1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. School
  4. kutklas..!

Dit onderwerp heeft 14 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 07-11-2011 20:08.

kutklas..!

1. Xtra-small
    Afbeelding van sweeet3

amy
    35 berichten
    Lid sinds August 2009

Sinds kort zit ik op een nieuwe school, voor een nieuwe opleiding. Het is anderhalf uur reizen. En al mijn vrienden en vriendinnen zijn een andere opleiding gaan doen. Waardoor ik ze eigenlijk bijna niet meer zie. En ik begin ze steeds meer te missen!
    Mn nieuwe klas is echt zo'n kutklas ! Sorry dat ik het zeg hoor :$ In deze klas zijn er heel erg groepjes, en er is geen een groepje waar ik echt bij hoor. Ze zijn erg bot tegen me, waardoor ik me eigenlijk best onzeker ga voelen. Er zijn 2 meisjes die mij dan wel mogen, maar ik hun niet zo. Ik probeer het echt leuk met ze te hebben, maar het lukt gewoon echt niet ! Het klikt gewoon niet ! Het ene meisje zegt de hele dag bijna niks, omdat ze zelf waarschijnlijk erg onzeker is. En het andere meisje gedraagt zich SERIEUS als een 8-jarige. Ookal is ze 17..
    Ik heb het echt geprobeerd om het leuk te hebben, maar dat word het gewoon niet !

Sorry ik moest het echt eff kwijt :blush:

1. Large
    Afbeelding van Kaashaas

Manouk
    7,991 berichten
    Lid sinds March 2008

Tja, je moet er maar het beste van maken.

Lick, bite and shoot!

2. Large
    Afbeelding van IAMKIRSTEN

kirsten
    7,883 berichten
    Lid sinds April 2009

Ten eerste: Één topic aanmaken is genoeg.
    Ten tweede: zet je eroverheen, je doet nu een vervolgopleiding (toch?) en die doe je niet om vrienden te maken. Focus je gewoon op je opleiding, haal je diploma en leef nog lang en gelukkig. Wordt niet onzeker en zet je open voor die twee meiden, misschien zit er meer in dan je denkt! ;)

3. Medium
    Afbeelding van LollyPop2011

sharona
    1,773 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Kaashaas schreef op 07 November 2011 @ 19:37:
    Tja, je moet er maar het beste van maken.

4. Medium
    Afbeelding van CHMCL

Kim
    4,803 berichten
    Lid sinds November 2007

Je opleiding is belangrijker dan de mensen die in je klas zitten.

Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!

5. Medium
    Afbeelding van remembertolaugh

evelyn
    1,115 berichten
    Lid sinds January 2010

quote:
    CHMCL schreef op 07 November 2011 @ 19:39:
    Je opleiding is belangrijker dan de mensen die in je klas zitten.

6. Xtra-small
    Afbeelding van sweeet3

amy
    35 berichten
    Lid sinds August 2009

quote:
    IAMKIRSTEN schreef op 07 November 2011 @ 19:38:
    Ten eerste: Één topic aanmaken is genoeg.
    Ten tweede: zet je eroverheen, je doet nu een vervolgopleiding (toch?) en die doe je niet om vrienden te maken. Focus je gewoon op je opleiding, haal je diploma en leef nog lang en gelukkig. Wordt niet onzeker en zet je open voor die twee meiden, misschien zit er meer in dan je denkt! ;)

Het is idd een vervolgopleiding, maar dat zegt toch niet dat ik het niet gezellig mag hebben ?! Ik wil me idd gewoon maar op die opleiding gaan focussen, maar als ik serieus bezig ben krijg ik een van die meisjes weer naast me, en hoor ik de hele tijd dat ik niet zo serieus moet zijn.. Heb er al een paar keer wat van gezegt, maar ze houd niet op ! =s
    Maargoed, ik ga er idd maar het beste van proberen te maken
    && dat andere topic was perongeluk gegaan, liep een beetje te klóte, toen klikte op bewerken, en BOEM ineens was er nog een topic.. sorry !

7. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Felicita

Boe
    30,288 berichten
    Lid sinds December 2010

Ja, weet je, je kunt er maar beter het beste van maken. Als je maar steeds blijft vinden en zeggen tegen iedereen dat je zo'n ''kutklas'' hebt, maak je het er niet beter mee voor jezelf. Je kunt er beter toch maar proberen het beste van te maken, ook al vind je het misschien echt niet leuk. Een echte oplossing zal er op dit moment niet zijn, dus moet je het er maar mee doen. Succes in ieder geval!

blog | tumblr | traveltumblr Explore. Dream. Discover.

8. Small
    Afbeelding van xoxloveuxox

Inge
    569 berichten
    Lid sinds August 2010

ik herken het wel hoor.
    alleen zit ik nog op de middelbare, maar alle klassen zijn door elkaar gegooid.
    het is echt heel kut idd.
    iedereen ziet mij dan ook echt van; oh, daar heb je díé weer.
    best kut.
    maarja. ik probeer het er 't beste van te maken dan.

9. Medium
    Afbeelding van solamente

---
    1,224 berichten
    Lid sinds November 2010

Iedereen kan wel zeggen dat de opleiding belangrijk is dan de mensen. Is ook wel zo.. Maar ik weet uit ervaring dat het behoorlijk kut is als je niemand hebt. Probeer gewoon eens een praatje te maken met een ander meisje van je klas. Wees aardig, stel je open. En anders moet je er het beste van proberen te maken, met die andere 2 meiden. Het is in ieder geval beter dan helemaal alleen zijn.
    Succes!

10. Large
    Afbeelding van Kaashaas

Manouk
    7,991 berichten
    Lid sinds March 2008

Natuurlijk wil je het naar je zin hebben, maar dit kun je niet forceren.
    Als jij de mensen uit je klas niet leuk vindt, ga je er niet mee om. Je kunt moeilijk om een andere klas vragen of zo. Je doet nu een vervolgopleiding, en die doe je voor jezelf, niet voor een ander. Dus trek je er gewoon niks van aan dat anderen je te serieus vinden. Dat is juist mooi!

Lick, bite and shoot!

11. Xtra-small
    Afbeelding van sweeet3

amy
    35 berichten
    Lid sinds August 2009

Thnx allemaal!
    ik ga er idd mar wat van proberen te maken
    weetje, iedereen kende wel iemand, of waren al bevriend met elkaar. En het is moeilijk om me bij zo'n groepje aan te sluiten, Ik heb het wel geprobeerd maar ze negeren me gewoon. En doen nu echt alsof ik een heel raar iemand ben.. Dat laat me gewoon echt rot voelen, omdat ik weet dat ik wel een heel spontaan iemand ben..
    Ik ga denk ik ook vragen of ik naar een andere klas mag .. Wietweet dat eht daar beter is...
    Ik kan het proberen toch ? :blush:

12. Medium
    Afbeelding van solamente

---
    1,224 berichten
    Lid sinds November 2010

^^ Ja je kan naar een andere klas gaan. Maar weet wel, dat het daar precies hetzelfde kan gaan. Miss zijn daar al groepjes gevormd, omdat jij er dan later bij komt. Maar je kan het proberen, hoop dat dat beter voor je is

13. Xtra-small
    Afbeelding van sweeet3

amy
    35 berichten
    Lid sinds August 2009

Jaa dat is wel waar, daarom twijfel ik ook een beetje
    straks heb ik dan écht niemand meer..
    Maar aan de andere kant, dit is sws al niks, dus ik heb weinig te verliezen

sweeet3 wijzigde dit bericht op 07-11-2011 19:57 met 29%

14. Xtra-large
    Afbeelding van Lacrima

Lacrima
    18,023 berichten
    Lid sinds April 2011

Tja, lijkt me inderdaad niet erg fijn.
    Vraag of je naar een andere klas mag, en anders moet je er maar het beste van maken. Zit je bij een studentenvereniging? Daar kan je opzich ook wel vrienden maken.

Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?