Dit onderwerp heeft 76 reacties, en bestaat uit 4 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 4.
De laatste reactie is geplaatst op 14-04-2012 20:25.
Afbeeldingen van mezelf op google
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 00:11En blijkbaar ook niet bij anderen (althans diegenen die ik heb gegoogled hierop).
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 00:27whaaaaaaaaaaatheeeeefuuuuuuuuuuccckkkkk. its true :O
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 00:28Als jij je email niet hebt neergezet hier dan hoort dat er niet zo maar te staan. Andere dingen zijn openbaar dus dat gebeurt bij iedereen maar prive dingen kan echt niet : O
Ik sta ook gelijk bovenaan als je ELAN_VITAL googled maar er staan geen belangrijke dingen zoals email adressen gelukkig. Alleen maar de topics waar ik in reageer.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 09:05Hm. Mijn email staat wel hier op girlscene. Ik heb dat ooit hier neer gezet en heb ik direct weer verwijderd, maar het is gequote. Kan ik dat niet aangeven of zo, dat het alsnog verwijderd wordt? Het gaat toch om een topic dat niet meer in gebruik is...Mijn SuperSwaggerSuperverkooptopic:http://forum.girlscene.nl/forum.php/Verkoop/Verkooptopic_van_KurtCobain_Zara_F21_Cheap_Monday_etc/list_messages/220580
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 09:18bij mopje12 de eerste pagina alleen maar verkooptopic en onzin

- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:39
Ik denk dat mods dat bericht kunnen veranderen dus misschien even een mod noten?quote:KurtCobain schreef op 03 February 2012 @ 09:05:
Hm. Mijn email staat wel hier op girlscene. Ik heb dat ooit hier neer gezet en heb ik direct weer verwijderd, maar het is gequote. Kan ik dat niet aangeven of zo, dat het alsnog verwijderd wordt? Het gaat toch om een topic dat niet meer in gebruik is...Believe me, I would love to be one of those people who's all; we loved, thank you, you enriched my life, now go and prosper. But I'm much more; we didn't work out, you need to not exist. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:12maar gegevens zoals emails en achternamen enz. zijn prive en die worden toch beschermt door girlscene ?
over uitslagen van wedstrijden wordt niets gezegft niet eens die gebruikersnaam heeft iets gewonnen ofzo, swegens privacy, maar dit kan wel ? - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 12:20quote:KABUSZZ schreef op 03 February 2012 @ 12:12:
maar gegevens zoals emails en achternamen enz. zijn prive en die worden toch beschermt door girlscene ?
over uitslagen van wedstrijden wordt niets gezegft niet eens die gebruikersnaam heeft iets gewonnen ofzo, swegens privacy, maar dit kan wel ?
Maar bij mij hoefde dat dus blijkbaar niet :')
Maar het mag niet, ik kan hier echt gemakkelijk een klacht voor gaan indienen. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 13:05ik heb het marjolein verteld maar ze reageert gewoon niet.
op een eerdere note en bericht van mij ook alniet
dat ging wel ergens anders over maar toch
ik erger me echt aan haar. ze is zo arrogant je kan toch reagerewn dit is je werk ?
het verbaasd me niet als ze zegt geen tijd ofzo.
monique reageerde altijd GELIJK, sorry maar het is gewoon zo - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:21Ik ben blij dat anderen hier nu ook de ernst van inzien.
Ik zie ook dat die berichten gequote zijn, dus niet meer weg te halen. Bah. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:26@ KABUSZZ; je moet ook niet noten, maar een mailtje sturen. Ik kreeg gister binnen halfuur wat terug.Put on your dancing shoes, you sexy little swine!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:27En Mods kunnen berichten aanpassen, dus misschien een mod noten?Put on your dancing shoes, you sexy little swine!
