Dit onderwerp heeft 493 reacties, en bestaat uit 20 pagina's. U bent momenteel op pagina 18 van 20.
De laatste reactie is geplaatst op 28-04-2012 19:27.
Meeting in België?
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 21:13Ik ben 7 februari terug in 't land dus ik hoor het graag als er iets gedaan wordt! Moet voor mij trouwens niet persé in de vakantie, ergens in 't 2de semester is ook goed...Aja, en nu nog dat examen vrijdag. Haha, I LOVE COLLEGE.
Lore, veel succes met die blokvakken, you poor thing.
Elisa, ik ben echt jaloers. JALOERS zeg ik u!:D Zweden: mode+mooie mensen. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:31Zweden was echt fantastisch!

Wie heeft er zin om mee te gaan naar de Beautygloss party? (: - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:48Ik kan best geloven dat het fantastisch was!:D
Ik heb het even snel gegoogled en dat event is in A'dam, niet? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:06Jep, in Amsterdam (: Maar als er genoeg Belgen zijn zouden ze een bus inlassen, dat zou wel handig zijn.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:36Ik wil heeeel graag naar de Beautygloss party! Als de prijs een beetje redelijk blijft en er niet ineens 20 euro bijkomt voor de bus...Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:53Oh dat zou echt cool zijn als dat geregeld wordt!
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:30Ik ga anders een mailtje sturen naar Mascha om te vragen of ze weet of er een bus komt, en hoeveel dat zou kosten.

- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:39Dankje, let us know!
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:43In de reacties staat dat het vorig jaar geen succes is geweest en dat ze het dt jaar nog gaan afwachten. Blijkbaar waren er veel meisjes die zeiden dat ze meegingen en uiteindelijk niet kwamen opdagen waardoor ze de bus zelf hebben moeten betalen.Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 19:54Oei, da's wel stom. :s ^
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 20:22Dit was hun antwoord toen iemand het vroeg
Hi Jennifer, vorige keer hadden wij een bus geregeld. Helaas hadden veel dames gezegd dat ze mee wilden rijden en later toch afgezegd. Hierdoor hebben wij de bus voor een groot gedeelte zelf moeten betalen. Om dit te voorkomen zijn wij nu aan het bekijken of het wel haalbaar is om weer een bus in te zetten. We houden je op de hoogte.
Maar ja, ik begrijp hen wel dan... Wij moeten gewoon keiveel meisjes verzamelen en dan kan het doorgaan! :'DBelieve me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 20:25Dankjewel Rani! Ik lees je berichtje nu pas
Expectation is the root of all heartache. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:10
Ja, ik begrijp het ook wel... Maar ik heb Mascha een mailtje gestuurd, en gezegd dat we evt. op voorhand kunnen betalen of zo.quote:SHAKExITxUP schreef op 09 February 2012 @ 20:22:
Dit was hun antwoord toen iemand het vroeg
Hi Jennifer, vorige keer hadden wij een bus geregeld. Helaas hadden veel dames gezegd dat ze mee wilden rijden en later toch afgezegd. Hierdoor hebben wij de bus voor een groot gedeelte zelf moeten betalen. Om dit te voorkomen zijn wij nu aan het bekijken of het wel haalbaar is om weer een bus in te zetten. We houden je op de hoogte.
Maar ja, ik begrijp hen wel dan... Wij moeten gewoon keiveel meisjes verzamelen en dan kan het doorgaan! :'D
- Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 19:55^ Weet je al iets meer over de Beautygloss party? Oh en hoe gaat het nog met iedereen? (:SHAKExITxUP wijzigde dit bericht op 21-02-2012 19:56 met 28%Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist.
- Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 20:27"Klopt, vorige keer hebben 20 dames op het laatste moment afgezegd, waardoor we honderden euro's kwijt waren aan een prijzige bus. Mocht het dit jaar weer geregeld worden, dan zal ik dit sowieso op mijn site vermelden :)"
Dit kreeg ik terug... Maar ik las net dat de tickets bijna uitverkocht zijn, dus ik vrees ervoor... - Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 20:27En alles goed nog met mij
En met jullie? - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 17:38Alive.
- Geplaatst op vrijdag 02 maart 2012 16:41Buh, ik kijk hier te weinig (en de rest ook denk ik :'D)
Maar met mij gaat het super! Wel heel jammer dat de Beautygloss party niet door zal gaan, ik wou er best eens naartoe. Jammer dat zoiets niet in België wordt gedaan.Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist. - Geplaatst op zaterdag 03 maart 2012 11:59Niemand die zich geroepen voelt om de Belgische editie te starten? :'D
- Geplaatst op vrijdag 09 maart 2012 21:48Goed nieuws

Goed nieuws voor bezoekers uit België die naar de Beautygloss party willen! We hebben nu een speciaal 'België' kaartje, dit is een kaartje voor het feest inclusief een kaartje voor een speciale bus die naar en van het feest rijdt. De bus stopt bij Antwerpen metropolis. Het kaartje kost ¤55 (¤30 voor de bus). Let wel: we moeten minimaal 20 buskaartjes verkopen, anders kunnen we geen bus huren. Als dit niet lukt krijgt iedereen dit tijdig te horen en het aankoopbedrag terug. Dus roep je vriendinnen, zus, moeder, enzovoort op om gezellig mee te gaan naar het feest
Klik op de link om het kaartje te bestellen! http://www.link2ticket.nl...aspx?elink=A1hXcUMFflhCUQ
bron: Beautygloss Facebook
Wie gaat er mee? (: - Geplaatst op vrijdag 09 maart 2012 23:45Pffffffff, ¤55...Nu twijfel ik wel een beetje. :p
- Geplaatst op zaterdag 10 maart 2012 10:31Ja, 't is wel duur...
- Geplaatst op zondag 11 maart 2012 14:51Ai 55 euro vind ik wat veel eerlijk gezegd. Ik ga er nog eens over nadenken! (:Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist.
- Geplaatst op zondag 11 maart 2012 19:13SHAKExITxUP, ik las dat je rechten doet, mag ik eens vragen of je deze woensdag op het verkleedfeestje van 't VRG was in de Coulissen? Of de week ervoor (woensdag) op de Cocktailnight...Ik ben echt benieuwd of ik je al eens gezien heb!:D
P.s: Ik woon niet heel ver van St. Niklaas, haha. - Geplaatst op zondag 11 maart 2012 19:17ENNNNNN mijn examens zijn eindelijk gedaan
Expectation is the root of all heartache.