1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Over Girlscene
  4. Benieuwd naar jullie mening!

Dit onderwerp heeft 96 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 21:50.

Benieuwd naar jullie mening!

1. Small
    Afbeelding van lisalisa123

lisa
    126 berichten
    Lid sinds April 2011

Sinds een vriendin aan me heeft verteld over girlscene ben ik zelf gaan kijken en ik vindt het echt te leuk! Ik ven er gewoon een beetje verslaafd aan geworden, ik kijk er wel een paar keer per dag op..
    Ik vi dt girkscene echt super omdat er leuke artiekelen zijn en het forum is leuk,handig en grappig! Maar ik vindt het ook wel een beetje te roze, en ik vindt dat er wel eens een keer leuke grappige nieuwe artiekelen ,mogen komen.. Bijv.
    Een keer een intervieuw met een "bekende" " hunk" of tips en tricks om een jpngen aan de haak te slaan! Ilovegirlscene!

2. Xtra-small
    Afbeelding van madeliefjuh

sabrina
    2 berichten
    Lid sinds September 2011

ik ben nieuw en het moet heel erg wennen. vooral het feit dat de nieuwere berichten als laatste staan. duurde maar een uurtje of twee voor ik dat door had hoor ha ha.

maar het lijkt me een erg leuk forum.
    onderwerpen genoeg, dus voorlopig even lezen en de kat uit de boom kijken.

groetjes sabrina

3. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Vivere

Viv.
    25,770 berichten
    Lid sinds November 2007

Welkom ^ :)

Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.

4. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,874 berichten
    Lid sinds November 2010

quote:
    MONSTERLOCHNESS schreef op 09 May 2011 @ 15:23:
    ik vind al dat roze GEWELDIG! en idd de zoekfunctie slaat nergens op. maar verder is alles wel cool.

5. Large
    Afbeelding van Moonkissed

Essssy
    11,874 berichten
    Lid sinds November 2010

Alleen jammer dat mijn naam en signature maar niet veranderen!

6. Medium
    Afbeelding van rebekka123

rebekka
    1,509 berichten
    Lid sinds May 2010

ik vind het zeer irritant dat moderators een topic sluiten volledig zonder reden. ik had een topic aangemaakt in het girlscene fashion forum, marni for h&m, waarin ik vroeg om de mening van andere lezeressen over de marni for h&m collectie. werd hij zonder pardon gesloten omdat ik dat dan maar ik het h&m topic moest zetten. terwijl er genoeg andere topics zijn met precies dezelfde dingen erin. plus er waren genoeg reacties, het is niet zo dat het een nutteloos topic was, ofzo.
    ik zie trouwens wel vaker dat moderators topics gewoon te snel sluiten. zo irritant!

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/10569877#m10569877

7. Small
    Afbeelding van Joyfashion

Joyce
    168 berichten
    Lid sinds October 2011

Roze is ook niet zo mijn ding. Maar ik mis wel echt de functie voor het verwijderen van je eigen topics. Ik heb net echt een hele tijd moeten zoeken hoe en waar ik me topic kan verwijderen. Erg vreemd systeem!
    En het scheelt jullie toch ook veel meer tijd als je je eigen topics kan verwijderen. Of wat is de reden dat jullie deze functie niet hebben?

8. Large
    Afbeelding van desaparece

Sam
    9,477 berichten
    Lid sinds October 2010

Ik vind het irritant dat er zoveel nutteloze en onzinnige topics in een forum staat. De eerste pagina valt meestal nog wel mee, maar klik eens op pagina 4 en je ziet meteen allemaal aangemaakte topics waarbij;
    - de gestelde vraag allang beantwoord is
    - die verkeerd zijn geplaatst
    - die geen reactie hebben gekregen
    Of wat dan ook. Soms als ik me verveel ga ik teruglezen en dan doe ik iets van 15 meldingen bij de moderators om topics te sluiten. Ik snap niet dat ze dit niet zelf soms eens doen? Wat doen ze dan de hele tijd? Vaak als ik doorgeef dat een topic bijvoorbeeld verkeerdgeplaatst is via de meld-knop, dan duurt het een dag voor er ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt?

9. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Vivere

Viv.
    25,770 berichten
    Lid sinds November 2007

Jammer dat je dat zo ervaart. Ik probeer zo snel mogelijk alle reports te lezen en er wat mee te doen, maar dit lukt natuurlijk niet altijd. Ik denk dat ik voor alle mods kan spreken als ik zeg dat we doen wat we kunnen. Mochten meer leden vinden dat we er te laat bij zijn en er te weinig mee doen, moeten we (en met name Marjolein) misschien eens gaan nadenken over een nieuwe moderator.

Over de topics die verkeerd zijn geplaatst ben ik het met je eens. Die horen we inderdaad zo snel mogelijk te verplaatsen. Ik zal er dan ook extra op letten. Met je andere twee punten ben ik het echter niet helemaal eens. Topics waarin de gestelde vraag beantwoord is, sluit ik vaak bewust niet. Als het antwoord gegeven is zakt het topic vaak snel naar onderen (waardoor je er in feite helemaal geen last meer van hebt?). Ik laat het topic dan open, zodat mensen later het topic via de zoekfunctie nog kunnen vinden en een soortgelijke vraag nog kunnen stellen zonder direct een nieuw topic te moeten openen. Dit gaat dan vooral over de wat algemenere topics. Topics die geen reactie hebben gekregen laat ik eigenlijk om dezelfde reden open. En natuurlijk is er nog de mogelijkheid dat mensen alsnog een antwoord geven.

Overigens zie ik niet vaak dat meldingen langer dan een dag blijven staan? Meestal wordt er nog dezelfde dag naar de meldingen gekeken.

10. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Vivere

Viv.
    25,770 berichten
    Lid sinds November 2007

En nog een kleine toevoeging: wel ontzettend fijn dat je de report-knop gebruikt. Dat helpt ons enorm :)

11. Large
    Afbeelding van desaparece

Sam
    9,477 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    Vivere schreef op 15 January 2012 @ 20:43:
    Jammer dat je dat zo ervaart. Ik probeer zo snel mogelijk alle reports te lezen en er wat mee te doen, maar dit lukt natuurlijk niet altijd. Ik denk dat ik voor alle mods kan spreken als ik zeg dat we doen wat we kunnen. Mochten meer leden vinden dat we er te laat bij zijn en er te weinig mee doen, moeten we (en met name Marjolein) misschien eens gaan nadenken over een nieuwe moderator.

Over de topics die verkeerd zijn geplaatst ben ik het met je eens. Die horen we inderdaad zo snel mogelijk te verplaatsen. Ik zal er dan ook extra op letten. Met je andere twee punten ben ik het echter niet helemaal eens. Topics waarin de gestelde vraag beantwoord is, sluit ik vaak bewust niet. Als het antwoord gegeven is zakt het topic vaak snel naar onderen (waardoor je er in feite helemaal geen last meer van hebt?). Ik laat het topic dan open, zodat mensen later het topic via de zoekfunctie nog kunnen vinden en een soortgelijke vraag nog kunnen stellen zonder direct een nieuw topic te moeten openen. Dit gaat dan vooral over de wat algemenere topics. Topics die geen reactie hebben gekregen laat ik eigenlijk om dezelfde reden open. En natuurlijk is er nog de mogelijkheid dat mensen alsnog een antwoord geven.

Overigens zie ik niet vaak dat meldingen langer dan een dag blijven staan? Meestal wordt er nog dezelfde dag naar de meldingen gekeken.

Je hebt er inderdaad gelijk in dat mensen het dan wel nog met de zoekfunctie kunnen vinden, maar het probleem daarvan is dat mensen 1) te lui zijn om het te doen of 2) de zoekfunctie vaak niet fatsoenlijk werkt, dus in de meeste gevallen wordt toch weer een nieuw topic geopend haha.
    En met die meldingen; ik heb laatst 2 verschillende topics 3x moeten melden, omdat ik dat (toen ik 2 dagen later nog eens door alle topics ging bladeren op zoek naar interessante topics) weer diezelfde topics tegenkwam... Maar meestal worden ze inderdaad wel snel gesloten.

