy

Teun

Logan

Meagan

Grace

Carmen

Diego
Nathan

Sam

David

Rick
Scarlett

Chiara

Stefan

Nicole

Gary

London

Lily
xbluerose.deviantart.com
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 08:16Heb ik de eer om de eerste reactie te zetten :3LALALALALALALALALALALA
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:51oh wauw c:
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:55hoi c:LALALALALALALALALALALA
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:55hallo!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 09:58Gary
Gapend werd ik wakker en ik rekte me even flink uit en sloeg daarbij perongeluk met mijn hand tegen Carmens hoofd. "Oh shit" zei ik zacht grijnzend en rolde op mijn zij terwijl ik in de lach schoot.LALALALALALALALALALALA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:00Weer eens wat anders dan altijd dat romantische wakker worden door naar elkaar te kijken :p gheheheLALALALALALALALALALALA
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:02hahaha XD
Carmen
Ik werd wakker van een dreun op mijn hoofd. 'Au,' mompelde ik en ik wreef over mijn voorhoofd. Ik knipperde met mijn ogen en zag Gary, lachend. 'Vind je het grappig?' vroeg ik. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:05Gary
"Sorry, schatje" zei ik grijnzend en drukte een kusje op haar hoofd. "Ik was even vergeten dat er zo'n beeldschoon meisje naast me lag als ik wakker zou worden" ik grijnsde nog steeds.LALALALALALALALALALALA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:06Carmen
'Dus als ik niet mooi was, had je het nog grappiger gevonden,' zei ik fronsend maar met een grijnsje. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:08Holy shit mijn moeder zegt dat het vanochtend half 9, -23 was in lelystad!!! Dat is toch niet normaaaaaaal :cLALALALALALALALALALALA
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:09een nieuwe ijstijd :c gelukkig hoef ik niet naar buiten vandaag c:
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:09Gary
"Nee zo bedoel ik het niet" ik trok een pruillipje en ging half boven haar hangen. "Sorry" zei ik zachtjes en drukte een kusje op haar lippen.LALALALALALALALALALALA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:10Ik ga schaatsen denk ik :3 alleen moeten ze geslepen worden en hier zit nergens zo'n slijpbitch :cLALALALALALALALALALALA
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:11schaatsen... moet je ook zin in hebben.
Carmen
Glimlachend keek ik hem aan. 'Het is al goed. Nu ben ik tenminste goed wakker.' - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:13Gary
"Voortaan elke ochtend maar zo doen dan?" Vroeg ik grijnzend en rolde weer op mijn rug. "Zullen we vandaag wat gaan doen? Schaatsen of zo? Of juist iets warms, ergens binnen wat doen." Ik keek naar het plafond.LALALALALALALALALALALA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:15Goedemorgen! c:
Amai het is koud in lelystad ;O
Hoewel het na mijn mening altijd koud is in lelystad xD
Ben daar toch al minstens 5x geweest en ik bevroor altijd... hahahah XD-You Fall- * A good friend: OMG Are you Okay!? Let\\\\\\\'s go get a Band-aid!!* * Best Friend: (Laughing) Did you see your face!? HAHAHAHA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:17Lelystad ligt toch op dat kleine Nederland? Dat kleine mafkezen eilandje naast friesland? :pLALALALALALALALALALALA
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:20Jaaa ik denk het XD
Ik ga altijd shoppen in Batavia :')
Dat ligt daar toch in de buurt niet?-You Fall- * A good friend: OMG Are you Okay!? Let\\\\\\\'s go get a Band-aid!!* * Best Friend: (Laughing) Did you see your face!? HAHAHAHA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:22Ja dat moet je lekker aan mij vragen :p ik weet niet eens hoeveel provincies Nederland heeft xD hahahaha nee ik ben vreselijk ik aardrijkskunde xD
En m'n lip is dik ;cLALALALALALALALALALALA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:24mijn lip is ook dik c:
en lelystad is op flevoland.
Carmen
'Schaatsen,' herhaalde ik. 'Kan dat nu? Er ligt toch sneeuw?' - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:28Hell jeah! Het mafkezen eilandje naast friesland dus!
Maar mijn lip is heel de week al een beetje dikker dan normaal door allergie denk ik :s dus niet zo prettig, hij steekt ook een beetje in zo'n tuitlipje naar voren en ik zie 'm vanuit m'n ooghoeken xD
Gary
"Als ze de baan geschoven hebben terwijl het sneeuwt kan je nu super schaatsen" zei ik glimlachend en ging overeind zitten. Het was kou zo in mijn blote bovenlijf.LALALALALALALALALALALA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:32XD ik zie het voor me. bij mij is het gewoon omdat ik gisteren op mijn onderlip heb gebeten xd
Carmen
Ik keek naar zijn prachtige lichaam en kwam ook overeind, en ik ging tegen hem aanzitten. 'Oké dan,' zei ik. Ik wreef met mijn hand over zijn buik en grijnsde. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:35Gary
Glimlachend keek ik naar haar hand op mijn buik. Dat voelde fijn zeg, haar zachte warme hand. Ik legde mijn arm om haar heen en liet mijn hand op haar heup rusten.LALALALALALALALALALALA - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:38Carmen
Ik dacht even na, volgens mij kon ik helemaal niet schaatsen, maar goed. Ik glimlachte naar hem. 'Zullen we er zo maar uit gaan dan?'