1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. School
  4. Ben jij goed in Engels?

Dit onderwerp heeft 28 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 18-01-2011 22:13.

Ben jij goed in Engels?

1. Small
    Afbeelding van xTroublee

nottellingyou
    972 berichten
    Lid sinds November 2007

wil iemand mijn wiskundehuiswerk maken voor mij? *puppyface*

(sarcasme)

I USED TO BE AN ATHEIST UNTIL I REALIZED I AM GOD

2. Xtra-small
    Afbeelding van Girlygirlxo

Kelly.
    40 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    hasnagirl_8 schreef op 16 January 2011 @ 21:17:
    Dit is het geworden:

This year, I will try harder in English.
    And I will use my time well.
    Finally, I'am going to spend more time with my family.
    These are my plans for the year 2011.
    Ik weet niet of het een typfoutje is, maar het is wel I'm
    anders kun je de apostrophe weg laten. dan wordt het dus: I am
    xD

3. Small
    Afbeelding van sophiee95

Sophie
    571 berichten
    Lid sinds December 2009

quote:
    itasimisete schreef op 17 January 2011 @ 13:00:
    Afgezien van de mensen met dyslexie [niet denigrerend bedoeld] Kan ik eigenlijk niet inzien waarom een weldenkend Nederlandse burger geen Engels zou kunnen. Nederlands is op Chinees na de moeilijkste taal en daarom is het voor ons veel makkelijker om andere talen op te pikken. Tuurlijk, sommige kunnen het wat lastiger vinden maar overal waar je komt, TV, computer, school. 90% is in het Engels.

-Ik deed vorig jaar niet heel goed mijn best voor het vak Engels. Ik zal dit jaar heel goed mijn best doen voor het vak Engels. Door beter op te letten in de klas, vooral tijdens grammatica-uitleg.
    Last year I didn't worked hard enough for my English Lessons. This year I'll improve my grades for English. I'll pay more attention during the English class and especially during the grammar parts / explanations.
    -Vervolgens zal ik dit jaar ook mijn tijd goed benutten, zodat ik ook meer vrije tijd heb.
    I'll also spend my time better this year, so I'll have more spare time left.
    -Tot slot wil ik ook meer tijd besteden aan mijn vrienden en familie.
    Finally, I'll also spend more time among my friends and family.

Weetje, soms moet je dingen gewoon iets verdraaien in het Engels als je het niet weet. Als je een zin niet helemaal weet, dan maak je er gewoon iets van wat makkelijker is voor jezelf :)
    last year i didn't worked kan niet, het moet zijn i didn't work.

4. Medium
    Afbeelding van Nikopol

K
    1,811 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    itasimisete schreef op 17 January 2011 @ 13:00:
    Afgezien van de mensen met dyslexie [niet denigrerend bedoeld] Kan ik eigenlijk niet inzien waarom een weldenkend Nederlandse burger geen Engels zou kunnen. Nederlands is op Chinees na de moeilijkste taal en daarom is het voor ons veel makkelijker om andere talen op te pikken. Tuurlijk, sommige kunnen het wat lastiger vinden maar overal waar je komt, TV, computer, school. 90% is in het Engels.
    Bron?

Nikopol wijzigde dit bericht op 18-01-2011 22:14 met 47%

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?