1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Over Girlscene
  4. Girlscene gaat er op achteruit!

Dit onderwerp heeft 380 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 13:59.

Girlscene gaat er op achteruit!

1. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

Hoi meiden,

De titel zegt het al. Ik vind dat girlscene er ontzettend op achter uit is gegaan. Er wordt erg weinig gepost om te beginnen. Daarnaast zijn de artikelen niet je van het en mis ik de persoonlijke touch heel erg zoals monique vroeger had op haar voorgaande website(s) ookal is zij nu weg. Wat vinden jullie?

Liefs

1. Medium
    Afbeelding van SABREPULSE

N
    3,185 berichten
    Lid sinds January 2010

Ehm... dat interesseert me echt bar weinig.
    Maar ik begrijp het wel, zie wel vaker dit soort berichtjes voorbij komen.
    Maar mij persoonlijk doet het niet zo veel.

A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover.

2. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

*de persoonlijke touch miste ik ook al toen monique er nog wel bij was wil ik daar mee zeggen.

3. Small
    Afbeelding van AARDBEILOLLY_X

anoniem
    387 berichten
    Lid sinds March 2009

Ik ben het met je eens, vind de artikelen slechter en de onderwerpen vaak minder interessant. Ook vind ik dat er teveel reclame op staat; dat je op een artikel drukt en dat je dan een link krijgt naar een webshop (bijvoorbeeld die muts met strik).

4. Xtra-small
    Afbeelding van fashionationn

--
    95 berichten
    Lid sinds November 2007

ik vind die reclame van we love: bladiebla
    zooooooooo irritant
    en verder vond ik girlscene de laatste tijd, ook met monique, sowieso al veel achteruit gegaan.

5. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    SABREPULSE schreef op 13 January 2011 @ 15:32:
    Ehm... dat interesseert me echt bar weinig.
    Maar ik begrijp het wel, zie wel vaker dit soort berichtjes voorbij komen.
    Maar mij persoonlijk doet het niet zo veel.
    Kijk, heel veel mensen volgen girlscene.nl nog niet enorm lang. En ik volg monique al vanaf haar allereerste website die toen nog www.divided.tk was! En ik heb in de loop der jaren veel zien veranderen en niet ten goede. Dat is ook een reden waarom het me stoort dat zoveel meiden girlscene de hemel in prijzen terwijl de helft pas net komt kijken op deze website. En dit is voor mensen die het wel interesseert dus dan hoef je ook niet te reageren toch?

6. Small
    Afbeelding van kuijpersz

Manon
    841 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik zit nog niet zo heel lang op girlscene maar ik vind eigelijk alleen het forum leuk!
    Al die reclames zijn inderdaad super vervelend eerst die wii party en die ob dingen, maar ook de reclames bij de artikelen vind ik vervelend.

7. Medium
    Afbeelding van Dodger

Jill
    4,182 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik volg het ook al heel lang en ik vind sommige artikelen ook wel erg simpel inderdaad. Weinig diepte en niet echt goed doorgedacht. Ik moet zelf ook altijd artikelen nakijken voor onze schoolkrant en je kunt wel echt zien als er weinig tijd en moeite in is gestoken, zoals ik hier inderdaad ook de laatste tijd wel eens zie. Aan de andere kant denk ik ook dat ikzelf vooral ben gegroeit. Wat ik vroeger boeiend vond, toen ik begon met alles hier lezen, en nu, verschilt echt gigantisch. Dus het is ook logisch dat ik het nu simpeler vind. Denk dat dat ook meespeelt voor velen (:
    En inderdaad, reclame's vind ik ook beetje te veel ja. Maarja, daar verdienen ze wel op he.

To be a rock and not to roll.

8. Medium
    Afbeelding van SABREPULSE

N
    3,185 berichten
    Lid sinds January 2010

quote:
    lndz schreef op 13 January 2011 @ 15:35:
    [...]

