Dit onderwerp heeft 380 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 13:59.
Girlscene gaat er op achteruit!
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:23ik volg girlscene nog niet heel lang, maar ik vind het wel meevallen.TUMBLR Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. - Albert Einstein.
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:26Eensch. Kom al een hele lange tijd op Girlscene (vanaf het begin), en de artikelen waren toen nog echt leuk. Nu is het vooral verkapte reclame zonder enige diepgang.
Maar dat is het al een tijdje, ook toen Monique hier nog werkte. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:28Ik vind het heel jammer dat er geen testjes meer worden gemaakt die niet uit een oogpunt van reclame maken zijn gemaakt.
Ook artikelen zoals show je kamer en artikelen waarin contact wordt gemaakt met de leden vond ik altijd leuk.
Heel jammer dat dat allemaal weg is.
Ik denk ook dat doordat Monique weg is, heel veel leden die haar sinds het begin gevolgd hebben, zoiets hebben gehad van O, nou blijft er helemáál niks meer van girlscene over. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:29quote:Chanelno5 schreef op 13 January 2011 @ 15:59:
ik zit tegenwoordig alleen nog maar op het forum, zo slecht vond ik de artikelen worden. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:32I agree. Ik zit ook altijd maar op het forum,
maar daar begin ik me ook steeds meer te ergeren door allemaal van die nutteloze topics.Af en toe kan ik niet begrijpen dat er gewoon echt redactrices die artikelen maken.. de diepgang is vaak ver te zoeken.flowers pop out of the street, everywhere I place my feet - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:33Een paar jaar terug toen ik net op girlscene zat. Kon ik op school al helemaal uitkijken want er zou een nieuw artikel op GS staan!
Nu neem ik niet eens meer de moeite om te kijken en ga ik meteen naar het forum.Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:34Ik vind het forum echt.. 'verkracht' als het ware door al Monique's bans.
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:35Ik kan soms echt niet begrijpen dat Girlscene gemaakt wordt door een heel team van redactrices. Echt niet. De stukken zijn vaak totaal niet professioneel, staan vol taalfouten en er zit geen diepgang in.
Ik volg Girlscene nu ongeveer een jaar, denk ik, maar de artikelen hebben mij nooit zoveel geboeid. Ik vind het echt niet kunnen dat zo'n heel team (ervoor opgeleide?) mensen soms zulke artikelen in elkaar zet... - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:40quote:foreveralone schreef op 13 January 2011 @ 16:33:
Een paar jaar terug toen ik net op girlscene zat. Kon ik op school al helemaal uitkijken want er zou een nieuw artikel op GS staan!
Nu neem ik niet eens meer de moeite om te kijken en ga ik meteen naar het forum.
Dat dus,
als er al een nieuw artikel is, is het reclame, verkapte reclame, een link naar iets waar ze reclame voor maken (oke, het is gewoon allemaal reclame.), een artikel gekopieerd van een andere site, of een artikeltje dat echt niet uitgewerkt is, totaal geen diepgang heeft en natuurlijk ook een hoop spelfouten of foutjes in de feiten.Every new day brings a chance for you to draw in a breath, kick off your shoes, and dance. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:41De artikelen waren vroeger (althans, ik zit ik pas 2 jaar) wel veel leuker ja. Maar de sfeer op zich is ook wel anders.
Vroeger was het zo dat Monique een keer een mascara kocht, uitprobeerde en foto's maakte. Met een hoop reacties 'wat ben jij mooi!' etc.
Nu, als het al een leuk artikel is, zitten er spelfouten in en is het niet persoonlijk. Ook is Girlscene iets commerciëler geworden..
En de echt leuke artikelen die om de zoveel tijd opnieuw komen/kwamen zoals het Boyspanel of 'In de stijl van..' zijn er bijna niet meer. Het Boyspanel bestaat niet meer en 'In de stijl van..' komt nog maar eens in het half jaar met een beetje geluk.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:43
Een forum is een forum niet zonder nutteloze topics en discussies.quote:xVlinderr schreef op 13 January 2011 @ 16:32:
I agree. Ik zit ook altijd maar op het forum,maar daar begin ik me ook steeds meer te ergeren door allemaal van die nutteloze topics.Af en toe kan ik niet begrijpen dat er gewoon echt redactrices die artikelen maken.. de diepgang is vaak ver te zoeken.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:43quote:zakvoltroep schreef op 13 January 2011 @ 16:34:
Ik vind het forum echt.. 'verkracht' als het ware door al Monique's bans.
