Dit onderwerp heeft 181 reacties, en bestaat uit 8 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 8.
De laatste reactie is geplaatst op 26-03-2012 16:59.
Gemotiveerd naar school! (tot de volgende vakantie)
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:18Hoi peopoooooooooool!
morgen is de geweldige kerstvakantie weer gedaan, gelukkig zien we onze vriendinnen dan, maar... jammergenoeg ook de leraren, de boeken, de kluisjes, de irritante en rare klasgenoten, het kutweer waar we dagelijks doorheen moet fietsen etc etc.
Maar wees niet getreurd, 18 Februari hebben we al weer VAKANTIE!!! de voorjaarsvakantie! Nu stel ik voor, laten we in dit topic heel gemotiveerd zijn over school. Over hoe blij je bent met de 10 die je hebt gehaald op wiskunde(ok da's onmogelijk, maar je snapt het idee) of hoe grappig de les vandaag was. En voor we het weten zijn onze gemiddeldes mega-hoog en is het weer vakantie.
Who's with me?!*en inspiratiefoto's mogen altijd*[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262]
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:20ik heb net een onvoldoende terug voor een opdracht -,- en ik dacht dat ik het goed gemaakt had. en ik heb volgende week weer tentameweek... D:
Okee dat is juist niet de bedoeling zeker.. c'':
Okee... yaaaaay semester 2 begint en ik krijg weer nieuwe vakken:D XD~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men. - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:20Dat is een goed idee, ik doe alleen wiskunde B dus ik heb maar 3 toetsen en 1 CE. En mijn eerste cijfer is een 4, dus ik moet wat beter mijn best gaan doen...Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:21-monkeylovexx wijzigde dit bericht op 10-01-2012 15:30 met 100%
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:22ik doe mee! Voor mijn favoriete vakken sta ik een 8 of 9!

- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:23Goed idee

- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:23wie kent dit ook zo goed ;D

OT: ik wil echt beter mn best gaan doen !LOL - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:23^ik had vorig hs een 9.2 op wiskunde! en als ik het kan, jij zeker
. Maar nu heb ik dus wel motivatie om die 9.2 te houden(sta eigenlijk een 7.3 in totaal ofzo) en veel te oefenenen.
En voor al die exacte vakken heb ik een 'studybuddy', een klasgenoot die me via msn helpt. En ik help hem weer met dingen waar hij slecht in is.Een idee voor mensen die zelf moeite hebben met huiswerk doen/snappen?[url=http://forum.girlscene.nl/forum.php/Media_film_muziek/Het_officile_Pottermore_topic/list_messages/205262] - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:24dit is echt een heel goed topic.
al kan ik nu even niet zo positief doen want dat verrekte kut verslag moet dinsdag af en het lukt niet @#@%$@#%@#$@#$ - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:25omg dat is geniaal, dat ga ik eens opzoeken! wiskunde is bij mij echt een drama dus zo'n studybuddy is wel handig :3LOL
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:28Bekijk het zo: hoe beter je je best doet, hoe meer kans je hebt dat je gewoon overgaat/slaagt en des te eerder je van school af bent, om te gaan studeren!

Ik heb mega veel motivatie om dit jaar te slagen voor m'n VWO, ik wil zó graag van de middelbare af! Moet er niet aan denken, nóg een jaar erbij..things are getting worse, please send chocolate. - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:29Ik zit in mijn examenjaar en moet écht beter m'n best gaan doen maar ik heb gewoon geen motivatieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
gelukkig heb ik geen wiskunde meer! - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:29ik ben echt zo blij dat wiskunde bij mij tot nu nog goed gaat! Ik weet niet in welke klas iedereen zit, maar ik zit in 4vwo en heb wiskunde b, zo, als iemand hulp wil..

- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:29Hebben we ECHT 18 februari alweer vakantie?Trek het je niet aan, het past je toch niet.
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:30Hmm nee dus, ik de 25ste.Trek het je niet aan, het past je toch niet.
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:30Goed idee ik wil weer mijn best gaan doen voor school om dit jaar toch nog mijn opleiding af te ronden.http://lovehedgehogs.tumblr.com/
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:31Ik doe mee!
Het moet gewoon lukken.
Ik heb deze vakantie geen zak uitgevoerd, terwijl morgen mijn toetsweek begint. Ik moet nu echt leren.Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason. - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:32quote:heteICETEA schreef op 08 January 2012 @ 15:30:
Hmm nee dus, ik de 25ste.
Woon jij ook niet in Friesland?
Want als dat zo is, moet ik ook nog even wachten..Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason. - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:34Voortgezet onderwijs
Noord ** 25 feb 2012 t/m 4 mrt 2012 Week 9
Midden ** 18 feb 2012 t/m 26 feb 2012 Week 8
Zuid ** 18 feb 2012 t/m 26 feb 2012 Week 8Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA! - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:35bah, ik woon ook in het noorden.

- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:35
Ik ook.quote:heteICETEA schreef op 08 January 2012 @ 15:30:
Hmm nee dus, ik de 25ste.
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:54YEAH BITCHES 18 FEB VAKANTIE EN CARNAVAL
!!!!!
Gonna be awesomeeeeeeeeeeeeee!!!"Today I suddenly experienced an absurd but quite valid sensation. I realized, in an intimate lightning flash, that I am no one. No one, absolutely no one." Fernando Pessoa - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 15:57Ik ga dit volgen
want ik moet ook gemotiveerd blijven! - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 16:00Oké, ik neem me altijd voor om goed m'n best te doen maar het komt er nooit van. Alhoewel, in de 3e stond ik 5 onvoldoendes op m'n rapport en nu helemaal geen en twee 8en. Dus het gaat de goede kant op. Ik kan niet wachten tot de carnavalsvakantie!TUMBLR it's true romance is dead, I shot it in the chest then in the head
- Geplaatst op zondag 08 januari 2012 16:12ik moet en zal beter mijn best moeten doen en dat wil ik ook want ik wil niet blijven zitten!! sta nu een 4 voor frans en 5 voor nl en die wil ik ophalen de rest van mijn cijfers zijn 6 7 8 en wiskunde een 5,6 en vrijdag heb ik een sotje en die wil ik goed ophalen ik wil proberen tot het einde van het jaar mijn meeste 6en in een 7 te veranderen en voor wiksunde wil ik wel minimaal een 5,9 staan en dat gaat me lukken!! natuurlijk wil ik hoger maar eerst een 5,9 gemiddeld en dan komt de rest wel vanzelf(L) en ik heb al 3 onvoldoendes opgehaald en nu heb ik meer motivatie om er meer optehalen(L)http://myowneverydaylife.blogspot.com