1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Over Girlscene
  4. Afbeeldingen van mezelf op google

Dit onderwerp heeft 76 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 14-04-2012 20:25.

Afbeeldingen van mezelf op google

1. Large
    Afbeelding van Kaboosh

(:
    5,064 berichten
    Lid sinds January 2011

En blijkbaar ook niet bij anderen (althans diegenen die ik heb gegoogled hierop).

2. Small
    Afbeelding van streetwise

A.
    114 berichten
    Lid sinds August 2008

whaaaaaaaaaaatheeeeefuuuuuuuuuuccckkkkk. its true :O

3. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van ELAN_VITAL

Marlies
    25,105 berichten
    Lid sinds April 2010

Als jij je email niet hebt neergezet hier dan hoort dat er niet zo maar te staan. Andere dingen zijn openbaar dus dat gebeurt bij iedereen maar prive dingen kan echt niet : O

Ik sta ook gelijk bovenaan als je ELAN_VITAL googled maar er staan geen belangrijke dingen zoals email adressen gelukkig. Alleen maar de topics waar ik in reageer.

Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."

4. Large
    Afbeelding van KurtCobain

Leo
    5,134 berichten
    Lid sinds April 2010

Hm. Mijn email staat wel hier op girlscene. Ik heb dat ooit hier neer gezet en heb ik direct weer verwijderd, maar het is gequote. Kan ik dat niet aangeven of zo, dat het alsnog verwijderd wordt? Het gaat toch om een topic dat niet meer in gebruik is...

Mijn SuperSwaggerSuperverkooptopic:http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Verkooptopic_van_KurtCobain_Zara_F21_Cheap_Monday_etc/list_messages/220580

5. Large
    Afbeelding van mopje12

L.
    5,581 berichten
    Lid sinds June 2009

bij mopje12 de eerste pagina alleen maar verkooptopic en onzin :)

6. Medium
    Afbeelding van SHAKExITxUP

*
    2,045 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    KurtCobain schreef op 03 February 2012 @ 09:05:
    Hm. Mijn email staat wel hier op girlscene. Ik heb dat ooit hier neer gezet en heb ik direct weer verwijderd, maar het is gequote. Kan ik dat niet aangeven of zo, dat het alsnog verwijderd wordt? Het gaat toch om een topic dat niet meer in gebruik is...
    Ik denk dat mods dat bericht kunnen veranderen dus misschien even een mod noten?

Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist.

7. Medium
    Afbeelding van KABUSZZ

Busra
    1,554 berichten
    Lid sinds April 2009

maar gegevens zoals emails en achternamen enz. zijn prive en die worden toch beschermt door girlscene ?
    over uitslagen van wedstrijden wordt niets gezegft niet eens die gebruikersnaam heeft iets gewonnen ofzo, swegens privacy, maar dit kan wel ?

8. Large
    Afbeelding van Kaboosh

(:
    5,064 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:
    KABUSZZ schreef op 03 February 2012 @ 12:12:
    maar gegevens zoals emails en achternamen enz. zijn prive en die worden toch beschermt door girlscene ?
    over uitslagen van wedstrijden wordt niets gezegft niet eens die gebruikersnaam heeft iets gewonnen ofzo, swegens privacy, maar dit kan wel ?

Maar bij mij hoefde dat dus blijkbaar niet :')

Maar het mag niet, ik kan hier echt gemakkelijk een klacht voor gaan indienen.

9. Medium
    Afbeelding van KABUSZZ

Busra
    1,554 berichten
    Lid sinds April 2009

ik heb het marjolein verteld maar ze reageert gewoon niet.
    op een eerdere note en bericht van mij ook alniet
    dat ging wel ergens anders over maar toch
    ik erger me echt aan haar. ze is zo arrogant je kan toch reagerewn dit is je werk ?
    het verbaasd me niet als ze zegt geen tijd ofzo.
    monique reageerde altijd GELIJK, sorry maar het is gewoon zo

10. Small
    Afbeelding van Metalrat

Marloes
    350 berichten
    Lid sinds June 2011

Ik ben blij dat anderen hier nu ook de ernst van inzien.
    Ik zie ook dat die berichten gequote zijn, dus niet meer weg te halen. Bah.

11. Large
    Afbeelding van kaBOOM

--
    7,015 berichten
    Lid sinds October 2008

@ KABUSZZ; je moet ook niet noten, maar een mailtje sturen. Ik kreeg gister binnen halfuur wat terug.

Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

12. Large
    Afbeelding van kaBOOM

--
    7,015 berichten
    Lid sinds October 2008

En Mods kunnen berichten aanpassen, dus misschien een mod noten?

Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

13. Small
    Afbeelding van asblueas

Ano
    217 berichten
    Lid sinds June 2010

Heeft niks met GS te maken dacht ik zo,
    mij is altijd geleerd dat ALLES wat jij op internet zet (berichtjes, foto's, tweets, statussen etc) of je nou je privacy instellingen zo hebt ingesteld dat niet iedereen ze ziet of niet, ALLES wat je op internet zet is altijd en OVERAL terug te vinden. Ook als je het na een paar minuten weer hebt verwijderd.

