Dit onderwerp heeft 45 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 01-02-2012 15:59.
Ander account!
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:42Op een of andere manier, zit ik opeens op het account van een ander. Namelijk PindaKaasPotje... Heel erg raar, omdat mijn zusje hier nog te jong voor is en niet eens weet hoe internet werkt. Zelf keek ik even op het forum net en had mezelf nog niet aangemeld. Opeens zie ik bovenin mijn venster staan dat ik ben ingelogd met een andermans account!
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:43Echt raar, laatst was er ook al een meisje die dat had!
Dus ik zou even marjolein mailen als ik jou was...
http://forum.girlscene.nl...vere/list_messages/224237~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:46Niks mee doen zou ik zeggen, en uitloggen.
They call me the girl who always smiles, but behind that smile is only sadness. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:46Girlscene is eigenlijk echt een prut site qua beveiliging e.d.Trollolol
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:47Klopt, heel raar!
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:48Nou ja, ik ga nu (proberen) uit te loggen.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:49Hier ben ik weer op mijn eigen account. Weird haha?
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:50Dit had laatst iemand anders ook.
Heel vreemd. En het is dus ook weer duidelijk dat je geen belangrijke gegevens op je account moet hebben staan.Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:51Apart hoor.
They call me the girl who always smiles, but behind that smile is only sadness. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:52Het valt me op dat girlscene erop achteruit gaat. Foutmeldingen, inloggen op andermans account, forum dat er vaak uitligt. Jammer!
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:53Exact mijn gedachtes Lein.Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:53
Helemaal mee eens !quote:Frogger schreef op 26 January 2012 @ 17:52:
Het valt me op dat girlscene erop achteruit gaat. Foutmeldingen, inloggen op andermans account, forum dat er vaak uitligt. Jammer!Peace is more than two fingers ! - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:54Lijkt me echt raar als je bij je reacties gaat kijken en dan staan er berichtjes tussen die je zelf niet geplaatst hebt
Oh, daar ben je Perry. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:55Achja, ik ga sowieso geen misbruik maken van andermans account.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:56Hopelijk meld diegene het ook even als ze op mijn account wordt ingelogd.Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:57Wachtwoord heeft ook kuren bij mij. Ik kan zowel inloggen met *wachtwoord* als met *wachtwoord1* of *wachtwoord23885*
Elk willekeurig getal kan er iig bijgeplakt worden...Trollolol - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 17:59Ook heel apart. Hopelijk gaan ze er snel wat aan doen...
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:09& Die mailtjes die iedereen kreeg in het heel slecht Nederlands, die ook wel vanuit Girlscene gekomen moeten zijn..~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering.
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:10
Haha ja, ging over een baan ofzoquote:Faloesy schreef op 26 January 2012 @ 18:09:
& Die mailtjes die iedereen kreeg in het heel slecht Nederlands, die ook wel vanuit Girlscene gekomen moeten zijn..
Daar stonden idd precies m'n gegevens die ik op Girlscene had staan..Trollolol - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:12Ah heb er nog één:
Hallo
Je ziet deze brief omdat uw e-mail is een van de locaties voor de werkgelegenheid. We beschouwen uw kandidatuur als een medewerker van ons bedrijf.
U kunt u extra geld verdienen, het duurt maar een paar uur vrije tijd per week en u moet een personal computer hebben.
Aanvullende opleiding is niet nodig, wij leren u alles. Stuur ons een email als u geinteresseerd bent in dit werk.
Bovendien moet u uw CV hechten en het telefoonnummer in internationaal format te schrijven. Onze managers zullen contact met u nemen en u de details van het werk vertellen.
Onze excuses voor de verzending.
Tot ziensTrollolol - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:12@Fossil: Dat heb ik ook! Ik kan zowel met mijn volledige wachtwoord inloggen als met de helft ervan. Slaat niet echt ergens op vind ik.Ik denk alleen aan leuke dingen, dan kan ik altijd blijven zingen, ladadiedadieda ik loop m'n neus achterna
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:12
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:13
Ja echt heel slecht.. Vraag me af hoe het kan dat je het niet precies hetzelfde moet invullen..quote:Killaah schreef op 26 January 2012 @ 18:12:
@Fossil: Dat heb ik ook! Ik kan zowel met mijn volledige wachtwoord inloggen als met de helft ervan. Slaat niet echt ergens op vind ik.Trollolol - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:15
Inderdaad, plus die link-citaat dingen en mijn wachtwoord werkt ook niet meer optimaal.quote:Frogger schreef op 26 January 2012 @ 17:52:
Het valt me op dat girlscene erop achteruit gaat. Foutmeldingen, inloggen op andermans account, forum dat er vaak uitligt. Jammer!Make-up can only make you look pretty on the outside but it doesn't help you if you're ugly on the inside. Unless you eat the make-up. - Audrey Hepburn - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 18:19Ik heb een apart email adres wat ik vroeger heb aangemaakt voor een grapje, en die gebruik ik sinds kort voor gs. En daar heeft niemand mijn email van enzo, en toch krijg ik van die vage mailtjes inderdaad die jij ook had gekregen @Fossil;p
Dus het kan niet anders of ze van Girlscene komen, en er dus echt een groot lek zit bij de gegevens.~ Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering.