1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. School
  4. Hogeschool TIO Utrecht

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 05-02-2012 17:41.

Hogeschool TIO Utrecht

1. Small
    Afbeelding van star90

Ess
    547 berichten
    Lid sinds July 2008

vriendin van mij zit in adam op het tio..
    ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen gehoord..
    behalve dat zij een schuld van 40.000 heeft als zij klaar is met haar opleiding..

2. Medium
    Afbeelding van xMiss_carolaa

Carola
    2,994 berichten
    Lid sinds May 2008

Ik zit te denken aan een opleiding in de richting van toerisme, maar die is daar vies duur, dus ik kijk mooi verder! :P

3. Large
    Afbeelding van BlingBlingPurse

Rabbit O.O
    5,876 berichten
    Lid sinds November 2010

Ik zit ook op t tio. IBM is een nieuwe opleiding dus je zult geen mensen vinden die dit op t tio doen. Ik doe zelf ITM. Ik vind de school echt leuk en de klas ook alleen ik vind ook niet echt dat die 12.000 euro het echt waard is. Je kan me meer vragen stellen hoor. Ik zit trouwens niet in Utrecht maar in Rotterdam.

~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

4. Small
    Afbeelding van justyou

Eline
    310 berichten
    Lid sinds February 2010

Ik ben er laatst ook geweest, ook voor International Business Management. Maar ik ga toch naar een andere school, omdat ze deze opleiding pas voor het eerste jaar gaan geven. Ik ga zelf liever naar een school waar deze opleiding al een aantal jaar loopt. Verder is de school zelf echt heel goed volgens mij :)

Si je ne suis pas fait pour toi, pourquoi mon coeur me dit le contraire?

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?