Dit onderwerp heeft 394 reacties, en bestaat uit 16 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 16.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 00:14.
Alles wat je moet weten over Girlscene(uitleg,regels,vragen)
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 19:53moderator?? wil je beantwoorden?
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:01Als je in je topic kijkt staan er boven aan 3 knopjes. Met de meest rechtse kun je een 'report' doen. Vul daar in dat je de naam graag anders wilt en hoe.I must be crazy to want this Cause you are the girl of my dreams But I\'m prone to ruin the good things Cautious \'round balance it seems
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:02
up voor mijn vraagquote:nuveylaa schreef op 31 January 2012 @ 15:59:
vraagje en als je iets wilt winnen maar je hebt geen tel. of je wilt het geheim houden maakt dat wat uit
dus als je je telefoon nummer er niet opzet kan je dan nog steeds winnen?? - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 20:30@Donnie00: Heb voortaan iets meer geduld a.u.b. Zoals in het begin van dit topic staat, en zoals TheDoors ook al zei, kun je het topic reporten / rapporteren. Lees anders de beginpost eens door.
@MyPrettyLife: Sorry, dat weet ik niet. Misschien een ander plaatje proberen? En wachten tot 'ie wijzigt door middel van deze stappen:
1. vink het vakje 'vorige upload verwijderen aan'
2. uitloggen, inloggen, avatar veranderen, uitloggen, inloggen
3. wachten (kort of lang)
@nuveylaa: Volgens mij hoef je nooit een telefoonnummer in te voeren? Alleen naam + adres is volgens mij voldoende (tenzij het er nadrukkelijk bij staat).Vivere, leef. One life to live, nothing to loose. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 22:07
Oh, maar gebanned is iets anders dan verwijderd hequote:TheDoors schreef op 31 January 2012 @ 16:45:
@pevensie shinko is een nieuw account dat na de ECHTE kreukelwoord kwam. Kreukelwoord was gebanned en toen maakte ik kreukelwoordje aan. Vervolgens is de echte kreukelwoord verwijderd en veranderde kreukewoordje in kreukelwoord en nu dus shinko.
Maar de echte kreukelwoord is dus weg maar de posts zijn er nog.
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 04:23Heb in het zg ''Avatar'' topic gelezen dat veel members klagen dat nadat ze een avatar hebben toegevoegd of veranderd hebben deze niet zichtbaar wordt, zelfs niet na weken tot maanden wachten. Nou die van mij is ook niet zichtbaar, hopelijk hoef ik geen 3 maanden te wachten alvorens haar te zien bij elke posting.
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:07Toch maar effe uppen, kom dagelijks op heel wat forums en blogs, maar Girlscene is toch wel een forum met de meest rare en vreemde trekjes en meest onmogelijke foutmeldingen, nu zie ik onder mijn profiel mijn avatar staan, maar bij elke posting zie ik een soort vrouwelijk uitzien stripfiguurtje met stro haar (de standaard GS avatar) onder mijn nickname staan.
Wanneer kan ik die mooie avatar eens zien? Of moet ik nog 500 postings plaatsen en tig maanden wachten alvorens zij zichtbaar is?
Zo ziet het eruit als ik ingelogt ben, maar anderen kunnen dit echter niet zien..

- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:20Eerst je huidige afbeelding verwijderen en dan opnieuw je avatar uploaden die je wilt. Als het goed is moet hij het dan doen, maar Girlscene heeft de laatste tijd wat kuren dus het kan zijn dat hij het dan nog niet doet. Dan moet je het later opnieuw proberen.
Soms doet ie het meteen, soms na een dag, soms na een week. En soms na vaak proberen. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:42quote:Pevensie schreef op 02 February 2012 @ 21:20:
Eerst je huidige afbeelding verwijderen en dan opnieuw je avatar uploaden die je wilt. Als het goed is moet hij het dan doen, maar Girlscene heeft de laatste tijd wat kuren dus het kan zijn dat hij het dan nog niet doet. Dan moet je het later opnieuw proberen.
Soms doet ie het meteen, soms na een dag, soms na een week. En soms na vaak proberen.
Mooi niet, heb in en uitgelogt, cookies verwijderd, opnieuw ingelogt. Andere computer geprobeert, opnieuw ingelogt, profiel editen, avatar verwijderen, nieuwe avatar toegevoegd. Heb 3 computers draaien op een netwerk, maar op geen van de 3 computers lukt het met die avatar.
Niks hoor! Blijf gewoon die vrouwtje strip zien met het stro haar!
Kan iemand van de mods deze dan toevoegen?
Deze wil ik hebben.

- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:44Ik zit zelf ook zonder afbeelding! door het zelfde probleem. gewoon wachten dus
I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:46
Hij was gebanned en niet verwijderd. Vervolgens heb ik gevraagd of ie veriwjderd mocht worden zodatk de naam opnieuw kon gebruiken pevje.quote:Pevensie schreef op 31 January 2012 @ 22:07:
[...]
Oh, maar gebanned is iets anders dan verwijderd he
I must be crazy to want this Cause you are the girl of my dreams But I\'m prone to ruin the good things Cautious \'round balance it seems - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:48
Zou het niet met het formaat te maken hebben, uit ervaring met andere forums is dat je avatar niet groter mag zijn dan een X aantal pixels. Staat er ergens hier iets over geschreven?quote:HEARTxCORE schreef op 02 February 2012 @ 21:44:
Ik zit zelf ook zonder afbeelding! door het zelfde probleem. gewoon wachten dus
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:51
Ja dat staat erbij als je hem gaat uploaden, weet het zo even niet uit mn hoofd, maar die van mij voldoet daar wel aan. heb al meerdere geprobeerd maarja, voorlopig maar afwachten..quote:Cavarnamagica schreef op 02 February 2012 @ 21:48:
[...]
Zou het niet met het formaat te maken hebben, uit ervaring met andere forums is dat je avatar niet groter mag zijn dan een X aantal pixels. Staat er ergens hier iets over geschreven?I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 22:00
Heb het formaat gevonden, maar werkt ook niet. Avatar upload mag niet groter zijn dan 80 bij 60 pixeks (wel erg klein) maar zelfs als ik een kleinere afbeelding probeer werkt het niet.quote:HEARTxCORE schreef op 02 February 2012 @ 21:51:
[...]
Ja dat staat erbij als je hem gaat uploaden, weet het zo even niet uit mn hoofd, maar die van mij voldoet daar wel aan. heb al meerdere geprobeerd maarja, voorlopig maar afwachten.. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 22:01
Dan is ie misschien niet verwijderd, en anders...hm dan weet ik het ook nietquote:TheDoors schreef op 02 February 2012 @ 21:46:
[...]
Hij was gebanned en niet verwijderd. Vervolgens heb ik gevraagd of ie veriwjderd mocht worden zodatk de naam opnieuw kon gebruiken pevje.
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:55Avatar nog steeds niet zichtbaar..

Heb de neiging om een van mijn computers te formateren, maar het zit echt niet in mijn computer, maar bij GS.
kent iemand deze foutmelding?

- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 21:21
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:25Is het mogelijk een oude account terug te krijgen?
Ik heb hem een jaar of twee geleden laten verwijderen door een mod, maar ik zou hem graag terugkrijgen.
Heb Marjolein een paar keer gemaild, maar kreeg helemaal niks van antwoord, dus maar een nieuwe account aangemaakt. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:04Dat lijkt mij niet. Aangezien alle berichten e.d. verwijderd zijn. Je kunt voor de zekerheid even hier http://www.girlscene.nl/community/overview zoeken of je je profiel met die naam nog kunt vinden. Als hij daar niet meer tussen staat lijkt mij dat hij voorgoed weg is.Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:13Nee, ik vind hem niet in de community overview. Njaa, dat is kut. Maar als je profiel verwijderd is dan blijven je topics en reacties enzo wel voor altijd op girlscene?
Bijvoorbeeld dit topic was een van mijn topics. http://forum.fashionscene...land/list_messages/193253
Maar okee, dan begin ik maar weer helemaal opnieuw, toch bedankt Vivere.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:20Ik heb voor de zekerheid Marjolein nog even gemaild. Als zij terug mailt laat ik je het nog even weten!Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:35okee, dankje.

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:11Helaas, je account is echt verwijderd. Er zit niks anders op dan verder te posten met dit account
Vivere, leef. One life to live, nothing to loose. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:16Okee, toch bedankt om het even te checken.

- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:41Ik heb al een tijdje het plaatje veranderd van elmo naar eerst bloesems maar nu naar een giraffe, ik zie echter nog steeds elmo staan, hoe kan dit en nog beter, hoe wordt dit opgelost?