1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. School
  4. Algemeen OV kaart & Stufi topic!

Dit onderwerp heeft 1048 reacties, en bestaat uit 42 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 42.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 18:05.

Algemeen OV kaart & Stufi topic!

1. Medium
    Afbeelding van LisArt

Lisanne
    3,583 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    DroogBiscuitje schreef op 13 May 2012 @ 13:55:
    [...]

Aah zo, dankjewel!! Ehm, weetje dan misschien ook hoe het kan dat mijn basisbeurs maar 0 euro is? Heb het al geprobeerd op te zoeken, maar ik kan niks vinden
    Is dat niet gewoon wat hij nu is, dat het vanaf oktober wel het goede bedrag is? Misschien iemand anders hier die nog niet studeert en hetzelfde heeft? :]

2. Small
    Afbeelding van DroogBiscuitje

-
    282 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    LisArt schreef op 13 May 2012 @ 18:50:
    [...]

Is dat niet gewoon wat hij nu is, dat het vanaf oktober wel het goede bedrag is? Misschien iemand anders hier die nog niet studeert en hetzelfde heeft? :]
    Ja, dat zou ook wel eens kunnen. Ik kom er in Oktober vanzelf achter haha, anders bel ik DUO in de tussentijd wel even. Nou, dankjewel he!

3. Medium
    Afbeelding van Sjalalalaa

Lisa
    2,419 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    DroogBiscuitje schreef op 13 May 2012 @ 19:34:
    [...]

Ja, dat zou ook wel eens kunnen. Ik kom er in Oktober vanzelf achter haha, anders bel ik DUO in de tussentijd wel even. Nou, dankjewel he!
    Let op met vanaf oktober, want je stufi krijg je dan pas 24 oktober ofzo, want stufi krijg je achteraf. Dat viel mij ook echt tegen toen ik het bij mij gebeurde en ik wist dat niet. Maar je ov gaat wel 1 oktober in dacht ik.

4. Medium
    Afbeelding van LisArt

Lisanne
    3,583 berichten
    Lid sinds November 2007

OV wel vanaf 1 oktober inderdaad (:

En graag gedaan hoor! (@DroogBiscuitje)

LisArt wijzigde dit bericht op 14-05-2012 11:05 met 13%

5. Small
    Afbeelding van DroogBiscuitje

-
    282 berichten
    Lid sinds June 2010

Okee, haha anders zou ik echt in paniek raken als ik m'n studiefinanciering niet begin Oktober zou krijgen, maar dan weet ik dat allemaal:D

6. Medium
    Afbeelding van hoebluebenjij

l
    1,011 berichten
    Lid sinds March 2010

hey :)
    als iemand hier een antwoord op heeft zal dat me heel erg helpen.
    ik zit de komende maanden heeel krap met geld en heb dus net op de duo site aangegeven dat ik maximaal wil lenen.

krijg ik dat geld eind mei? of eind juni ?

ik heb voor juni bij geleend.

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.

7. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    800 berichten
    Lid sinds August 2011

quote:
    Deliphine schreef op 10 May 2012 @ 22:31:
    Ik doe dit jaar examen voor m'n HAVO diploma. Nu heb ik me al aangemeld op studielink.nl maar daar moet je ook je vakken opgeven. Nu vraag ik me af onder welk vak het combinatiecijfer maatschappijleer + profielwerkstuk valt. Moet ik dan gewoon maatschappijleer als vak nemen en daar mijn eindcijfer bij invullen?

8. Medium
    Afbeelding van LisArt

Lisanne
    3,583 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    hoebluebenjij schreef op 14 May 2012 @ 20:20:
    hey :)
    als iemand hier een antwoord op heeft zal dat me heel erg helpen.
    ik zit de komende maanden heeel krap met geld en heb dus net op de duo site aangegeven dat ik maximaal wil lenen.

krijg ik dat geld eind mei? of eind juni ?

ik heb voor juni bij geleend.
    Als je voor juni hebt geleend krijg je dat geld eind juni!

9. Medium
    Afbeelding van Crayon

Crayon
    3,938 berichten
    Lid sinds July 2008

Hoihoi, ik wil graag weten of ik vandaag gratis kan reizen ivm Hemelvaart. Normaal zoek ik dit wel op op de site, maar die ligt eruit..

Ik heb Week OV. Weet iemand van jullie dit?

10. Medium
    Afbeelding van Crayon

Crayon
    3,938 berichten
    Lid sinds July 2008

Iemand?

11. Medium
    Afbeelding van Crayon

Crayon
    3,938 berichten
    Lid sinds July 2008

Oke laat maar de site doet het alweer. 40% korting vandaag. :)

12. Medium
    Afbeelding van ASPIRATEUR

tam.
    2,929 berichten
    Lid sinds November 2007

Weet iemand of de OV kaart vandaag werkt?

vorige username: 23102010

13. Medium
    Afbeelding van ASPIRATEUR

tam.
    2,929 berichten
    Lid sinds November 2007

Handige website:
    http://www.reisikgratis.nl/2012-05-18.htm

Ik moet voortaan eerst maar even googlen voordat ik ga zeuren :")

vorige username: 23102010

14. Medium
    Afbeelding van toiletrocker

Klazien Beatrice Elizabeth
    1,054 berichten
    Lid sinds April 2011

Een vraagje,
    ik heb vanmiddag een brief ontvangen over mijn stufi in 2012
    en er staat:

Te ontvangen: ¤ 75,39
    en onder Specificatie gegevens staat er:
    Bijdage van je vader: ¤ 86,04
    Bijdrage van je moeder: ¤ 136,44
    En max. bij te lenen (...)