Kijk, heel veel mensen volgen girlscene.nl nog niet enorm lang. En ik volg monique al vanaf haar allereerste website die toen nog www.divided.tk was! En ik heb in de loop der jaren veel zien veranderen en niet ten goede. Dat is ook een reden waarom het me stoort dat zoveel meiden girlscene de hemel in prijzen terwijl de helft pas net komt kijken op deze website. En dit is voor mensen die het wel interesseert dus dan hoef je ook niet te reageren toch?

Niet zo katten.
    Ik geef toch ook gewoon maar mijn mening?
    Ik zit al een aantal jaar hier en ik zie ook wel dat de berichtjes enzo minder worden, ik zeg alleen dat dat mij niet zoveel uitmaakt want ik kijk daar toch nooit naar om.

A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover.

9. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    SABREPULSE schreef op 13 January 2011 @ 15:45:
    [...]

Niet zo katten.
    Ik geef toch ook gewoon maar mijn mening?
    Ik zit al een aantal jaar hier en ik zie ook wel dat de berichtjes enzo minder worden, ik zeg alleen dat dat mij niet zoveel uitmaakt want ik kijk daar toch nooit naar om.
    Ik bedoelde het niet kattig. Sorry dat het zo overkomt, dat is het nadeel van internet haha. Ik vind het gewoon heel erg jammer en ik kijk eigenlijk meer op websites als beautylab en misslipgloss, omdat girlscene gewoon haar ''spark'' kwijt is.

10. Medium
    Afbeelding van Indefenitely

Margot
    4,302 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik vind de reclames wel heel irritant, en de persoonlijke artikelen zijn er ook al veel minder, jammer. Maar goed, Girlscene moet ook geld verdienen..
    Het irritantste vind ik de OB reclame, ze mogen wel iets kritischer zijn aan alle reclames hier.

He really loves you, you just dont always love yourself. - TUMBLR

11. Large
    Afbeelding van Sleipnir

Gabriëlle
    9,480 berichten
    Lid sinds March 2009

Ik vind het ook bar slecht.

12. Small
    Afbeelding van Miickk

Mick
    100 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik ben het wel met Indz eens over dat laatste! Ben zelf ook terecht gekomen op die beautyblogs. Ik vond het vroeger zo geweldig als Monique haar shoplog online kwam, en dat persoonlijke miste ik echt erg!

13. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

Nog een puntje! Misschien valt het alleen mij op hoor, maar ik heel vaak op de website en zie dat er vaak een post ergens zo tussen wordt gedrukt, alsof er die dag al meer is gepost. Klinkt heel gek maar begrijpen jullie wat ik bedoel? Een nieuwe post onder de 1e post van de dag.

14. Small
    Afbeelding van Hyperbolated

matildha
    164 berichten
    Lid sinds February 2008

Er zijn wel 1000 post en er blijven niet veel onderwerpen over om over te schrijven. vind ik.

Hyperbolated

15. Medium
    Afbeelding van iRosh

Roshelle
    4,645 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik kijk niet eens meer naar die artikels, vind ze niet meer leuk. Ik zit eigenlijk allee nog maar op 't forum.

16. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Hyperbolated schreef op 13 January 2011 @ 15:57:
    Er zijn wel 1000 post en er blijven niet veel onderwerpen over om over te schrijven. vind ik.
    Daar heb je gelijk in, absoluut. Maar als beauty/lifestyle website moet je ook vernieuwende dingen brengen en dat mis ik de laatste periode.

17. Medium
    Afbeelding van Chanelno5

x
    4,286 berichten
    Lid sinds November 2009

ik zit tegenwoordig alleen nog maar op het forum, zo slecht vond ik de artikelen worden.

You can only be young once. But you can always be immature.

18. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    iRosh schreef op 13 January 2011 @ 15:57:
    Ik kijk niet eens meer naar die artikels, vind ze niet meer leuk. Ik zit eigenlijk allee nog maar op 't forum.
    Ik ook haha, uit verveling vaak.

