Dit onderwerp heeft 154 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 09-03-2012 19:29.
Virus Girlscene
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:07Oké.
En nu de rest nog fixen..Forever may not be long enough. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:07Oke eigenlijk verbaast het me ook niksTrollolol
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:13Oh mijn virus scanner heeft toch wat gevonden, normaal zijn er altijd 0 bedreigingen D:Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:14hihihihi ik heb er 3!!!!!!!!!
maar die komen uit de map 'Downloads' dus noGirlscene :"Dtwittert || Everything makes sense when you\'re with me. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:21
Beetje heel slecht jaquote:Fossil schreef op 03 February 2012 @ 16:07:
Dat is niet vreemd, dat is gewoon slecht. Argh.Put on your dancing shoes, you sexy little swine! - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:24wat voor virusscanner hebben jullie? :O
volgensmij heb ik dan echt een hele slechte scanner. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:27Ik had er geen, dus zo erg zal het wel niet wezen met dat hele virus gedoe (:twittert || Everything makes sense when you\'re with me.
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 16:42Ik heb helemaal nog niks binnen gekregen van GS volgens mij :')Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 17:51quote:Wrikkelgat schreef op 02 February 2012 @ 17:00:
Misschien klinkt het gemeen, maar soms krijg ik echt het gevoel dat er een stelletje amateurs achterzit. Menig modeblog zit veeeel beter in elkaar.
het is totaal niet gemeen liever. dit is een site die ons dagelijk onze dosis fashion beauty en lifestyle beloofd. ik zie het nergens meer.
en aangezien je best kan vergelijken met vroeger en girlscene is overgenomen kan je gerust zeggen dat er nu een stel AMATEURS achterzitten.
neem de andere topics eens door : je mond zal openvallen.
je typt je naam in bij google en iedereen weet van wie die account is email alle topics alles gewoon.
nou wat een bescherming van je privacy ? - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 17:56quote:BigMacMenu schreef op 02 February 2012 @ 17:00:
Ik kreeg gister wel een melding dat deze site iets bevat waardoor je virussen kan krijgen.. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:05quote:kaBOOM schreef op 03 February 2012 @ 16:06:
Hmm okee...
Wat mij wel verbaast, is dat ik net een mailtje krijg van die Dennis dat hij nooit eerder klachten had gehad, tot nu. Dat betekent dat toen wij vol werden gespamd met Vijne Dag, en er werd gezegd dat dit doorgegeven was aan het technisch team, er niets is doorgespeeld aan het technisch team. En dat vind ik wel een beetje vreemd.
Oh, wow, wtf...
Nou ja was te verwachten natuurlijk! - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:08quote:kaBOOM schreef op 02 February 2012 @ 17:09:
:") Had dit al wel een beetje verwacht. Eerst liggen onze gegevens als emailadressen op straat, nu de rest van onze persoonlijke gegevens.
WAT? Waar dan?
..dit moet niet veel gekker worden. Fuck, net nu mijn antivirus is verlopen :')Oke weet je wat, ik blijf. Of toch niet. Vooruit, soms dan. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:13Ik heb geen virussen.Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:54Oke avast een volledige scan laten doen en MBAM daarna en ik heb helemaal niks opgelopen whoohoo.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 21:42We kunnen ook een antispywareprogramma downloaden, maar omdat ie op de achtergrond werkt wordt je computer wel trager, maar dan heb je nergens last van..Knowledge is power
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 23:56
De mijne kon helemaal niks vinden, en ik kon alleen maar een aangepaste scan volgens mij laten doen op de C schijf enzo...quote:DearPrudence schreef op 03 February 2012 @ 16:24:
wat voor virusscanner hebben jullie? :O
volgensmij heb ik dan echt een hele slechte scanner.~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:21
Ahh superleuk voor jullie! Gefeliciteerd nog! (:quote: - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:37Het was zelfs nog beter toen Monique er was. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen :')
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:28Eigenlijk was dit ook wel te verwachten.TUMBLR When you look at a person, any person, remember that everyone has a story. Everyone has gone through something that has changed them.
- Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 19:30En hoe is het nu met de beveiliging en de virussen?
Ben sinds ik dit gehoord heb begin februari gestopt met girlscene maar heb weer een nieuw account aangemaakt.
Zijn er nog virusrisico's en privacyproblemen? - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 19:56Mijne is nu dus ook maar aan het scannen ;pTrek het je niet aan, het past je toch niet.
- Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 19:59Ik weet niet of dit van toepassing is, maar heeft iemand van jullie ook last van een rootkit? Ik heb er verder geen last van, maar mijn pc speelt heel de tijd reclames af (alleen het geluid) van afwasmiddelen, strepsils etc.sutcac was de naam...
- Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 20:07Nou ik gooi MBAM er ook maar even op...http://estherr2407.blogspot.com
- Geplaatst op maandag 27 februari 2012 14:16Oke dit meen je niet :') Heb net nog in het 'Girlscene heeft jou nodig' topic gezegd dat ik het voor de rest een top site vind, maar nu ik dit lees... (en dat er dus geen goed contact is geweest tussen gs en le technisch team....)
Ik het btw Avast virus en Comodo Firewall, even kijken hoe ik iets moet scannen :''''')[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha - Geplaatst op donderdag 08 maart 2012 22:31Ik heb op mijn oude laptop ook een virus gehad door Girlscene.
Alleen ik had zo een hele goedkope virusscanner die alleen aangaf waar het vandaan kwam. Já heel fijn allemaal, maar ik download nooit iets en deed er zo voorzichtig mee als maar kon. Laptop naar de klote.. Toetsenbord en muis werkte niet meer.
Nu heb ik een nieuwe en een hele goede virusscanner erop.
Hopen dat het werkt!