Dit onderwerp heeft 66 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 29-04-2012 21:48.
Uitgelogd als je op het forum komt? Klik hier!
- Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 23:16Ik had hier echt al heel lang last van, dus ik ben echt blij dak dit weet want ik wou steeds zo graag reageren enzo en ja het ging niet, dus opgelucht
14 maart hebben mn Racekever en ik alweer 2 jaar, wat gaat dat snel! - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 09:12ik heb dit probleem juist andersom, op het forum ben ik wel ingelogd maar op de homepage niet en kan ook niet naar mn profiel..
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 13:05
Ik heb precies hetzelfde! Echt heel vreemd. :Squote:cupcakieee schreef op 03 February 2012 @ 09:12:
ik heb dit probleem juist andersom, op het forum ben ik wel ingelogd maar op de homepage niet en kan ook niet naar mn profiel.. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:54^^ Weet iemand hier meer van? :S Want ik kan men profiel ook niet meer wijzigen bijv. terwijl er bovenaan wel gewoon staat dat ik Online ben, maar toch ben ik uitgelogd als ik op mijn profiel kijk of gewoon op de homepage..
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:08^ja ik vind dit ook zwaar irritant, kan nu al 2 of 3 dagen niet op mijn profiel dus kan ook niet noten of notes lezen
zou wel fijn zijn als hier iets aan gedaan word - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 21:17Ik heb er ook last van ^
Heb het net al gemaild naar iemand van de techniek. Zodra ik er meer van weet laat ik het wel even weten
Vivere, leef. One life to live, nothing to loose. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:42^ Zelfde probleem! xxmaisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:31
Okee das fijnquote:Vivere schreef op 03 February 2012 @ 21:17:
Ik heb er ook last van ^
Heb het net al gemaild naar iemand van de techniek. Zodra ik er meer van weet laat k het wel even weten
, hoop dat er snel iets aan gedaan word! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:36Wat een omweg. Ik ga gewoon naar het forum en dan ben ik ook weer ingelogd. Igg zo werkt het wel voor mij.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:17Kan iemand mij helpen ? Ik heb precies het tegenovergestelde. Ik heb niet ingelogd ofzo, en als ik gewoon naar de home ga ben ik ook niet ingelogd. Pas als ik naar het forum ga staat er dat ik ingelogd ben ! Wat is dit toch ??
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 16:21ja dat heb ik ook xalc
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:07
Ze gaan er naar kijken! Bij mij doet hij het trouwens wel weer als ik een aantal keren opnieuw inlog en de pagina blijf refreshen. Misschien helpt dat bij anderen ook?quote:cupcakieee schreef op 04 February 2012 @ 15:31:
[...]
Okee das fijn
, hoop dat er snel iets aan gedaan word!Vivere, leef. One life to live, nothing to loose. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:11quote:Travellin schreef op 17 December 2011 @ 21:02:
Handig, heb het ook vaak!Trek het je niet aan, het past je toch niet. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:13Zou ook handig zijn als er Safari bijstond.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 16:18Bij mij is het juist andersom.. dan ga ik naar Girlscene, kom ik op de Homepage en ben ik niet ingelogd. Vervolgens klik ik op het forum, en ben ik wel ingelogd.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:37counthestars, ik ook!
hoe kom ik hier in godsnaam vanaf!?!? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:34Bij mij helpt het om de cookies te verwijderen en te blijven inloggen. Het is wel HEEL irritant.It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:35Bij mij is het nu eindelijk na een paar dagen opgelost.
Was echt een groot gemis haha, niet op het forum kunnen!
Volgens mij had het te maken met de updates etc. die er zijn gedaan, dat mijn account nu weer werkt. Dus bedankt! - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:49quote:xoxokimm_ schreef op 06 February 2012 @ 16:13:
Zou ook handig zijn als er Safari bijstond.
Als je even door had gelezen, had je gezien dat dat er ook gewoon staat.
Verder heb ik het probleem ook sinds kort(maar dan wel andersom, idd.), en het helpt als ik er via de link heen ga(in plaats van te klikken, gewoon echt intypen.) - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 17:04Ik heb het dus juist andersom (ingelogd op forum en uitgelogd op homepage) + ik weet mijn wachtwoord niet meer. Als ik dus op wachtwoord vergeten klik, komt er een pagina met geef hier je emailadres op, maar hier staat niks om het in te vullen. Help?maisonfashion.tk | Doe mee met mijn winactie en win leuke oorbellen!
- Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 22:09Ik heb het precies andersom.. op het forum ben ik wel ingelogd maar op de homepage niet.. dus ik kan ook niet reageren op artikelen.
- Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 22:10
- Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 09:46Ik heb het idd ook. Het is zelfs zo dat mijn vorige account helemaal in de war raakte. Op het forum bleef ik ingelogd, maar als ik naar de homepage ging werd ik uitgelogd. Ging ik naar het forum, was ik weer ingelogd!
Het 'mijn topics' werd niet meer geactualiseerd en ik kon niet meer reageren. ik heb intussen maar een nieuw account aangemaakt, maar ik baal wel enorm. Ik had dat andere account al jaren.
Marjolein had me al aangeboden om te helpen, maar er wordt zo traag gereageerd. Ach, als opnieuw registreren niet had gewerkt had was ik hier gewoon weggegaan. - Geplaatst op donderdag 23 februari 2012 10:20
- Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 13:00Net dit even geprobeerd, hopelijk werkt het