Dit onderwerp heeft 10 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 17-11-2011 14:43.
Jaarboek
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 19:59Ik ga samen met een vriend van me het jaarboek samenstellen.
Hiervoor maken wij een vragenlijstje.
Heeft iemand hiervoor nog leuke vragen?
We hebben al aardig wat, maar er moeten nog een paar bij...
alvast bedankt!
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 20:02Wat is het meest genante moment uit je schoolcarriere?
Hoe zie je je jezelf over 10 jaar?
Welk moment uit je schoolcarriere zal je altijd bijblijven?
Wat is de vreemdste lerarenuitspraak die je hebt gehoord?Life was much easier when apple and blackberry were just fruits - Geplaatst op maandag 14 november 2011 20:03dankje!
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 20:05Google ''yearbook questions''Put on your dancing shoes, you sexy little swine!
- Geplaatst op maandag 14 november 2011 20:07quote:kaBOOM schreef op 14 November 2011 @ 20:05:
Google ''yearbook questions''
ik had al 'jaarboek vragen' gedaan, maar daar kwam niet veel uit.
zal dit ook even doen! dankje! - Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 15:12als in, die leerlingen over zichzelf beantwoorden of over anderen? want je kan bijv. doen; most likely to win a nobel prize/oscar, wie is het creatiefst/slimst/grappigst, wie heeft het mooiste haar/lach, leukste stelletje, grootste feestbeest, wie wordt er wereldkampioen in welke sport, wie eindigt in de goot, wie is het best gekleed, etc etctumblr /// apple juice, man... fucking delicious.
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 15:56
- Geplaatst op dinsdag 15 november 2011 16:23quote:blackthumbnail schreef op 15 November 2011 @ 15:12:
als in, die leerlingen over zichzelf beantwoorden of over anderen? want je kan bijv. doen; most likely to win a nobel prize/oscar, wie is het creatiefst/slimst/grappigst, wie heeft het mooiste haar/lach, leukste stelletje, grootste feestbeest, wie wordt er wereldkampioen in welke sport, wie eindigt in de goot, wie is het best gekleed, etc etc
ja dat ook!
wij wilden eigenlijk een enquete doen.
(naam, leeftijd, wat ga je hierna studeren, hoe zie je jezelf over 10 jaar, etc)
en inderdaad ook verkiezingen!
(grootste nerd, domste blondje, etc)
iemand nog ideeën? - Geplaatst op woensdag 16 november 2011 19:41up!
- Geplaatst op woensdag 16 november 2011 19:45*pakt eigen jaarboek er even bij*
Wat ga je volgend jaar doen?
Leukste herinnering aan je tijd op *naam school*:
Wie/wat ga je het meest missen?
Wat jullie na 4/5/6 jaar op *naam school* nog steeds niet van mij weten
wat voor levensles heb je hier geleerd
wat zou je anders hebben gedaan tijdens je schooltijd hier?
Waar zie jij jezelf over 30 jaar?
Wat is het raarste dat je ooit in je tas of kluisje hebt gevonden?
Verder hadden we een vragenlijstje rondgestuurd van 'welke leraar heeft de beste kledingstijl, met wie zou je nog eens een biertje willen drinken' etc
En wat columns van leraren. - Geplaatst op donderdag 17 november 2011 14:43dankjewel!