Dit onderwerp heeft 66 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 29-04-2012 21:48.
Uitgelogd als je op het forum komt? Klik hier!
- Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:11De laatste tijd krijg ik vrij veel vragen over het volgende probleem:
Je logt in via de homepage. Dan ga je naar het forum en ben je opeens uitgelogd. Als je weer teruggaat naar de homepage ben je ingelogd. Het lukt je maar niet om in te loggen op het forum.
Is dit bij jou ook zo? Doe dan het volgende:
1. Verwijder je broswegeschiedenis en je cookies
2. Vink bij het inlogscherm het vakje "onthouden" niet aan.
Hoe verwijder je cookies en browsegeschiedenis?
Google Chrome
1. Druk rechtsboven op het moersleuteltje
2. Ga naar het kopje "Extra"
3. Druk op "Browsegegevens wissen"
4. Vink aan wat je wilt verwijderen.
Internet Explorer
1. Druk op "Extra" bij de rechterkant van je taakballk
2. Druk op "Internetopties"
3. bij "Algemeen" staat meteen "Browsegeschiedenis." Druk op verwijderen.
Safari
1. Klik linksboven op "Safari" -> "Voorkeuren." Of je kan ook gewoon cmd + , doen.
2. Dan klik je op "Beveiliging".
3. Dan op "Toon cookies".
4. En dan op "Alles verwijderen".
5. Klik op "Gereed".
Als het goed is, is het probleem nu opgelost. Werkt dit niet, note dan een moderator.duCOQUELICOT wijzigde dit bericht op 29-02-2012 20:44 met 38%"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:13Je kunt je ook op de homepage even uitloggen en daar weer inloggen. Tenminste, dat werkt bij mij altijd!
- Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:13Handig topic kukel!
- Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:14
Ik heb het probleem zelf ook gehad en ik kan je vertellen: dat werkt niet. Vandaar dat ik dit ook even plaats.quote:Gooddays schreef op 04 July 2011 @ 14:13:
Je kunt je ook op de homepage even uitloggen en daar weer inloggen. Tenminste, dat werkt bij mij altijd!"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote) - Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:15Vast een domme vraag, maar wat zijn je cookies?

- Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:15
Je cookies zijn dingen als wachtwoorden en gebruikersnamen, die je computer onthoudt.quote:"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote) - Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:16
En waar staan die?quote:duCOQUELICOT schreef op 04 July 2011 @ 14:15:
[...]
Je cookies zijn dingen als wachtwoorden en gebruikersnamen, die je computer onthoudt. - Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:18Ik zal het voor Chrome en IE wel even in de beginpost zetten. Als iemand Firefox of Opera gebruikt, even vertellen hoe je dat doet, dan zet ik het in het beginpost."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op maandag 04 juli 2011 14:31
Ik had het probleem ook en bij mij werkte dat wel, dus vandaar dat ik het zei.quote:duCOQUELICOT schreef op 04 July 2011 @ 14:14:
[...]
Ik heb het probleem zelf ook gehad en ik kan je vertellen: dat werkt niet. Vandaar dat ik dit ook even plaats.
Maar gelukkig kan het nu bij iedereen opgelost worden (hoop ik). - Geplaatst op maandag 04 juli 2011 15:18
- Geplaatst op maandag 04 juli 2011 15:44
Dit ja ;dquote:Gooddays schreef op 04 July 2011 @ 14:13:
Je kunt je ook op de homepage even uitloggen en daar weer inloggen. Tenminste, dat werkt bij mij altijd! - Geplaatst op dinsdag 05 juli 2011 10:20
- Geplaatst op dinsdag 12 juli 2011 14:56Handig, ik werd net even panisch toen het niet wou.
Maar ik heb mijn geschiedenis niet gewist.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op dinsdag 12 juli 2011 15:02Ik hebt dit probleem niet, maarja...
Zo moet je cookies verwijderen bij safari :P:
1. Klik linksboven op "Safari" -> "Voorkeuren." Of je kan ook gewoon cmd + , doen.
2. Dan klik je op "Beveiliging".
3. Dan op "Toon cookies".
4. En dan op "Alles verwijderen".
5. Klik op "Gereed".Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op woensdag 13 juli 2011 18:20Je kan ook gewoon naar de homepage gaan, uitloggen en opnieuw inloggen.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!
- Geplaatst op maandag 18 juli 2011 17:54Heb ik net ook gehad. Toen kwam ik achter dit topic
Only real friends can hurt you! - Geplaatst op maandag 18 juli 2011 17:59Dankjewel voor dit topic!! Ik heb het vaak op mijn iPod en computer :@Ik was Marietteee |Ieder land heeft mooie vrouwen. Wij, vrouwen, zijn gewoon mooi ongeacht onze afkomst (Van Pickpocket)
- Geplaatst op donderdag 28 juli 2011 22:17ik heb het al een paar dagen met m'n ipod maar niks helpt, telkens als het mislukt verwijder ik de browsergs, cookies en cache (?). maar het helpt niet, weet iemand wat ik hier tegen zou kunnen doen?Ik was eierkoekjeee en had volgens sommigen een aardappel als foto :\\\\
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 16:09In het begin had ik daar altijd last van, maar sinds ik Google Chrome gebruik niet meer (:
- Geplaatst op donderdag 20 oktober 2011 16:12
- Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 22:44Whaaa dit heb ik al heeel lang op de laptop. Op telefoon heb ik er geen last van. Ik ga het morgen gelijk even fixen op de laptop, ben blij dat ik dit topic heb gezien!Ik was Kayleefashion.
- Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 22:45
- Geplaatst op vrijdag 28 oktober 2011 22:46Het was wel echt irritant haha want ik kon dus ook geen foto's meer plaatsen.Ik was Kayleefashion.
- Geplaatst op vrijdag 09 december 2011 18:15word echt telkens uitgelogd, doe elkekeer wat er staat...
maar nu lukt het weer en soms ook wel maar heeeeel vaak niet
echt irritant!
, kunnen jullie er niets aan doen? - Geplaatst op zaterdag 17 december 2011 21:02Handig, heb het ook vaak!http://verkopers.marktplaats.nl/12122414