19. Medium
    Afbeelding van Philharmonics

-
    1,141 berichten
    Lid sinds August 2010

Ik volg het sinds minettes.nl en heb ook het idee dat het flink achteruit is gegaan - aan de andere kant was ik toen nog een stuk jonger en vond ik waarschijnlijk ook artikelen die ik nu slecht geschreven vind, hartstikke leuk. Ik word ook gek van alle reclames, alhoewel ik het ook kan begrijpen. Die advertorials vind ik vreselijk. Maar ook de berichten op het forum, al dat sarcasme dat er overal vanaf druipt... alhoewel ik niet echt denk dat dat een achteruitgang is, want ik was een aantal jaar terug net zo kinderachtig en reageerde ook overal sarcastisch op. Wat het forum betreft vind ik het jammer dat het niet gewoon een echt gezellig forum kan zijn, wat de artikelen betreft vind ik de kwaliteit van de meeste gewoon bar slecht.

the playwright fate has said his say

20. Small
    Afbeelding van LIEVELIEFDE3

Marly
    346 berichten
    Lid sinds January 2009

Sinds Monique weg is, is het helemaal niks meer. Al die stomme reclames! Wat doen ze eigenlijk op die redactie?

21. Medium
    Afbeelding van DiamondsInABox

Elles
    1,479 berichten
    Lid sinds July 2008

quote:
    lndz schreef op 13 January 2011 @ 15:56:
    Nog een puntje! Misschien valt het alleen mij op hoor, maar ik heel vaak op de website en zie dat er vaak een post ergens zo tussen wordt gedrukt, alsof er die dag al meer is gepost. Klinkt heel gek maar begrijpen jullie wat ik bedoel? Een nieuwe post onder de 1e post van de dag.

Huh? Nee dat heb ik nog nooit gezien...
    Maar toevallig viel het me gister ook al op. Ik telde op één pagina vijf artikelen die verwezen naar een andere website. Ja, ze moeten ook de kost verdienen, maar de artikelen tussendoor zijn ook niet zo leuk meer. Ze maken, naar mijn mening, te veel artikelen over celebs. Wat ik het liefste zie zijn trends op gebied van mode en beauty en van die tips enzo :).
    Ik wil niet te zeurderig overkomen, maar dit vind ik gewoon minder. Ze doen trouwens wel iets goed, want er moet een rede zijn dat ik elke dag toch even naar girlscene.nl surf, het is een soort verslaving ofzo :P.

22. Small
    Afbeelding van Cavalerie

762 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik volg al een paar jaar, maar niet sinds divided.
    Het forum is maakbaar vind ik, als je het saai vind kun je er
    zelf iets aan doen(ook al weet ik zelf nooit veel leuks,
    zetten veel te veel mensen tinypics erop die ik niet kan zien
    en kijk ik toch absurd vaak in de hoop dat het wél leuk is xD ik ben levenloos, believe me!)

maar de artikelen! Ze zouden zich hier moeten schamen! Het zijn regelrechte opsommingen of gejat werk, het gaat nergens meer over. Ik kan me nog echt leuke tijdschriftachtige artikelen herinneren maar dat is verleden tijd! Ik vind het echt hitkrantartikelen met 0 waarde. kom op we zijn toch geen 11 meer?

23. Small
    Afbeelding van lndz

Joehoe
    138 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    LIEVELIEFDE3 schreef op 13 January 2011 @ 16:06:
    Sinds Monique weg is, is het helemaal niks meer. Al die stomme reclames! Wat doen ze eigenlijk op die redactie?
    Naar winkelopeningen gaan of om de week cupcakes uitproberen voor een nieuwe cupcakestore:P

24. Small
    Afbeelding van emmaloves

Emma
    258 berichten
    Lid sinds February 2010

mee eens.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?