1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Over Girlscene
  4. Benieuwd naar jullie mening!

Dit onderwerp heeft 96 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 21:50.

Benieuwd naar jullie mening!

1. Xtra-small
    Afbeelding van myrrekeuning

Myrre
    2 berichten
    Lid sinds April 2008

Benieuwd naar jullie mening!

Zoals jullie misschien wel weten loop ik, Myrre, stage bij Girlscene. Nu wil ik voor een opdracht vanuit school, heel graag weten wat jullie van de website vinden.

Het maken van een lay-out van een website is best wel lastig, er komt namelijk heel veel bij kijken. Elk detail moet zorgvuldig worden uitgekozen. Ook het bedenken van artikelen is soms lastig, want we willen natuurlijk de artikelen zo leuk maken voor iedereen en alle leeftijden. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie nou zo leuk vinden aan de website van Girlscene en wat volgens jullie nog beter of anders kan.

Zouden jullie hieronder aan kunnen geven wat jullie goed vinden en wat anders zou kunnen? Geef concreet aan wat je anders zou willen. Zou je bijvoorbeeld een andere kleur op de website willen zien? Geef dan ook aan welke kleur, zodat ik goed kan zien wat jullie van de website vinden. Ook vindt de redactie het leuk om te horen wat jullie goed en leuk vinden op Girlscene.

Ps: Girlscene neemt jullie reacties ook graag mee voor in de toekomst.

Alvast heel erg bedankt!

Liefs Myrre

1. Small
    Afbeelding van Flavzie

MissFairy
    195 berichten
    Lid sinds March 2011

Ik vind roze iets te meisjesachtig...
    Maar de header is leuk!

BLOG ~ Falling feels like flying, until you hit the ground

2. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Excogitation

Mir
    38,117 berichten
    Lid sinds June 2008

ik vind de layout te roze.
    trouwens, wij mogen hier niets plaatsen voor school, maar jij wel?
    niet lullig bedoeld hoor, maar ik vind het een beetje oneerlijk.

Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!

3. Medium
    Afbeelding van Insignificant

Denise
    3,156 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik vind de layout echt te roze haha.

Verder ben ik vrij tevreden. (:

Ghandi said that whatever you do in life will be insignificant, but its very important you do it. I intend to agree with the first part.

4. Small
    Afbeelding van TETRISADDICT

rgffdfvd
    715 berichten
    Lid sinds April 2009

Ik vind de layout goed hoor, niet dat ik zo'n fan van roze ben, maar het is herkenbaar en lekker vrolijk:) afschrikwekkend voor jongens ook.

5. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van jostitosti_

Maury
    32,286 berichten
    Lid sinds December 2010

Het is inderdaad te roze.

Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

6. Medium
    Afbeelding van FRUITxSHAKE

Tess
    1,690 berichten
    Lid sinds August 2009

haha ben ik de enige die de roze layout juist leuk vind xd

Do something good every day (: // TUMBLR

7. Medium
    Afbeelding van oxymoron

Marian
    1,358 berichten
    Lid sinds January 2009

Beetje te roze ja!
    Ook vind ik die reclame verschrikkelijk irritant. Ik snap wel dat het ook nodig is om alles te financieren maar pop-ups met onvindbare kruisjes en zoals nu de homepage all-over met Libresse is naar mijn mening toch echt te veel.

8. Xtra-small
    Afbeelding van myrrekeuning

Myrre
    2 berichten
    Lid sinds April 2008

Hey Meiden,

De reden dat ik dit onderzoek opzet, is omdat Girlscene er zelf ook baat bij heeft. En met Girlscene bedoelen wij dus eigenlijk jullie. ;)