14. Small
    Afbeelding van Metalrat

Marloes
    350 berichten
    Lid sinds June 2011

^Nee. De meeste fora hebben een beveiliging, dat wat jij post hoort binnen dat forum te blijven en geen zoekresultaat te zijn. Girlscene heeft een flutbeveiliging en daarom is het hier 'logisch' dat al je gegevens overal te vinden zijn?

15. Small
    Afbeelding van asblueas

Ano
    217 berichten
    Lid sinds June 2010

Nee vgm niet. Als ik op google zoek naar forums kan ik ook overal inkomen, als ik hier niet ingelogd ben op GS kan ik toch ook alle forums bekijken? Alles wat je op internet zet blijft voor altijd ergens op het wereld wijde web terug te vinden en google maakt dat voor alle mensen heel makkelijk.

asblueas wijzigde dit bericht op 04-02-2012 14:33 met 198%

16. Small
    Afbeelding van asblueas

Ano
    217 berichten
    Lid sinds June 2010

Maar ok verstand heb ik er ook niet van haha

17. Medium
    Afbeelding van BuenoIsLekker

Naam
    3,026 berichten
    Lid sinds March 2010

^ Nou, als ik mijn username in google typ kom ik meteen uit op alle topics waarin ik ooit heb gereageerd. Terwijl als ik mijn echte naam + achternaam intyp, m'n facebook/hyves/whatever er helemaal niet op komt. Tenminste, niet in de eerste paar pagina's (ik ga ze niet allemaal afstruinen).

Het hoort gewoon niet dat je e-mailadressen op google staan als je ze NIET in een comment hebt gezet oid.

18. Small
    Afbeelding van Metalrat

Marloes
    350 berichten
    Lid sinds June 2011

Ik snap wat je bedoelt en jij bedoelt dat het ergens terug te vinden is en daar heb je ook gelijk in. Maar dit is het enige forum waar je in één zoekactie op google ook alle persoonlijke gegevens en posts etc. te vinden zijn, die eigenlijk beveiligd zouden moeten zijn.

19. Small
    Afbeelding van asblueas

Ano
    217 berichten
    Lid sinds June 2010

^Ja klopt, geef ik je gelijk in
    Als ik mijn echte naam intyp vind ik trouwens wel mijn hyves, twitter, facebook echt álles, maar oke.
    Met mijn gebruikersnaam van GS vind ik inderdaad alle topics en reacties van GS, moet niet kunnen nee.

20. ModeratorXtra-xtra-large
    Afbeelding van Pevensie

Pev
    30,652 berichten
    Lid sinds October 2010

Over dat je privégegevens te vinden zijn op google, dat zou niet moeten kunnen nee. Ik heb dat zelf niet trouwens.

@asblueas dit is een open forum, dus hoezo zou je alle topics en reacties niet mogen vinden?

21. Small
    Afbeelding van Deliphine

Mandy
    777 berichten
    Lid sinds August 2011

Maar google is toch gewoon een zoekmachine, die laat alles zien wat er op internet te vinden is over jouw ingetypte onderwerp. Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat jouw naam + achternaam zomaar te vinden is gekoppeld met je girlscene account maar als jij gewoon op girlscene terecht bent gekomen via de zoekresultaten van google laten ze toch alleen de informatie zien die jij op deze site zelf neer hebt gezet, dat vind ik niet meer dan logisch.

22. Xtra-large
    Afbeelding van KoosKansloos

Ruby
    14,671 berichten
    Lid sinds July 2010

Ik snap het niet. Het is toch logisch, dat als je hier info post, dat dat op internet komt te staan? Mensen kunnen dat gewoon opzoeken, en Girlscene kan hier niets aan doen. Girlscene is een site op internet, en netzoals je info opzoekt voor school, kan je ook berichten van jezelf tegen komen. Als je niet wilt dat deze informatie gevonden wordt, moet je het gewoon niet posten. Klaar. Als je wat op internet zet moet je er mee rekening houden dat iedereen het mag lezen, want iedereen kán het lezen.

[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha

23. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van ELAN_VITAL

Marlies
    25,105 berichten
    Lid sinds April 2010

^ Mee eens.

Maar ts had haar email adres niet gepost toch ?

Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."

24. Large
    Afbeelding van Carlisle

MBA
    5,042 berichten
    Lid sinds May 2008

Je kan het girlscene wel kwalijk nemen, maar je zet het zelf op internet. Hoe vaak word je wel niet gewaarschuwd geen persoonlijke informatie op internet te zetten?
    Ik kan hier maar twee woorden op zetten; 1. Eigen 2. Schuld
    Emailadres is wel raar, mits je het een keer in een topic hebt gezet. Anders zou dat wel privé moeten blijven.

Carlisle wijzigde dit bericht op 08-02-2012 14:17 met 19%
    Some dreams are supposed to be fantasy. Toby, 20-02

25. Large
    Afbeelding van Hannibalfreak

ik heb honger
    7,354 berichten
    Lid sinds April 2009

Ik heb dat ook.. naja kan me er niet druk om maken dat mensen weten hoe ik eruit zie. Bij mn last.fm naam krijg ik ook een foto van pieter post XD

Leuk COB shirt ;)

[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?