1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Schrijfsels
  4. Een nieuwe reis met de vrolijke eekhoorntjes

Dit onderwerp heeft 14819 reacties, en bestaat uit 593 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 593.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2012 23:17.

Een nieuwe reis met de vrolijke eekhoorntjes

1. Large
    Afbeelding van Paradox

Claudia
    9,694 berichten
    Lid sinds December 2009

Myon

Hij glimlachte. ''Mooie naam, Luca! Zijn er zo weinig jongens dan? Misschien komen er nog?'' Hij keek rond. Hij zag minstens vier meisjes. Jemig.

http://fashionfrippel.blogspot.com/ Ik was Aurorae!

2. Xtra-large
    Afbeelding van Arcoboleno

Sharity
    15,843 berichten
    Lid sinds January 2009

Eliza

"Mooi!" zei ze met een lach. "Ik ben Eliza." Ze keek naar een jongen, die nu Luca ook aansprak. Hij zag er best aardig uit. Shit! Ineens bedacht ze zich iets. Ze had nog steeds de lagen make-up op, van de laatste keer make-uppen met haar zusje voordat ze wegging. Ze glimlachte bij de gedachte, ze zou het er in Italië wel afhalen. EN anders dalijk als ze waren ingecheckt.

xbluerose.deviantart.com

3. Large
    Afbeelding van SoullessBird

A.
    10,673 berichten
    Lid sinds November 2007

Hailey

Ze keek op haar horloge en toen naar de ingang van de gate, waar het al behoorlijk druk werd. "Jongens, volgens mij mogen we aan boord," zei ze en ze keek de groep rond. "Missen we nog iemand?"

TUMBLR. i am a flightless bird without a soul

4. Large
    Afbeelding van NowhereLand

Michelle
    8,691 berichten
    Lid sinds June 2009

Mary

"Ja!" Zei ik. "Mary." Zei ik met een glimlach. Ik keek even rond. "Blijkbaar vinden meisjes het leuker om kindjes te begeleiden." Concludeerde ik, aangezien er maar twee jongens waren. Toen kwamen er nog drie jongens aanlopen die vroegen of ze begeleiders waren. "O, kijk, ze komen al aanwaaien als ik denk!" Zei ik en ik dacht aan hondjes. Shit, er kwamen geen hondjes aanwaaien.

NowhereLand wijzigde dit bericht op 14-01-2011 19:42 met 32%
    TUMBLR - "Oh, Hagar the Horrible, if you keep up that lifestyle of pillaging and eating giant turkey legs, you'll be dead within a month."

5. Large
    Afbeelding van Labyrinthine

Livy
    11,142 berichten
    Lid sinds August 2010

Noa Luce

Langs mij stond een groepje jongeren te praten, en ik hoorde meerdere malen het woord Italië en begeleider vallen. Dat zouden dus mijn begeleidingsgenootjes zijn, van een afstandje bestudeerde ik ze. Ze zagen er allemaal wel aardig uit, ik deed mijn rugzak weer om en pakte mijn gitaartas in mijn rechterhand. Ondertussen stapte ik van mijn skateboard af, en pakte hem in mijn linkerhand "Jullie gaan dus ook als begeleiders naar Italië?" vroeg ik. Ik likte met mijn tong over mijn lippen, ik wou dat mijn muts nog verder over mijn hoofd getrokken kon worden.

http://saeculi-mei.tumblr.comReality leaves a lot to the imagination.

6. Large
    Afbeelding van Paradox

Claudia
    9,694 berichten
    Lid sinds December 2009

Myon

Hij prentte de namen in zijn hoofd. Eliza, Mary, Hailey.. Luca was makkelijk. ''Geen idee of we mensen missen,'' zei hij en hij trok een gek gezicht. Eerlijk gezegd had hij zich pas twee uur geleden ingeschreven.