Inderdaad. Er zouden zonder die bans geen drie Ikken lid hoeven te zijn
Ook op het forum vind ik het trouwens irritant. Veel onzin topics (en dan bedoel ik écht onzin topics) worden niet verwijderd, en sommige goede/leuke topics gelijk. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:43quote:neggelszoggel schreef op 13 January 2011 @ 16:43:
[...]
Inderdaad. Er zouden zonder die bans geen drie Ikken lid hoeven te zijn
Every new day brings a chance for you to draw in a breath, kick off your shoes, and dance. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:45
Ja, als er gewoon geen bans waren zijn er ineens een stuk minder members :'3quote:neggelszoggel schreef op 13 January 2011 @ 16:43:
[...]
Inderdaad. Er zouden zonder die bans geen drie Ikken lid hoeven te zijn - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:48Ik vind de site prima. Ze kunnen niet eeuwig hetzelfde blijven, vooral als je nagaat dat Girlscene veel groter is geworden dan Minettes. En ja, de reclames zijn irritant, maar een site als deze heeft reclame nodig om te blijven bestaan!
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:49De hele persoonlijke touch is er van af. Monique heeft het jaren in haar eentje gedaan en dat deed ze 1000 x beter dan de ''redactrices'' die nu de website onderhouden.
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 16:59Ik zit nu ongeveer 3 jaar op girlscene denk ik, en ik vind dat je wel gelijk hebt. Vooral de artikelen gaan erg achteruit. Wat al gezegd is, de leukste dingen als Het Boyspanel, De stijl van, mijn leven met, dat soort dingen zijn allemaal weg of zijn er al maanden niet meer geweest. Ik heb ook al lang geen reviews meer gezien. Het zijn alleen nog oppervlakkige artikelen, veel ook over celebs de laatste tijd. Het forum vind ik dan wel weer leuk (:jesuisunreveur wijzigde dit bericht op 13-01-2011 17:03 met 47%tumblr Don\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'t look back, unless it\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s a good view :)
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:08Ik zit nu ook al een aantal jaar hier op Girlscene.
Het lijkt net of er minder energie in de artikels gestoken wordt.
Het zijn nu voornamelijk artikels met informatie die je zo op andere websites ook kan lezen. Er wordt geen moeite meer besteed om echt artikels te maken die ergens over gaan. Iets persoonlijks en meer moeite erin, dat mis ik. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:31Ik word ondertussen wel gek dat nu het 2e & 3e artikel dat bovenaan staat, dus met We love: en gewoon dingen als nieuwsbrief... Maar ik zit niet al heel veel jaar op girlscene ofzo, maar ik vind opzich dat de artikelen wel leuk zijn.
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:39Ik volg girlscene al best lang en ik vind ook dat het minder wordt. 't Boyspanel was zo leuk, echt jammer dat dat weg is.
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:40
eensquote:lndz schreef op 13 January 2011 @ 16:49:
De hele persoonlijke touch is er van af. Monique heeft het jaren in haar eentje gedaan en dat deed ze 1000 x beter dan de ''redactrices'' die nu de website onderhouden.
I\'m not insane, my mother had me tested! - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:43
Mijn leven met vond ik altijd zo leuk!quote:Danioottt schreef op 13 January 2011 @ 16:59:
Ik zit nu ongeveer 3 jaar op girlscene denk ik, en ik vind dat je wel gelijk hebt. Vooral de artikelen gaan erg achteruit. Wat al gezegd is, de leukste dingen als Het Boyspanel, De stijl van, mijn leven met, dat soort dingen zijn allemaal weg of zijn er al maanden niet meer geweest. Ik heb ook al lang geen reviews meer gezien. Het zijn alleen nog oppervlakkige artikelen, veel ook over celebs de laatste tijd. Het forum vind ik dan wel weer leuk (: - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:44agreed!
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:46Ik vind girlscene zelf de laatste tijd ook totaal niks meer aan, ik bezoek bijna alleen het forum nog maar.
Er zijn veel te weinig artikelen, bijna alleen maar reclame, ik kan me zo ergeren aan dat 'we love.. oorbellen' en als je er dan op klikt dat je AL-TIJD op de assecoirize site komt..
En als er dan wel een artikel komt dat geen reclame is, word het totaal niet leuk geschreven of zonder enige diepgang.tsja. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:48lijkt net alsof ze geen tijd hebben om gewone mensen nog te betrekken bij hun verhalen. zoals idd boyspanel, mijn leven met .. etc. Snap niet dat ze dat hebben gestopt, het is tenminste nog interessant en leuk om te lezen ipv hoe de celebs er nu uitzien..Trollolol