Dit onderwerp heeft 32 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 16-02-2012 20:04.
Te Streng!
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:07Heey Dames!
Vinden jullie ook dat de moderatorst te streng zijn.
Iemand vraagt? Waarom is dit topic er er is er toch al een?
En hup het topic werd gesloten. Maarrrr er was er niet eens een! Stom he!
Hebben jullie ook zo iets?
Meld het hier.After al this time...? Always...
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:09Ik vind dat ze hun werk prima doen.Druk met school!
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:09Nee, dat heb ik niet.
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:11Ik vind het eerder luiheid van de members. Even zoeken of Googlen ga je echt niet dood van.
(Daarnaast houd ik ook wel van een overzichtelijk forum, en niet 100 pilvragen in 1 forum.)
Dus nee, ik vind zelfs dat ze mild zijn vergeleken met andere sites waar je niet eens mag vloeken. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:12Heb geen problemen met ze.life is not about waiting for the storm to pass, it\'s about learning to dance in the rain
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:15Overal het algemeen vind ik ook dat ze hun werk goed doen, het lijkt me ook lastig om mensen waarmee je normaal gewoon kletst in topic, te moeten waarschuwen omdat ze iets doen wat niet mogen. Het enige wat ik af en toe vervelend vind is dat ze zo snel verwijzen naar algemene topics, vaak krijg je daar helemaal geen antwoord, en als je dan een eigen topic aanmaakt wordt die weer gesloten 'omdat er een algemeen topic is'.Do you ever put your arms out and just spin and spin? Well, that\'s what love feels like. Everything inside you tells you to stop before you fall, but you just keep going.
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:17Ik vind dat ze hun werk goed doen,
Maar soms zeggen ze er is hier al een topic over, maar die is soms al verouderd, of je krijg er niet (snel) een reactie, dat is wel irietant. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:17nee, niet mee eens.Nieuwe gebruikersnaam, was de oude zat. Ik was _FLABBERGASTED
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:19niet mee eens.wild hearts cannot be broken
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:20quote:BlowMeAway schreef op 31 January 2012 @ 20:15:
Overal het algemeen vind ik ook dat ze hun werk goed doen, het lijkt me ook lastig om mensen waarmee je normaal gewoon kletst in topic, te moeten waarschuwen omdat ze iets doen wat niet mogen. Het enige wat ik af en toe vervelend vind is dat ze zo snel verwijzen naar algemene topics, vaak krijg je daar helemaal geen antwoord, en als je dan een eigen topic aanmaakt wordt die weer gesloten 'omdat er een algemeen topic is'.Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye... - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:22Nee, ik ben het er niet mee eens.
Toen ik net op GS zat, vond ik het wel heel vervelend, ook dat ze overal met 'zoekfunctie' reageerden en dan het topic sloten. Maar nu zie ik wel in dat het nodig is en het is sowieso niet fijn als er honderd dezelfde topics bestaan.
Dus ik denk dat je er waarschijnlijk als 'newbie' anders tegenaan kijkt dan als je hier wat langer zit (als ik mezelf even niet bij de newbies mag rekenen).
edit; wacht, ik zit hier al bijna 2 jaar, dus ik vind niet dat ik mezelf nog 'nieuw hier' hoef te noemen XDjustsayno wijzigde dit bericht op 31-01-2012 20:23 met 11%Oh, daar ben je Perry. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:26Ben het er ook niet mee eens.
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:33quote:Silverbleed schreef op 31 January 2012 @ 20:11:
Ik vind het eerder luiheid van de members. Even zoeken of Googlen ga je echt niet dood van.
(Daarnaast houd ik ook wel van een overzichtelijk forum, en niet 100 pilvragen in 1 forum.)
Dus nee, ik vind zelfs dat ze mild zijn vergeleken met andere sites waar je niet eens mag vloeken.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:35soms... ik vind het soms irritant als ik NU antwoord moet hebben haha
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:36quote:dormant schreef op 31 January 2012 @ 20:09:
Ik vind dat ze hun werk prima doen. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:38quote:Firefox schreef op 31 January 2012 @ 20:09:
Nee, dat heb ik niet.Speak the truth, even if your voice shakes. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 21:12quote:BlowMeAway schreef op 31 January 2012 @ 20:15:
Overal het algemeen vind ik ook dat ze hun werk goed doen, het lijkt me ook lastig om mensen waarmee je normaal gewoon kletst in topic, te moeten waarschuwen omdat ze iets doen wat niet mogen. Het enige wat ik af en toe vervelend vind is dat ze zo snel verwijzen naar algemene topics, vaak krijg je daar helemaal geen antwoord, en als je dan een eigen topic aanmaakt wordt die weer gesloten 'omdat er een algemeen topic is'. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 21:13
100% mee eens !quote:Silverbleed schreef op 31 January 2012 @ 20:11:
Ik vind het eerder luiheid van de members. Even zoeken of Googlen ga je echt niet dood van.
Dus nee, ik vind zelfs dat ze mild zijn vergeleken met andere sites waar je niet eens mag vloeken.Peace is more than two fingers ! - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 21:14Ik merk ze nooit op.Trek het je niet aan, het past je toch niet.
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 21:15Nee, heb geen last van ze.
De moddies doen hun werk goed :3May the odds be ever in your favor' - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 09:01Ik vind dat echt niet, ze mogen soms zelfs wat strenger zijn :')KUTKINDEREN :')
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 18:58Ik vind van niet, ze doen hun werk wel goed. Maar soms zie ik paar mods bijna nooit. Alleen een paar mods zijn wel goed actief

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 13:15quote:ICExCOLD schreef op 31 January 2012 @ 21:15:
Nee, heb geen last van ze.
De moddies doen hun werk goed :3 - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:13

Haha, leuk om te lezen dit.Vivere, leef. One life to live, nothing to loose. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:18Haha I agree!

En wat betreft die algemene topics: wij weten ook dat algemene topics soms niet goed helpen, maar we moeten er nu eenmaal voor zorgen dat het forum overzichtelijk blijft."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)