1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Over Girlscene
  4. Behoorlijke fouten op Girlscene

Dit onderwerp heeft 322 reacties, en bestaat uit 13 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 13.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 21:46.

Behoorlijke fouten op Girlscene

1. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van jostitosti_

Maury
    32,286 berichten
    Lid sinds December 2010

Ondertussen ergert iedereen zich dood aan alle foutmeldingen en de quotes die het 9/10 keer niet doen de laatste dagen. Opzich is dat geen ramp, ook al is het dodelijk irritant. Marjolein heeft gezegd dat ze er wat aan gaat doen, maar volgens mij bestaat het technische team uit konijnen (sorry technisch team) want dat is een tijdje terug ook gezegd.
    De schuld wordt gegeven aan de spammers, wat ook voor een deel wel zo is, maar de meeste fouten liggen écht bij de site zelf.

Net lees ik dat je je eigenlijk met elk wachtwoord kunt aanmelden als je wil, 'wachtwoord14355', 'wachtwoo'. Bijvoorbeeld, dat betekend dat iedereen op je account kan en bij je persoonlijke gegevens (en enorm kan gaan trollen als die wil).
    Ik ben vast niet de enige die het belachelijk vind dat dit soort dingen op een redelijk grote site als Girlscene kunnen. Het hoort goed beveiligd te zijn maar dat is het niet.

Ook lees ik de laatste tijd steeds vaker dat mensen op girlscene komen en inene op iemand anders account zit. Hier heb ik 1,5 jaar geleden ook al een keer wat over gehoord van 2 forumleden uit de girlscene chat (dat was dus onder elkaar en is verder niet op in gegaan). Dat vind ik gewoon echt te belachelijk voor woorden. Het lijkt mij dat dit een goed verdienende baan is, dus een goed technisch team moet niet lastig zijn.

Een tijdje geleden kregen veel leden rare emails. Voorbeeldje:
    Goedendag
    Wij zijn vertrouwd met uw aanvraag formulier in een van de wervingsbureaus op het internet.
    En we willen u aanbiden de functie van Business Vertegenwoordiger van Belgie en in Nederland.
    Middag werk op je vrije tijd. Het tarief van 650 euro per maand, wekelijkse betaling, de mogelijkheid van groeiende.
    Voor volledige details ontvangt u naar aanleiding van uw overeenkomst en om door te gaan.
    Vijne dag

Het viel iedereen op dat de girlscene leden hier last van hadden en we gingen er dus vanuit dat het ook van girlscene af kwam omdat het ook op speciaal aangemaakte email adressen kwam. Marjolein heeft gezegd hier iets mee te doen en het is wel gestopt, toch vraag ik (wij?) me nog steeds af wat dat te betekenen had. Het is geen fijn gevoel dat er blijkbaar iemand met je gegevens aan de haal aan het gaan is.

Ik hoop dat door middel van dit topic Marjolein er aandacht aan gaat besteden want op deze manier zal ze veel members gaan verliezen.
    Als er nog iemand is die fouten heeft ontdekt zet ze dan gerust hier neer, want er moet echt wat aan gebeuren.

jostitosti_ wijzigde dit bericht op 26-01-2012 22:36 met 37%
    Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

1. Small
    Afbeelding van LittleDream

k.
    598 berichten
    Lid sinds October 2010

Ik heb inderdaad het probleem van die quotes die het niet doen. van die wachtwoorden dat wist ik niet! Dat vind ik wel heel erg. Ik hoop dat er snel iets aan gedaan wordt.

2. Xtra-large
    Afbeelding van ongepastenaam

Lotte
    20,061 berichten
    Lid sinds June 2009

Met elk wachtwoord aan kan melden, hoe kom je daar nou bij?

zeg nooit nooit.

3. Large
    Afbeelding van IKWILGEENNAAM

sss.
    6,104 berichten
    Lid sinds August 2008

"Net lees ik dat je je eigenlijk met elk wachtwoord kunt aanmelden als je wil," huh wat? haha, het is hier op girlscene echt een vreemde boel geworden. Vooral die quotes kan ik me ONTZETTEND aan ergeren. Ik heb ook geen zin meer om oude topics te zoeken, omdat ik toch 100x op "bekijk" moet drukken

4. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van ELAN_VITAL

Marlies
    25,105 berichten
    Lid sinds April 2010

Goed topic! Ik ben het intussen ook zat. Foutmeldingen, quotes die het niet doen en forum er vaak uit kan ik nog net mee leven, maar dat je niet je volledige wachtwoord in hoeft te typen om in te kunnen loggen is voor mij de druppel. Sorry hoor maar dat is toch niet normaal.