7. Large

A.
    10,673 berichten
    Lid sinds November 2007

Hailey

Ze haalde haar schouders op, ze had geen idee wie er nu waren en wie er nog moesten komen. Er kwam een meisje met een gitaartas bij staan. Ze knikte bevestigend. "Italië, kinderen, begeleiders. Dat zijn wij. Ik ben Hailey, hoi."

8. Xtra-large

Sharity
    15,843 berichten
    Lid sinds January 2009

Eliza

Eliza keek naar iemand met een skateboard. "Hey ja, klopt." zei ze met een vrolijke lach. "Ik ben Eliza." Ze keek naar de stroom mensen richting de gate. "Laten we gaan." zei ze.

xbluerose.deviantart.com

9. Large

Livy
    11,142 berichten
    Lid sinds August 2010

Noa

"Mooi dan zit ik goed, ik ben Noa" zei ik met een glimlach.

10. Xtra-large
    Afbeelding van morrissey

mmmmm
    14,970 berichten
    Lid sinds March 2009

Luca

'Hé Mary, volgens mij stond er in die brief dat jij mijn kamergenoot was, kan dat?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Of heb ik me nou vergist?'

En je ogen lachten alsof ze de wonderen van de wereld ontdekten.

11. Large

Michelle
    8,691 berichten
    Lid sinds June 2009

Mary

"Misschien moeten we maar naamkaartjes dragen." Zei ik en ik glimlachte. Niet dat ik dat nodig had, namen onthield ik altijd.

TUMBLR - "Oh, Hagar the Horrible, if you keep up that lifestyle of pillaging and eating giant turkey legs, you'll be dead within a month."

12. Large

Michelle
    8,691 berichten
    Lid sinds June 2009

Mary

"Krijgen we kamergenootjes? En ik dacht nog wel dat ik zo goed voorbereid was." Zei ik verbaasd tegen Luca.

13. Large
    Afbeelding van Paradox

Claudia
    9,694 berichten
    Lid sinds December 2009

Myon

Hij hoorde Luca iets zeggen over een kamergenoot. Hij had voordat hij de bevestiging uitprintte nog iets gelezen over ene Oscar, die zijn kamergenoot zou worden. ''Ik ben Noa,'' zei een meisje. Hij keek op. Het herinnerde hem aan Noa Luce uit zijn huis. Nee, vroegere huis. Grappig.

14. Large

A.
    10,673 berichten
    Lid sinds November 2007

Hailey

Ze probeerde zich te herinneren wie er in haar brief hadden gestaan. Op een of andere manier kwam de naam Sam de hele tijd omhoog. Maf, want ze kende helemaal geen Sam. Zat ze niet samen met Noor en nog een jongen? Iets met een J... Joshi? Ze had even geen idee meer, maar haar brief zat weer in haar rugtas en ze had geen zin om te kijken. Ze pakte een kauwgummie en stopte hem in haar mond. Hm, kersensmaak.

15. Medium
    Afbeelding van NouveauNouvelle

Mariette
    4,114 berichten
    Lid sinds August 2010

sorry dat ik zo laat ben maar ik moest eten enzo...
    ik kom denk ik om 8 uur op mijn ipod. zorg maar dat roos voor die tijd instapt ofzo ;)

Ik was Marietteee |Ieder land heeft mooie vrouwen. Wij, vrouwen, zijn gewoon mooi ongeacht onze afkomst (Van Pickpocket)

16. Xtra-large
    Afbeelding van morrissey

mmmmm
    14,970 berichten
    Lid sinds March 2009

Luca

'Haha, ik denk wel dat je nooit genoeg voorbereid kan zijn voor het kamergenoot met Luca zijn. Ik snurk, namelijk,' zei ik lachend. 'Oké, grapje, maar ik doe wel aan slaapwandelen, schijnt. En heb jij nog bepaalde gewoontes in je slaap? Dan kun je die maar beter nu vertellen, zijn we daar alvast van af.' Waarom voerde ik altijd zulke rare gesprekken op eerste ontmoetingen?