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs, Myrre

9. Small
    Afbeelding van Annalliinxx

---
    831 berichten
    Lid sinds June 2010

Ik vind hem wel goed, maar misschien inderdaad iets te roze

10. Medium
    Afbeelding van Crayon

Crayon
    3,935 berichten
    Lid sinds July 2008

Minpunten
    * De pagina take overs vind ik echt niet kunnen. Een banner oke, maar dat je hele computer vastloopt door zo'n take over vind ik eerder afschrikwekkend dan werkend.
    * Dat alles wordt gelinkt via facebook (vanaf twitter bv gaan veel nieuwe posts eerst via facebook, dan pas naar girlscene) vind ik heel irritant. Rechtstreeks naar de website linken is veel handiger en vind ik professioneler.
    * De zoekfunctie van het forum werkt voor geen meter
    * Het is wel heel roze ja
    * Ik vind girlscene de laatste tijd heel veel op beauty gericht en minder op de lifestyle kant. Natuurlijk is het girlscene en hoort het ook over make up en dergelijke te gaan, maar iets meer op lifestyle gebied zou ik wel prettiger vinden hoor. Niet alle meiden zijn geinteresseerd in make up, en de meiden die dat wel zijn, zijn vast in meer geinteresseerd dan make up.
    Zo heb ik bijvoorbeeld ontzettend het artikel gemist dat Osama Bin Laden dood was. Girlscene is dan wel geen nieuwssite, maar de hele wereld stond op z'n kop even en ik vind dat girlscene best wat meer bewustzijn mag brengen over dat soort dingen. Dan leer je tenminste ook nog iets, dat is toch waar girlscene voor bedoeld is? De bezoekers iets nieuws vertellen..

Maaaar er zijn natuurlijk ook leuke punten aan girlscene, laten we dat niet vergeten!
    * Een groot forum, wat (over het algemeen) goed werkt (behalve de zoekfunctie dus)
    * Een goede redactie (dat is niet om te slijmen,maar ik vind girlscene goed draaien. Ondanks dat er zoveel bezoekers zijn, weet elk lid waar ze naartoe moet mailen om de goede persoon te pakken te krijgen)
    * Regelmatige updates
    * Goede moderators op het forum (alleen soms iets te weinig denk ik..Girlscene is zo groot!)

Voila, heb je hier wat aan? :) Ik wil het van harte nog toelichten als dat nodig mocht zijn.

/edit; nu lijkt het alsof er veel meer minpunten dan pluspunten zijn, maar de minpunten zijn wel kleine dingetjes natuurlijk. Over het algemeen ben ik zeer tevreden hoe het er hier aan toe gaat, en ik kom hier al sinds 2006 haha :P

11. Small
    Afbeelding van Chococrunch

Noaa
    296 berichten
    Lid sinds June 2008

Laatste tijd zijn er weer wat extra artikelen over ja dagelijkse dingen zo ook pas moederdag en dat je op je moeder lijkt, dat is leuk om te lezen.
    Wat ik dan wel weer minder vind is bv. het artikel over de bikini's, het is heel leuk zo voor de zomer maar de helft van alles moet je via asos of topshop bestellen. het zou leuk zijn als je het meeste gewoon in de winkel kan kopen.

12. Medium
    Afbeelding van snoesepoeske

A
    2,236 berichten
    Lid sinds November 2010

Ik vind de reclame erg storend, en ik heb vaak problemen met inloggen. Maar dat is meer een technisch iets:P

Don't worry your life away, start living for today, don't tink about tomorrow

13. Medium
    Afbeelding van xxnadia

Nadia
    4,904 berichten
    Lid sinds June 2010

Beetje te roze. Roze is goed, maar dan niet alleen maar. Ook de artikelen als boyspanel heette t volgens mij, vond ik altijd leuk om te lezen. En misschien wat meer artikelen over jongens, zoals tips voor een eerste date, flirten, dat soort dingetjes.
    En de girlscene app is wel ok, ik bedoel je kan de artikelen lezen. Maar het zou fijn zijn als je er ook mee kon reageren en op het forum kan. En dat als je hem een x hebt opgestart dat je de artikelen ook kan lezen als je geen internet meer hebt, en dan met foto's erbij

14. Xtra-small
    Afbeelding van Walcott

Annemijn
    98 berichten
    Lid sinds May 2009

Oké, ik heb gewoon geen "korte" mening dus hier komt 't :

- Heel erg girly en ietwat simpele layout (achja het is ook GIRLscene natuurlijk haha, maar roze is allang geen echte meidenkleur meer..) Alles is door de simpele layout wel weer goed te vinden en alles laadt ook snel ^^ Ik zou dat simpele dus echt niet veranderen, sommige websites hebben allerlei spannende Flash elementen in de layout verwerkt, maar "even op die website kijken" is er dan ook niet meer bij :/ Voordeel van Girlscene dus en ik kijk wel langs het roze heen naar de plaatjes enzo ;)

- Ik vind de artikelen vaak nogal kort..

- De artikelen met veel plaatjes van kleding of filmsterren en de artikelen waarbij Girlscene leden worden betrokken zijn bijna altijd ontzettend leuk of boeiend om te lezen! ^^

- De reclame van Asos.com of dergelijke sites zijn heel vervelend. Als ik denk dat het een artikel is over een of andere trend, word ik doorgestuurd naar de website van een webshop. Beetje stiekem is dat en daar houd ik niet van..