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:28Heeft niks met GS te maken dacht ik zo,
mij is altijd geleerd dat ALLES wat jij op internet zet (berichtjes, foto's, tweets, statussen etc) of je nou je privacy instellingen zo hebt ingesteld dat niet iedereen ze ziet of niet, ALLES wat je op internet zet is altijd en OVERAL terug te vinden. Ook als je het na een paar minuten weer hebt verwijderd. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:30^Nee. De meeste fora hebben een beveiliging, dat wat jij post hoort binnen dat forum te blijven en geen zoekresultaat te zijn. Girlscene heeft een flutbeveiliging en daarom is het hier 'logisch' dat al je gegevens overal te vinden zijn?
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:31Nee vgm niet. Als ik op google zoek naar forums kan ik ook overal inkomen, als ik hier niet ingelogd ben op GS kan ik toch ook alle forums bekijken? Alles wat je op internet zet blijft voor altijd ergens op het wereld wijde web terug te vinden en google maakt dat voor alle mensen heel makkelijk.asblueas wijzigde dit bericht op 04-02-2012 14:33 met 198%
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:34Maar ok verstand heb ik er ook niet van haha
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:41^ Nou, als ik mijn username in google typ kom ik meteen uit op alle topics waarin ik ooit heb gereageerd. Terwijl als ik mijn echte naam + achternaam intyp, m'n facebook/hyves/whatever er helemaal niet op komt. Tenminste, niet in de eerste paar pagina's (ik ga ze niet allemaal afstruinen).
Het hoort gewoon niet dat je e-mailadressen op google staan als je ze NIET in een comment hebt gezet oid. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 14:43Ik snap wat je bedoelt en jij bedoelt dat het ergens terug te vinden is en daar heb je ook gelijk in. Maar dit is het enige forum waar je in één zoekactie op google ook alle persoonlijke gegevens en posts etc. te vinden zijn, die eigenlijk beveiligd zouden moeten zijn.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:06^Ja klopt, geef ik je gelijk in
Als ik mijn echte naam intyp vind ik trouwens wel mijn hyves, twitter, facebook echt álles, maar oke.
Met mijn gebruikersnaam van GS vind ik inderdaad alle topics en reacties van GS, moet niet kunnen nee. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:10Over dat je privégegevens te vinden zijn op google, dat zou niet moeten kunnen nee. Ik heb dat zelf niet trouwens.
@asblueas dit is een open forum, dus hoezo zou je alle topics en reacties niet mogen vinden? - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 19:51Maar google is toch gewoon een zoekmachine, die laat alles zien wat er op internet te vinden is over jouw ingetypte onderwerp. Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat jouw naam + achternaam zomaar te vinden is gekoppeld met je girlscene account maar als jij gewoon op girlscene terecht bent gekomen via de zoekresultaten van google laten ze toch alleen de informatie zien die jij op deze site zelf neer hebt gezet, dat vind ik niet meer dan logisch.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 08:24Ik snap het niet. Het is toch logisch, dat als je hier info post, dat dat op internet komt te staan? Mensen kunnen dat gewoon opzoeken, en Girlscene kan hier niets aan doen. Girlscene is een site op internet, en netzoals je info opzoekt voor school, kan je ook berichten van jezelf tegen komen. Als je niet wilt dat deze informatie gevonden wordt, moet je het gewoon niet posten. Klaar. Als je wat op internet zet moet je er mee rekening houden dat iedereen het mag lezen, want iedereen kán het lezen.[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:08^ Mee eens.
Maar ts had haar email adres niet gepost toch ?Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:16Je kan het girlscene wel kwalijk nemen, maar je zet het zelf op internet. Hoe vaak word je wel niet gewaarschuwd geen persoonlijke informatie op internet te zetten?
Ik kan hier maar twee woorden op zetten; 1. Eigen 2. Schuld
Emailadres is wel raar, mits je het een keer in een topic hebt gezet. Anders zou dat wel privé moeten blijven.Carlisle wijzigde dit bericht op 08-02-2012 14:17 met 19%Some dreams are supposed to be fantasy. Toby, 20-02 - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 14:22Ik heb dat ook.. naja kan me er niet druk om maken dat mensen weten hoe ik eruit zie. Bij mn last.fm naam krijg ik ook een foto van pieter post XD
Leuk COB shirt
[url=http://www.last.fm/Once upon a midnight dreary, while I pondered weak and weary ..