Dit onderwerp heeft 322 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 21:46.
Behoorlijke fouten op Girlscene
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:08

Dit lijkt me ook niet echt goed...it does not do to dwell on dreams and forget to live - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:10Ik kon gister avond opeens niet op het forum komen. Ik was niet alleen uitgelogd, er stond op dat er iets fout mee was
Hadden meer mensen dit?It was the Superman of kisses, it came with its own cape! Tumblr - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:16heb nog steeds last van:
-Hij logt steeds uit als ik de site verlaat, terwijl ik ingelogd blijven (of wat er ook staat) aanvink.
-Logt soms op het forum ineens uit
-quotes doen het niet
-fouten op de laatste pagina van sommige topics
-heel veel spam op het forum
vast nog wel meer..Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:16Oh, en de laatste tijd lijken sommige artikelen hier op GS verdacht veel op andere artikelen op andere site's.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 17:47
goedemorgen lieverd, helaas hebben we nu allemaal redactrices zogenaamde 'schrijvers' die gewoon van alles kopieren en plakken en dan als artikelen aan ons voorschieten. en heel veel geld verdienen aan reclame enz. op de site omdat wij het zo vaaak bezoeken. ik kwam alleen voor het forum en bedankt die is me nu ookal afgepakt. dat die marjolein zich niet schaamt.quote:Excogitation schreef op 03 February 2012 @ 12:16:
Oh, en de laatste tijd lijken sommige artikelen hier op GS verdacht veel op andere artikelen op andere site's. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:14
Ja dat had ik ook! En ik heb het nu nog steeds als ik naar actieve onderwerpen wil...quote:Suntrack schreef op 03 February 2012 @ 12:10:
Ik kon gister avond opeens niet op het forum komen. Ik was niet alleen uitgelogd, er stond op dat er iets fout mee was
Hadden meer mensen dit? - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:54
dit had ik laatst ook :pquote: - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 08:20Er verdwijnen reacties...[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:03Het wordt alleen maar erger allemaal.. Ik hoop echt dat het snel beter wordt..Wij gaan trouwen op 15.06.12!
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:09Ik heb de afgelopen 2 weken ofzo niet meer op girlscene gezeten, terwijl ik hier eerst elke dag was. Ik vind het gewoon zo slecht geregeld allemaal...Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:15
Dit was mij ook al opgevallen...quote:KoosKansloos schreef op 08 February 2012 @ 08:20:
Er verdwijnen reacties... - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:18
Ja, echt vreemd.quote:KoosKansloos schreef op 08 February 2012 @ 08:20:
Er verdwijnen reacties...Put on your dancing shoes, you sexy little swine! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:24
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 15:39ik ben dit zoooooooooooooo zat, ik wordt telkens uitgelogd als ik bij home ben, en kan ook niet bij mijn notes. stom @#~!!?#$Girlscene!?!?
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:02oh my god en dan zijn we nu 2 weken verder hoelang gaat het nog duren :S
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:05Hoi meiden,
We moesten nog even wachten tot we het ‘officieel’ konden delen, want we willen natuurlijk juist jullie hierbij betrekken! Waarbij? Bij de nieuwe Girlscene website!
Lees het artikel:
--------------------------------
Lieve Girlscene-lezeressen,
Sinds een paar weken zijn we achter de schermen bezig met een geheel nieuwe, verbeterde website! Zowel aan de binnen- als aan de buitenkant. Want Girlscene blijft maar groeien en groeien!
En jullie stem telt. Sterker nog; we hebben jullie bikkeltje hard nodig! Want als iemand precies weet wat zij graag anders ziet aan Girlscene -we hebben de afgelopen weken al een heel lange lijst gemaakt naar aanleiding van jullie reacties- dan ben jij het wel!
Wat zie jij graag anders? Heb je een idee over de lay-out? Mag het van jou wel minder roze of kan het je niet roze genoeg zijn? Wat vinden jullie van ons lettertype? Zijn er functies die je mist? Word je gek van een bepaalde onhandigheid in de site? En wat wil je nu juist wel heeeeel erg graag? Hoe stel jij je de vernieuwde Girlscene voor? Wij zijn benieuwd naar jullie mening!
Edit: we vinden jouw mening heel waardevol! Zet op een rijtje jouw mening en ideetjes in de reactie, zo kunnen we deze goed bekijken en met ons meenemen.
Wij weten dat jullie kritisch zijn, én dat is juist goed! Probeer het daarom gezellig te houden. Opbouwende kritiek.. daar kijken wij juist naar uit! :-)
Ook zullen we binnenkort een aantal actieve leden benaderen voor ons speciale team. Met dit team willen we via mail –of op de redactie onder het genot van heel veel kopjes thee en cupcakes!- brainstormen over de vernieuwde Girlscene.
Alvast bedankt meiden!
Liefs,
Girlscene
--------------------------------
Ga HIER (http://forum.girlscene.nl...odig/list_messages/226113) naar het nieuwe topic op het forum, waar je jouw reactie kunt achterlaten. Dit nemen we allemaal met ons mee. Zorg dat je jouw punten duidelijk op een rijtje aangeeft, wat jij graag wil zien ☺ Dan gaan wij dit allemaal verzamelen. Dank jullie wel!
Ps. Wat betreft het inloggen. Heel vervelend, sommige meiden hebben daar problemen mee. Excuses voor het ongemak! Hier zijn wij vandaag en morgen nog de hele dag mee bezig, om dit zo snel mogelijk te verhelpen! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:20toppie!

- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 16:27
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 17:19
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 18:37
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 22:29Wanneer komt die nieuwe site eigenlijk?~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 22:35Ze kunnen ook wel een keer wat aan die zoekfunctie doen!
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 22:55quote:GjengroddeStier schreef op 27 January 2012 @ 14:55:
Huh? Girlscene-facebook? Wat heb ik gemist? :')
Maar hoe dan ook, ik vind de fouten hier op Girlscene ook erg vervelend. Ik ben blij dat ernaar gekeken zal worden. - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 13:28Gewoon een groepje random mensen die elkaar wilden toevoegen en kletsen, niks bijzonders verder

- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 14:02inloggen doet echt vervelend.Do not wait for the perfect moment, take a moment and make it perfect.