Wat ga ik dan precies na jul/aug ontvangen en wat houd die specificatie gegevens in?
    Worden die bijdragen van mijn ouders zelf afgeschreven of houd dat in als aanvullende beurs?

15. Medium
    Afbeelding van SweetPrincess20

M
    1,658 berichten
    Lid sinds June 2010

quote:
    toiletrocker schreef op 18 May 2012 @ 18:54:
    Een vraagje,
    ik heb vanmiddag een brief ontvangen over mijn stufi in 2012
    en er staat:

Te ontvangen: ¤ 75,39
    en onder Specificatie gegevens staat er:
    Bijdage van je vader: ¤ 86,04
    Bijdrage van je moeder: ¤ 136,44
    En max. bij te lenen (...)

Wat ga ik dan precies na jul/aug ontvangen en wat houd die specificatie gegevens in?
    Worden die bijdragen van mijn ouders zelf afgeschreven of houd dat in als aanvullende beurs?

Je krijgt gewoon die 75. Die bedragen bij je vader en moeder zijn vrijwillig maar volgens betrekking op hun inkomsten zouden ze je dat dan kunnen afstaan als aanvullende beurs.
    Veel ouders betalen bijvoorbeeld het lesgeld en geven niets extra's en anders ouders geven helemaal niets. Je ouders zijn dus niet verplicht om iets bij te dragen en dat geld wordt dus ook niet van ze afgeschreven. Dus je zal zelf in overleg met je ouders moeten wat ze je willen bijdragen voor je studie zodat je kan rondkomen.

16. Medium
    Afbeelding van toiletrocker

Klazien Beatrice Elizabeth
    1,054 berichten
    Lid sinds April 2011

Fuck, dit wist ik echt niet.. :s
    En we hebben het al zo krap..

17. Medium

M
    1,658 berichten
    Lid sinds June 2010

Alleen als er een bedrag had gestaan aanvullende beurs dan had je die ook gekregen zegmaar. Verder kan je het ook altijd nakijken door in te loggen op duo met je digiD en zie je een overzicht van betalingen voor zown 8 maanden ofzo Dus daar zal ook die 75 euro te vinden zijn.
    Maar this wel klote voor je dat jullie het al zo krap hebben :(

18. Small
    Afbeelding van Sparklepop

Rand
    654 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik wil graag stufi aanvragen, maar ik weet nog niet of ik volgend jaar op kamers ga of niet! Het zit namelijk zo: ik woon in Leiden en ik heb me aangemeld voor een lotingsstudie in Groningen en Leiden. Ik wil het liefst naar Groningen, en dan zal ik op kamers moeten, maar dit weet ik dus nog niet definitief totdat ik de uitslag hoor. Is het dan niet al te laat om stufi aan te vragen? Want bij het aanvragen moet je wel aangeven of je uitwonend of inwonend bent.

Service Temporarily Unavailable

19. Small
    Afbeelding van dreamscollector

N
    304 berichten
    Lid sinds January 2012

quote:
    Sparklepop schreef op 19 May 2012 @ 20:33:
    Ik wil graag stufi aanvragen, maar ik weet nog niet of ik volgend jaar op kamers ga of niet! Het zit namelijk zo: ik woon in Leiden en ik heb me aangemeld voor een lotingsstudie in Groningen en Leiden. Ik wil het liefst naar Groningen, en dan zal ik op kamers moeten, maar dit weet ik dus nog niet definitief totdat ik de uitslag hoor. Is het dan niet al te laat om stufi aan te vragen? Want bij het aanvragen moet je wel aangeven of je uitwonend of inwonend bent.
    gewoon aanvragen en als je niet naar groningen gaat zodra je het weet weer aanpassen op de site van duo

20. Medium

M
    1,658 berichten
    Lid sinds June 2010

maarja hoe snel krijg je die kamer? Je kan beter nog doen inwonend en als je uitwonend bent moet je ook al je nieuwe adres opgeven en dat heb je nog niet. Plus ze gaan het nachecken met waar je bent ingeschreven in de gemeente. En dan zien ze dat het niet klopt en jij als het ware fraudeerd..
    Pas als jij daar in groningen officieel bent ingeschreven bij de gemeente telt het als dat je daar woont, nou van te voren weet je wel of je een kamer hebt of niet en heb je tijd zat om het aan te passen. Want je vult de datum in per wanneer het moet ingaan bij duo met als je uitwonend bent.

21. Small
    Afbeelding van greengum

sharon
    605 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik wacht nog op men bevestiging dat ik ben aangenomen op niv3 ben wel aangenomen zei ze toen. zit nu nog op een niv2 opleiding

I\\\'m not perfect, just very good

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?