12. Xtra-small
    Afbeelding van LaGrenouille1

La
    71 berichten
    Lid sinds January 2012

Deze layout heeft Girlscene al jaren.
    Misschien toch eens tijd voor een heuse metamorfose?!

13. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Pevensie

Pev
    30,652 berichten
    Lid sinds October 2010

quote:
    Joyfashion schreef op 14 January 2012 @ 14:50:
    Roze is ook niet zo mijn ding. Maar ik mis wel echt de functie voor het verwijderen van je eigen topics. Ik heb net echt een hele tijd moeten zoeken hoe en waar ik me topic kan verwijderen. Erg vreemd systeem!
    En het scheelt jullie toch ook veel meer tijd als je je eigen topics kan verwijderen. Of wat is de reden dat jullie deze functie niet hebben?
    Het is volgens mij redelijk normaal op een forum dat je je eigen topics niet kunt verwijderen. Maar je kunt het topic altijd plaatsen in het 'topic mag weg'-topic bij over girslcene, dan wordt hij door mij of een andere moderator verwijderd.

14. Large
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    5,157 berichten
    Lid sinds September 2011

Fijn dat de quotes het (even) weer doen. Dat is mij wel opgevallen. Ik hoop dat dit zo blijft.

15. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    777 berichten
    Lid sinds August 2011

Geen idee of dit nog iets uitmaakt maar de artikelen vind ik echt bagger :P. Het is in de meeste gevallen twee regels tekst -foto- drie regels tekst - foto- regel - foto enz, echt teveel foto's :'). Ik vind ook de inhoud die in de artikelen staat zeer oninteressant omdat het niet diep ingaat tot in de details, het komt op mij over alsof het zo van google is geplukt en een beetje veranderd is qua taalgebruik.

16. Medium
    Afbeelding van Snne_

Sanne
    1,169 berichten
    Lid sinds November 2007

Is hier wel is naar gekeken door de redactie/de stagiaire die dit heeft gestart? Ik heb het een beetje doorgelezen na aanleiding van de negatieve comments bij artikelen en er lijkt weinig veranderd?

doe je ding.

17. Large
    Afbeelding van KOPJECHINO

Madelief
    7,608 berichten
    Lid sinds April 2010

Nou, de advertenties zijn een eind weg.

18. Xtra-small
    Afbeelding van GOLDENSMILEE

viv
    66 berichten
    Lid sinds November 2007

ben ik nou echt de enige die de nieuwe lay-out verschrikkelijk vindt.
    girlscene is roze & roze is girlscene.

zeur niet.

you leave me speechless

19. Medium
    Afbeelding van WonderStruck

Swiftie
    1,790 berichten
    Lid sinds December 2010

Echt een geweldige site,, je komt met veel meisjes in contact enz. het is echt een plek, waar je met anderen heel veel kunt delen over van alles en nog wat...
    Maar, ik erger me echt heel erg aan de technische kant van de website en over je profiel veranderen... De zoekfunctie doet het niet goed en als je je forum signature wilt veranderen lukt dat niet (bij mij niet) of profielfoto veranderen, lukt ook niet,... Ik zie dan wel met mijn profiel dat het veranderd is, maar in het forum niet als ik iets post...

This night is sparkling, don\\\'t you let it go...I\\\'m wonderstruck blushing all the way home...

20. Medium
    Afbeelding van WonderStruck

Swiftie
    1,790 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    Deliphine schreef op 02 February 2012 @ 21:01:
    Geen idee of dit nog iets uitmaakt maar de artikelen vind ik echt bagger :P. Het is in de meeste gevallen twee regels tekst -foto- drie regels tekst - foto- regel - foto enz, echt teveel foto's :'). Ik vind ook de inhoud die in de artikelen staat zeer oninteressant omdat het niet diep ingaat tot in de details, het komt op mij over alsof het zo van google is geplukt en een beetje veranderd is qua taalgebruik.

This night is sparkling, don\\\'t you let it go...I\\\'m wonderstruck blushing all the way home...

21. Xtra-small
    Afbeelding van xirene29

Irene
    1 berichten
    Lid sinds May 2011

Waarom staan food & sport bij elkaar? hahaha.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?