Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 11:13.
kindertent
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:47Die We_Love_It_So_Much heeft hier dus al een account blijkbaar.
http://forum.girlscene.nl...nt/list_messages/209596/0
En waarom ze hier kwamen spammen in de zomer was omdat ze vonden dat girlscene alle members van kindertent had overgenomen ofzo, en dat ze wraak moesten nemen.('":
Erg kinderachtig dat gedoe allemaal.~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:58Achja het is niet voor niks kindertent. Kleuters. Uitzonderingen daargelaten hoor.
Heb er zelf volgens mij ook een account :')Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 10:42Ik snap ook niet dat het zo moeilijk is om ze gewoon te negeren. EN als iedereen wat minder lullig reageert op nieuwelingen of ''trolls'' wordt de sfeer misschien wat beter.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 10:44Lekker kinderachtig. Pas als GS overal reclame maakt zou het 'jatten' zijn maar zelfs dan is het nog steeds de keuze van de gebruiker die naar GS gaat, dat geeft GS niet eens in de hand.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 10:46Vroegahh, zat ik ook op kindertent. Wist niet dat er nog steeds mensen op zitten :')
Maar dat 'oorlogje' vind ik wel echt van het lage niveau.Some dreams are supposed to be fantasy. Toby, 20-02 - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 10:47Dat het nog bestaat, vind ik al wonderlijk :') Het is in 15 jaar nog geen steek veranderd.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 10:54quote:Silverbleed schreef op 06 February 2012 @ 10:47:
Dat het nog bestaat, vind ik al wonderlijk :') Het is in 15 jaar nog geen steek veranderd.
Haha inderdaad, ging net even kijken :') Echt niets veranderd.
Vroeger vond ik het wel leuk, maar nu ben ik 19 en zou ik het alleen maar raar van mezelf vinden om dan nog op kindertent te posten.Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 11:13Ik ook, en qua gewoontes enz ben ik nog redelijk kinderlijk ingesteld ook :') (tekenfilms kijken tot mijn 19e, op avi sites of dit soort sites zitten enz) maar kindertent gaat mij te ver.