- (niet dat ik ooit wat heb mogen winnen, maar...) de vele winacties zijn echt heel erg leuk!

- Ik ontdek verder vaak hele leuke dingen door Girlscene en de site is volgens mij heel goed aangepast aan de doelgroep en ondanks een enkele misstap ('t is zo, sorry) is het een website met verrassende en leuke artikelen :)

Zo.

Hoop dat je er iets aan hebt.
    Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je stagiaire kan zijn bij Girlscene? :0

15. Medium
    Afbeelding van MONSTERLOCHNESS

aysula
    2,362 berichten
    Lid sinds May 2010

ik vind al dat roze GEWELDIG! en idd de zoekfunctie slaat nergens op. maar verder is alles wel cool.

16. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Pevensie

Pev
    30,652 berichten
    Lid sinds October 2010

Ik ben het eens met Crayon en Walcott :ja:

17. Small
    Afbeelding van youngforeverr

danique
    393 berichten
    Lid sinds November 2010

Iedereen hier zegt wel het roze, maar als girlscene niet meer roze is zal ik het nie tmeer herkenbaar vinden (: Dit is hoe ik girlscene ken. Ik vind dus niet dat het moet veranderen!
    Wat misschien beter kan is iets meer verschillende onderwerpen. Het zou leuk zijn als er wat meer artikelen zoals die nagellak kwam :) dat je meteen kan zien of het ook echt goed is!
    Verder ben ik heel erg tevreden met girlscene. De sfeer is hier veel fijner dan bij andere forums :) ga zo door !

18. Medium
    Afbeelding van LOCKED

S
    3,862 berichten
    Lid sinds April 2008

quote:
    SWIRLISLEKKER schreef op 09 May 2011 @ 15:23:
    ik vind al dat roze GEWELDIG! en idd de zoekfunctie slaat nergens op. maar verder is alles wel cool.
    Dit, en de reclame die over je beeldscherm heen hupt niet.

It's hard to fight when the fight ain't fair.

19. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Kloot

Kloot
    26,371 berichten
    Lid sinds November 2007

Eens met Crayon. Vooral dat over Osama & de zoekfunctie.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

20. Xtra-large
    Afbeelding van Arcoboleno

Sharity
    15,843 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik heb vooral commentaar op de artikelen.
    Ik vind ze 1. Nogal kort en ze hebben bijna geen diepgang. Zoals met die bikini's zijn het gewoon BAM 15 bikini's. Ik zou zeggen, schrijf een artikel over de trends, waar je bikini's in die trend kan kopen en misschien ook nog celebs die erin gespot zijn?

En Ohja, asjeblieft. Bijna álles wat aan kleding wordt aangeboden komt van sites als Asos en de Bijenkorf. Zoek eens een keer iets wat betaalbaar is aangezien lang niet iedereen dingen mag bestellen van Asos aangezien het engels is.
    En zoek vernieuwende celebs en niet de hele tijd personen als lauren conrad, whitney port en dat soort sterretjes. Die heb ik echt wel genoeg gezien hier.

xbluerose.deviantart.com

21. Small
    Afbeelding van monkeytown

Fadime
    136 berichten
    Lid sinds September 2010

quote:
    Flavzie schreef op 09 May 2011 @ 12:43:
    Ik vind roze iets te meisjesachtig...
    Maar de header is leuk!
    :ja:

22. Large
    Afbeelding van SoullessBird

A.
    10,673 berichten
    Lid sinds November 2007

Het is heel veel roze..
    :')

TUMBLR. i am a flightless bird without a soul

23. Medium
    Afbeelding van Kraplapje

Manon
    4,651 berichten
    Lid sinds September 2008

Ik vond de achtergrond van de week wel erg leuk.
    Het forum vind ik er prima uitzien, daar moet niets aan veranderd worden.

De artikelen zijn ook prima. Ze sluiten aan op de vrouw en wat leeft bij hen.

Ik zou 't wel leuk vinden als de layout weer eens verfrist wordt.
    Dat roze wat minder en een nieuw logo of iets. Een totale make-over.

www.twitter.com/Kraplapje

24. Ultra-large
    Afbeelding van Fossil

Troll
    60,909 berichten
    Lid sinds December 2008

Te roze, net zo horrible als de begintekst van dit topic.
    Bah.

Trollolol

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?