17. Xtra-large

Sharity
    15,843 berichten
    Lid sinds January 2009

Eliza

Eliza keek de groep rond. Het leek haar een gezellige groep. Ze ving iets op over kamergenoten. Ene Rosalie was haar kamergenoot, maar die had ze hier nog niet gezien. Ze keek naar buiten. Er stond een groot wit vliegtuig dat hun dalijk naar Italië zou brengen. Snel pakte ze haar telefoon. Hoi lieve papa. Ik sta nu op het vliegveld en we gaan waarschijnlijk zo naar de gate. De groep is heel leuk. Ik mis je. x

xbluerose.deviantart.com

18. Large

A.
    10,673 berichten
    Lid sinds November 2007

Hailey

Ze zag het meisje dat zich had voorgesteld als Eliza smsen met een ietwat sip gezicht. "Je vriendje?" gokte ze en ze keek haar vragend aan.

19. Large

Michelle
    8,691 berichten
    Lid sinds June 2009

Mary

Ik grinnikte. "Ik slaap altijd overal doorheen en ik schijn soms te brabbelen of te zingen in mijn slaap. En ik zing echt verschrikkelijk slecht. Dus, ik hoop dat je oordopjes mee hebt genomen." Ik lachte. "Oh nee, wacht, je slaap wandelt wel uit de kamer. We moeten trouwens wel onze kamer versieren, vind je ook niet?" Jezus christus, ik was te enthousiast. Doe... rustig.

20. Xtra-large
    Afbeelding van morrissey

mmmmm
    14,970 berichten
    Lid sinds March 2009

Luca

'Goed idee! Ik heb volgens mij wel vlaggetjes mee in mijn tas. En misschien kunnen we posters van witte baby tijgertjes ophangen?' vroeg ik lachend. Niet dat iemand mijn humor zou snappen, maar ik vond mezelf in ieder geval heel erg grappig.

21. Xtra-large

Sharity
    15,843 berichten
    Lid sinds January 2009

Eliza

Eliza keek op naar het meisje. "Nee." zei ze met een lach. "Mijn vader." zei ze. Het viel haar nog mee dat het niemand opviel dat ze een prothese had. Ze had dan wel een jas aan, maar ze had het gevoel alsof mensen het altijd meteen zagen alsof er een groot uithangbord bij hing. "Ik heb geen vriendje. Niet meer." zei ze met een zucht. Ze wist nog goed dat hij het uitmaakte toen ze eetproblemen kreeg.

xbluerose.deviantart.com

22. Large

Livy
    11,142 berichten
    Lid sinds August 2010

Noa

Waarom wist ik niets van kamergenoten af? In mijn brief had niets gestaan. Dan zou ik vast alleen in een kamer zitten, wat ik niet eigenlijk niet eens zo erg vond. Ik hield van stilte en rust, en meestal had je die twee niet met een kamergenootje. Ik zette mijn gitaar voor me, en pakte een prince koekje uit mijn tas. Ik hield van koekjes.

23. Large
    Afbeelding van Paradox

Claudia
    9,694 berichten
    Lid sinds December 2009

Myon

Hij voelde een zenuwachtig gevoel in zijn buik toen hij het vliegtuig zag. Hij vond het doodeng, had nog nooit gevlogen. Zijn ticket hield hij stevig in zijn hand geklemd, bang om het kwijt te raken, hier te blijven.

24. Large

A.
    10,673 berichten
    Lid sinds November 2007

Hailey

Ze knikte. "Al lang niet meer of sinds kort?" vroeg ze voorzichtig. Ze kende dit meisje niet eens. "Ik ben trouwens Hailey," zei ze nog maar een keertje. Je kon jezelf altijd beter te vaak voorstellen da te weinig. Dat zei haar vader altijd.

25. Large

Michelle
    8,691 berichten
    Lid sinds June 2009

Mary

Oké, misschien kon hij wel door mijn tas heen kijken. Ik pakte mijn baby witte tijgertjes poster uit mijn tas, rolde hem uit en liet hem vol trots aan Luca zien. "Geregeld! En nu mag jij mij vertellen hoe je dat wist!"

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?