Heb het net zelf ook geprobeerd en ik kon dus gewoon in loggen. Hopelijk springen er eens mensen in die wel verstand hebben van de technische dingen.

Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."

5. Xtra-xtra-large

Maury
    32,286 berichten
    Lid sinds December 2010

quote:
    ongepastenaam schreef op 26 January 2012 @ 21:44:
    Met elk wachtwoord aan kan melden, hoe kom je daar nou bij?
    Log je maar eens uit en dan weer in maar met wat random cijfers achter je wachtwoord.

Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

6. Large
    Afbeelding van FallingDown

SomeOneLikeMe
    7,655 berichten
    Lid sinds August 2008

Wat ik op dit moment gewoon wil, is dat marjolein of een van de andere redacteuren REAGEERT.
    Dat is heus niet teveel gevraagd.... Dit forum maakt deel uit van girlscene waar zij allemaal artikelen voor schrijven. Dus in plaats van alleen aandacht te besteden aan de voorpagina, mogen ze ook het forum eens bekijken.

(De eerste keer dat ik me ECHT erger aan de mensen achter de site)

Niet mijn Blog, maar wél erg leuk! http://www.helloleticiaa.blogspot.com/

7. Large
    Afbeelding van Faloesy

Isabella
    6,204 berichten
    Lid sinds October 2010

Dat van die rare mailtjes vind ik wel een rare fout. Er heeft dus toen in die tijd wel een lek gezeten bij alle mail adressen. Marjolein heeft het toen laten uitzoeken, maar ze konden niets vinden, en er zou niets van Gs afkomen. Nadat berichtje heb ik nooit meer zo'n mailtje gekregen. Het kan niet zijn dat die mailtjes van een andere site of persoon komen, dus het komt sws hiervandaan. Dat vind ik nog een teken dat het totaal niet goed beveiligd is.

~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering.

8. Medium
    Afbeelding van Monofoob

Elise
    4,572 berichten
    Lid sinds June 2009

Wow inderdaad! Dat met dat wachtwoord is echt raar!

9. Large
    Afbeelding van FallingDown

SomeOneLikeMe
    7,655 berichten
    Lid sinds August 2008

Huh wtf, het klopt. Ik ging afmelden en weer inloggen door cijfers achter mijn wachtwoord te zetten en ik was gewoon ingelogd..

Niet mijn Blog, maar wél erg leuk! http://www.helloleticiaa.blogspot.com/

10. Xtra-xtra-large

Maury
    32,286 berichten
    Lid sinds December 2010

@FallingDown, eens. Monique was echt betrokken bij haar site en reageerde ook in topics over jongensproblemen. Marjolein komt hier alleen als het nodig is en ook dan niet altijd. Op die manier zorg je er ook voor dat je members niet op je vertrouwen.

@Faloesy, ohja dat klopt ook en dat moet inderdaad wel van girlscene afkomen, het is wel héel toevallig dat iedereen het hier kreeg maar girlscene er niks mee te maken had.

11. Medium
    Afbeelding van Purradise

Milou
    1,231 berichten
    Lid sinds January 2009

Ik snap écht niet wat er nou moeilijk aan is om een beetje een fatsoenlijk forum te onderhouden, er zijn zat mensen/bedrijfjes die die taak op zich willen nemen en het is volgens mij zo gepiept.

12. Xtra-large
    Afbeelding van READMYMIND

I forgot my name.
    20,875 berichten
    Lid sinds November 2007

Door deze fouten zit ik er soms echt overna te denken mijn account te laten verwijderen. Maar de mensen zijn zo leuk hier :')

Maar het raarste blijft, dat je ineens ingelogd kunt zijn op iemands anders account.

Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr

13. Large
    Afbeelding van Silverbleed

Tess
    5,157 berichten
    Lid sinds September 2011

Nieuwe server een idee??

