Dit onderwerp heeft 35 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 03-02-2012 23:36.
Account probleem
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 20:52Goede programmeur hebben ze langs gehad :')Trollolol
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 23:19Hoi meiden!
We hebben de afgelopen week aan diverse punten gewerkt. Alle inlogproblemen zijn onderzocht en verbeterd. Het kan inderdaad zijn dat je de afgelopen dagen problemen hebt ondervonden, aangezien onze programmeur hier druk mee aan de slag is geweest.
Mocht je andere problemen tegenkomen, schroom niet mij te mailen @ marjolein@girlscene.nl. Dan geef ik het graag direct door, zodat we er meteen naar kunnen kijken.
Slaap lekker alvast!
Lfs,
Marjolein - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 23:29Ik ben ook uitgelogd op de homepagina en op de forum kan ik wel komen gewoon ingelogd heel raar.
En bij wachtwoord vergeten kan je niet eens je email adres invullen..Never give up - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 09:14quote:mopje12 schreef op 02 February 2012 @ 19:49:
godsamme zeg! ik wordt uitgelogd op de homepage, kan daar niet inloggen, als ik op forum klik ben ik weer aangemeld, maar kan niet naar mijn notes!:S:S:S:S - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:17Ik heb een nieuw probleem en vind het onnodig om daarover een hele topic te openen
Ik hoop dat iemand dit leest
Ik heb mijn naam en mijn afbeelding verandert.Alleen zie ik nog steeds mijn oude naam en mijn oude plaatje..
WHY?De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:30quote:countthestars schreef op 03 February 2012 @ 20:25:
[...]
Dat is geen nieuw probleem hoor, dat komt heel vaak voor. Ik heb ook al een week geleden m'n username en afbeelding veranderd, maar het is nog steeds niet veranderd.
Ja ik had ergens al gelezen dat het al voorkwam bij meerdere mensen.Maar was bang dat ik zo'n reactie zou krijgen 'ZOEKFUNCTIEEEEEE'
daarom maar hier :p. pff jij ook al.Echt vervelend dit.De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:44CatEyes: dat komt inderdaad vaker voor. Er zijn wel een aantal dingen die kunnen helpen. Deze staan ook in dit topic: http://forum.girlscene.nl...agen/list_messages/203548 (één van de laatste pagina's).Vivere, leef. One life to live, nothing to loose.
- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 23:29^
Dankje wel
De waarheid is alleen hard voor hen die er ongehoorzaam aan zijn. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 23:36Mijn onderschrift weigert te veranderen =/