1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Over Girlscene
  4. Spammers

Dit onderwerp heeft 49 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 08:17.

Spammers

1. Xtra-large
    Afbeelding van READMYMIND

I forgot my name.
    20,875 berichten
    Lid sinds November 2007

Idd. Gewoon niet die accounts verwijderen het heeft toch geen zin.

Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr

2. Large
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    5,157 berichten
    Lid sinds September 2011

Geven jullie ook IP-bans enz?

Misschien ook tijd om te investeren in een beter board? Dit forum heeft gigantisch veel problemen en misschien is het wel eens tijd voor een nieuws systeem.

3. Medium
    Afbeelding van emela

Anne
    2,537 berichten
    Lid sinds February 2011

Zouden er geen moderators kunnen komen de alleen reacties wijzigen ? Dat scheelt jullie een hoop werk !

Peace is more than two fingers !

4. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van xAftertheStorm

N.
    41,018 berichten
    Lid sinds February 2010

^ Ik zou het juist niet gaan wijzigen. Zei ik op de vorige pagina ook al. Gewoon alles laten staan, niets aan doen. Het kost toch te veel tijd om alles te wijzigen.
    Het is vervelend, maar als je dingen gaat verwijderen wordt het alleen maar vervelender omdat overal nieuwe topics voor geopend moeten worden.

Verhaal: Daniel ~ So after, when he whispers, 'You love me. Real or not real?' I tell him, 'Real.'

5. Xtra-large
    Afbeelding van xMasquerade

Lisanne
    17,294 berichten
    Lid sinds May 2011

Idd. Die spam moet dan maar blijven staan.

You are sunlight and I moon - Miss Saigon

6. Large
    Afbeelding van Sunflowerss

Lotte
    11,028 berichten
    Lid sinds April 2010

Als dat de enige oplossing is, vind ik ook dat de spam maar gewoon moet blijven.

~ No measure of time with you will be long enough but we\'ll start with forever, Edward Cullen ~

7. Xtra-large
    Afbeelding van Victoire_McG

Veerle McGonagall
    13,950 berichten
    Lid sinds February 2009

Tijdelijk meer mods zodat je makkelijker kan wijzigen?
    Dan blijven het natuurlijk veel berichten, maar een "--bericht" neemt over het algemeen minder plaats in dat een plaatje.

The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool.

8. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van duCOQUELICOT

Fabienne
    28,062 berichten
    Lid sinds February 2010

^Het is echt heel veel werk en ik denk niet dat meer mensen het probleem oplossen, to be honest.

"I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)

9. Large
    Afbeelding van BlingBlingPurse

Rabbit O.O
    5,876 berichten
    Lid sinds November 2010

Oplossing: Het huis van de spammers bezoeken en ze een lesje leren.
    ._.
    Weet iemand waar ze wonen? x)

~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

10. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,909 berichten
    Lid sinds December 2008

quote:
    xAftertheStorm schreef op 26 January 2012 @ 16:38:
    ^ Ik zou het juist niet gaan wijzigen. Zei ik op de vorige pagina ook al. Gewoon alles laten staan, niets aan doen. Het kost toch te veel tijd om alles te wijzigen.
    Het is vervelend, maar als je dingen gaat verwijderen wordt het alleen maar vervelender omdat overal nieuwe topics voor geopend moeten worden.
    Dit dus, snap niet waarom de modjes het nog steeds verwijderen of aanpassen, de pagina's slaan op hol, dat is 10x zo irritant dan rare plaatjes tussendoor.

Trollolol

11. Large
    Afbeelding van mesaaa

merel
    6,463 berichten
    Lid sinds October 2009

handig pev om hiervoor een topic aan te maken, dat schept wat meer duidelijkheid voor iedereen.
    het is natuurlijk heel vervelend die spammers, maar ik kan me voorstellen dat jullie (mods) er op dit moment ook weinig aan kunnen doen helaas :(

12. Xtra-large
    Afbeelding van Victoire_McG

Veerle McGonagall
    13,950 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:
    duCOQUELICOT schreef op 26 January 2012 @ 19:52:
    ^Het is echt heel veel werk en ik denk niet dat meer mensen het probleem oplossen, to be honest.
    Zit wat in.

The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool.

13. ModeratorXtra-large
    Afbeelding van Maaihoofd

M.
    17,136 berichten
    Lid sinds February 2008

quote:
    Vivere schreef op 25 January 2012 @ 20:30:
    Goed topic Pev! :)
    Hoop dat dit iets meer duidelijkheid zal geven.
    Dit! Goed dat je dit ook nog even goed hebt uitgelegd voor de members!:)

I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes.

14. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    777 berichten
    Lid sinds August 2011

Dit gaat vast niet zo makkelijk en het is ook wel vervelend maar 't is maar een suggestie, kan er niet zo'n vakje komen dat je een paar letters en cijfers moet invullen voor elke reactie die je plaatst? Zo voorkom je wel al dat gespam en dubbele reacties.

15. Medium
    Afbeelding van Plumbob

Plumbob
    4,658 berichten
    Lid sinds April 2011

Waarom kan er niet een "topic-aanmaak-limiet" (per dag) komen en dat je niet kan dubbel-posten?

Everyone needs Love: So share it.|Nothing is more painful than goodbye...

16. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Pevensie

Pev
    30,652 berichten
    Lid sinds October 2010

@Deliphine op zich een goed idee, maar dat lijkt me voor ons heel onhandig en irritant. Misschien is het bij het aanmaken van een account wel mogelijk, maar dat weet ik zo niet.
    @Plumbob zo'n 'niet dubbelpost'ding zou heel fijn zijn ja!

17. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,608 berichten
    Lid sinds April 2010

Idd, van die codes, zodat je geen *naam*1, *naam*2 en *naam*3 krijgt die allemaal rond dezelfde tijd zijn gemaakt.

18. Medium
    Afbeelding van Morsmordre

Naam.
    3,045 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Deliphine schreef op 02 February 2012 @ 21:56:
    Dit gaat vast niet zo makkelijk en het is ook wel vervelend maar 't is maar een suggestie, kan er niet zo'n vakje komen dat je een paar letters en cijfers moet invullen voor elke reactie die je plaatst? Zo voorkom je wel al dat gespam en dubbele reacties.
    Dit, en dan niet per se bij iedere reactie die getypt wordt, maar wel voor het aanmaken van een nieuw account.

Gegarandeerd iedere woensdag een nieuw artikel op mijn blog! - Blog: Just be happy and smile..

19. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Vivere

Viv.
    25,770 berichten
    Lid sinds November 2007

^ Dat staat inderdaad op mijn lijstje om het over te hebben aanstaande donderdag (wanneer we het gaan hebben over ''de nieuwe Girlscene'') (:

Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.

20. Medium
    Afbeelding van Morsmordre

Naam.
    3,045 berichten
    Lid sinds August 2010

Okee, fijn om te horen :) Ik denk dat dat al een hoop zal gaan schelen namelijk!

Gegarandeerd iedere woensdag een nieuw artikel op mijn blog! - Blog: Just be happy and smile..

21. Small
    Afbeelding van WildOnes

Demi
    119 berichten
    Lid sinds March 2012

Ik moet zeggen, ik heb ook weleens gewoon perongeluk gespamd. Dat ik dacht dat mijn bericht niet geplaatst was door een foutmelding in beeld bijvoorbeeld.
    Nog een tip: laat de spam gewoon staan zodat er geen foutmelding meer komt, zie je dat iemand expres/erg vaak spamd dan geef je een warning(/waarschuwing) en dan bijvoorbeeld dat ze bij 3 warningen verbannen worden.

22. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van ELAN_VITAL

Marlies
    25,105 berichten
    Lid sinds April 2010

quote:
    Deliphine schreef op 02 February 2012 @ 21:56:
    Het voorkomt wel gespam maar voor ons lijkt het me niet niet bepaald fijn. Voor elke reactie zo'n ding typen. Nou daar heb ik geen zin in :') Ja dat is lui maar zo werkt het nu eenmaal bij veel mensen. Daar moet ook aan gedacht worden. Mensen willen snel en simpel. Niet dat ze eerst iets moeten doen voordat ze een reactie kunnen plaatsen. Denk dat je daarmee veel mensen verliest.

Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."

23. Medium
    Afbeelding van kleinmickje

Mickey
    4,878 berichten
    Lid sinds August 2009

Wat te doen als iemand je uitscheld voor bitch?

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/9833499#m9833499 KIJK OOK OP MN MARKTPLAATS: http://verkopers.marktplaats.nl/10663613 en ik heb al 270 euro verdiend met deze site dit kan jij ook!! : http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=6470

24. Large
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    5,157 berichten
    Lid sinds September 2011

Tip; Op het andere forum waar ik een tijdje aan meeholp zat een block voor nieuwe users = pas na 50/100 reacties konden ze een eigen topic openen. Het kan helpen om nieuwe leden de regels te leren kennen mochten ze 'de regels' zelf niet lezen.

25. Small
    Afbeelding van amazonbox

Iris
    462 berichten
    Lid sinds December 2010

^ Maar straks is er iemand die écht issues heeft en daarom hier iets op het forum wil vragen, dan moeten ze straks zelf gaan spammen voordat ze eindelijk hun vraag kunnen stellen -.-
    Maar 50 reacties lijkt me wel oke, dat is niet zoveel moeite.

The story of life is quicker than the blink of an eye, the story of love is hello, goodbye

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?