Dit onderwerp heeft 380 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 12 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 13:59.
Girlscene gaat er op achteruit!
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 20:07quote:LaGrenouille1 schreef op 22 January 2012 @ 17:48:
Ik vind de artikels van Annemerel een enorme vooruitgang geven aan Girlscene.
Inderdaad.
+ Ik vind niet dat er een nieuwe lay-out moet komen, ik vind hem wel leuk zo. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 10:58Ja de artikels worden beter. Soms zit er wel eens wat tussen dat niet echt geslaagd is maarja dat kan gebeuren. En ik vind dat de redactie meestal echt heel leuke/mooie plaatjes tussen de tekst door zet. Dat gebeurde vroeger volgens mij veel minder (of ik letter er toen gewoon niet op dat kan ook :p) We heart it
Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:12Ik vind het wel apart dat met Momo het forum een stuk beter werkte. Ze zeggen een technisch team te hebben, maar bestaat die uit konijnen ofzo?Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:14Wat er verbetert moet worden:
De foutmeldingen.
Iets tegen de spammers.
Kwaliteit van de avatar's.
Dan ben ik blij. :')Speak the truth, even if your voice shakes. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:31Ik kan ook telkens geen reacties of citaten zien! Ook irritant. Bestaat mijn hele pagina uit blauwe zinnetjes..The most important relationship you have in you life, is the relationship you have with yourself.
- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 11:27quote:LaGrenouille1 schreef op 22 January 2012 @ 17:48:
Ik vind de artikels van Annemerel een enorme vooruitgang geven aan Girlscene.It\\\'s not true I had nothing on, I had the radio on - Marilyn Monroe - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:30klopt, een paar jaar terug vond ik girlscene erg leuk,
maar nu zijn sommige dingen zo herhaling of gewoon niet leuk.
komt ook omdat wat nu in is ik helemaal niks vind, i guess - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:36Ik vind de artikelen de laatste tijd een stuk beter worden!The morning brings a mystery, the evening makes it history.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 18:01
Ook hier geldt dat het wiel niet keer op keer opnieuw uitgevonden kan worden!quote:redlipsticks schreef op 04 February 2012 @ 17:36:
Ik vind de artikelen de laatste tijd een stuk beter worden! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:25ik kan me niet inloggen ofso? maar wel een bericht plaatsen -.-!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:27
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:25quote:jostitosti_ schreef op 26 January 2012 @ 17:12:
Ze zeggen een technisch team te hebben, maar bestaat dat uit konijnen ofzo?
Misschien als er eens een technisch team wordt gezocht dat niet uit konijnen bestaat, dan kan er misschien eindelijk eens iets aan de quotes die niet verschijnen, de foutmeldingen en het avatarprobleem, etc. worden gedaan. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:28Ik weet alleen iets af van het quote-probleem, en daar zijn ze echt mee aan de slag gegaan. Ze hebben nu weer een aantal technische aanpassingen gedaan en hopelijk is het probleem nu opgelost. Het is alleen voor hen lastig te zien of de aanpassingen juist zijn, omdat zij geen last hebben van de foutmeldingen.
Maar moraal van het verhaal: ze zijn er mee bezig.Vivere, leef. One life to live, nothing to loose. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:31@ Girlscene, Marjolein of iemand van de redactie... : Is het de volgende keer bij een update oid waardoor het forum eruit ligt niet wat netter om een melding hierover neer te zetten op de homepage? Ik denk dat dit veel GS's dit op prijsstellen..
Ik heb niet echt het idee dat dit binnenkort beantwoord gaat worden... maar goed...~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:31^ Ah, goed dat ze er nog steeds mee bezig zijn. Ik dacht namelijk dat ze er maar een dag ofzo mee bezig waren :') Hopelijk lukt het ze snel op te lossen allemaal, want daarnet lag het forum er ook een paar keer uit..tumblr Society exists only as a mental concept; in the real world there are only individuals
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 20:32^ of doe het onder schooltijd T_TIk was jostitosti en foreveralone enzo.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 23:08Ik erger me intussen echt dood aan de zoekfunctie van Girlscene. Als ik topics op het forum wil vinden moet ik gewoon Google gebruiken (en externe website!) en ik ben nu al bijna een uur aan het zoeken naar een artikel van Girlscene zelf. De indeling van de website is zo onduidelijk en slordig. Erger me er dood aan... Totaal geen structuur.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:51goed dat jullie het onderhoud aan de site nu wel weer hebben aangeven c:~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:50Ik vind het een beetje schandalig dat er geen artikel is over Withney Housten
Ik bedoel, ze is gewoon pas overleden en geen enkele update daarover wtf o,o - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:55
Dan moet je even reageren op het topic dat Marjolein heeft geopend! Members krijgen inspraakquote:LaGrenouille1 schreef op 22 January 2012 @ 17:53:
[...]
Ja, dat wordt écht wel eens tijd, een nieuwe layout!
I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:59quote:xDepulso schreef op 13 February 2012 @ 17:50:
Ik vind het een beetje schandalig dat er geen artikel is over Withney Housten
Ik bedoel, ze is gewoon pas overleden en geen enkele update daarover wtf o,owww.lauraliciousss.blogspot.com - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 18:05quote:xDepulso schreef op 13 February 2012 @ 17:50:
Ik vind het een beetje schandalig dat er geen artikel is over Withney Housten
Ik bedoel, ze is gewoon pas overleden en geen enkele update daarover wtf o,o
Het is niet ontopic maarja.www.flickr.com/photos/margotsmolders - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 21:26@Soeurdesoleil
Er is genoeg aandacht voor de armoede in de wereld hoor, dus rot maar op met dat plaatje. Zie genoeg op tv... - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 10:11Oh god daar krijg je dat weer. Het spijt me hoor maar omdat er ergens anders tig mensen dood gaan betekend het dan dat als hier 1 iemand dood gaat dat niet erg is ? Natuurlijk is het vreselijk dat al die kindjes dood gaan maar ik vind het net zo erg als een ander dood gaat.
Onzin altijd van wat nu erger is -.-' Het is verdomme geen wedstrijd!Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 10:27Ze mogen wel heeeeel gauw wat aan het forum gaan doen, anders ben ik hier weg. Het forum heeft mij doodleuk een virus gegeven, dus doe daar maar wat aan.May the odds be ever in your favor'