Ik heb echt superinternet en kan downloaden met 4,5mb/s.
    Maar het laden van de GS site kost me echt 2 minuten van een pagina, en de laatste tijd ook in de ochtend als het minder druk is. Ik word er knettergek van.
    Investeren in de site hoort er ook gewoon bij, maar dat belangrijke onderdeel wordt volgens mij erg vergeten. Een beetje modden is ook niet alles.

14. Large
    Afbeelding van lookingthestars

lalalachen
    11,042 berichten
    Lid sinds May 2010

@jostitosit ben het helemaal met je eens hoor! maar waarom dat wachtwoord in je post? straks gaan er echt mensen trollen..

Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg. - Loesje.

15. Xtra-xtra-large

Marlies
    25,105 berichten
    Lid sinds April 2010

Dat slome is idd ook niet normaal meer. Ik heb ook snel internet maar GS blijft de laatste tijd maar laden. Er komt geen eind aan.

16. Xtra-xtra-large

Marlies
    25,105 berichten
    Lid sinds April 2010

dubbelpost door het slome dus :')

ELAN_VITAL wijzigde dit bericht op 26-01-2012 21:57 met 87%

17. Large
    Afbeelding van Faloesy

Isabella
    6,204 berichten
    Lid sinds October 2010

@ Jostitosti_ En dat ze het dan uitzoeken, en voor mijn gevoel niet durven toe te geven dat zij wel fout zaten. Nadat ze het onderzocht hebben heeft niemand er ooit meer last van gehad.

Daar kan ik best wel boos om worden(': Als je fouten maakt oke, maar ga het dan niet ontkennen, of problemen uit de weg lopen. Zoals nu wordt er ook niet echt iets aan gedaan of naar ons geluisterd voor mijn gevoel.

~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering.

18. Xtra-large
    Afbeelding van READMYMIND

I forgot my name.
    20,875 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik moet steeds vernieuwen, want gs loopt vast bij mij en dan post ik weer dubbel :')

Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr

19. Xtra-xtra-large

Marlies
    25,105 berichten
    Lid sinds April 2010

^ Ja dat bedoel ik dus :')

20. Large

Tess
    5,157 berichten
    Lid sinds September 2011

Ik denk niet dat ze het ontkennen, ik heb eerder het gevoel dat ze gewoon de kennis of andere kwaliteiten missen om het forum te onderhouden.
    Want al deze problemen heb ik nog nooit gehad. Ik heb op meerdere fora meegeholpen, ook als administrator, en nog nooit last gehad van foutmeldingen en al deze andere problemen (behalve trage servers zoals GS nu heeft maar dan moet je gewoon een nieuwe kopen als die verouderd is). Volgens mij doen ze helemaal niks aan het updaten van het forum. Ik hoorde al dat de layout nog nooit is veranderd...?

21. Xtra-xtra-large

Maury
    32,286 berichten
    Lid sinds December 2010

lookingthestars schreef op 26 January 2012 @ 21:56
    @jostitosit ben het helemaal met je eens hoor! maar waarom dat wachtwoord in je post? straks gaan er echt mensen trollen..

Hoe bedoel je? Dat je elk wachtwoord kan gebruiken was niet letterlijk bedoeld, maar zolang het op je wachtwoord lijkt kun je ermee inloggen.

22. Small
    Afbeelding van Hmpf

-
    837 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik heb wel eens gehad dat ik op iemands account kon door slechts op een link te klikken. Ook bij mij is dat wel eens gebeurd.

23. Xtra-large
    Afbeelding van ICExCOLD

Lala
    20,489 berichten
    Lid sinds October 2010

@Silverbleed
    Maar dat was bij Monique ook altijd hetzelfde gebleven en daar had je nooit last..

May the odds be ever in your favor'

24. Large

Tess
    5,157 berichten
    Lid sinds September 2011

"ICExCOLD schreef op 26 January 2012 @ 22:04
    @Silverbleed
    Maar dat was bij Monique ook altijd hetzelfde gebleven en daar had je nooit last.."

(ik quote even zo)

Misschien had zij dus die technische kennis, die nu niet meer in het team zit.
    Je hebt altijd minimaal 1 coder nodig in je team.

Silverbleed wijzigde dit bericht op 26-01-2012 22:05 met 20%
    Design Neko Blog

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?