Dit onderwerp heeft 35 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 03-02-2012 23:36.
Account probleem
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:31Hee!
Zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben moest iedereen zijn wachtwoord weer opnieuw instellen door je email door te geven. Ik wou dat dus ook doen, en ik vulde mijn huidige email adres in, en nu blijkt dat niet het adres van mijn goede account te zijn, maar van deze; een hele oude. Ik heb eigenlijk geen idee op welk adres mijn goede acount (Monofoob) staat.. Weet iemand hoe ik daarachter zou kunnen komen? Of kan ik Girlscene daarover mailen, dat die dat kunnen zien? Ik heb werkelijk geen idee welk email adres dat zou kunnen zijn..
Ik hoop dat jullie weten wat ik kan doen..
Groetjes, Monofoob.
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:42niemand?
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:44Iedereen zijn wachtwoord opnieuw instellen? Niks van gemerkt?
Heb trouwens geen idee!twittert || Everything makes sense when you\'re with me. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:45Moesten jullie dat dan niet doen? Ik kon mij opeens niet meer inloggen en toen moest ik een email invullen waar mijn wachtwoord heen zou worden gestuurd.
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:45Ik wist van niks, nu dus wel?
Maar waarom ofzo?
Ik kan inderdaad niet meer inloggen en soms log ik wel in maar na een paar keer heen en weer klikken op het forum sta ik zo maar opeens weer uitgelogd - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:48quote:EliseButterfly schreef op 02 February 2012 @ 13:45:
Moesten jullie dat dan niet doen? Ik kon mij opeens niet meer inloggen en toen moest ik een email invullen waar mijn wachtwoord heen zou worden gestuurd.
Heb ik geen last van gehad!
Ik heb trouwens wel gehoord dat bij meerdere mensen het forum raar doet met inloggen! Ik zou even een mailtje sturen.twittert || Everything makes sense when you\'re with me. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:48Eh hoe heb je gehoord gekregen dat je je wachtwoord moest veranderen? En wat heb je toen gedaan? (Ik snap het nog niet helemaal). Heb je je email alleen doorgegeven of ook een wachtwoord.
En nee, ik heb ook niks gehad over een wachtwoord veranderen. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:48Ik zal Marjolein hier even over mailen met de link van dit topic.
Ik had het net ook dat ik naar profiel ging en uitgelogd was..I'm not like other girls, that\'s where you made your first mistake.... - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:49Hallo
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:49(ik heb trouwens wel dat als ik naar de hoofdpagina ga, dat ik uitgelogd sta!)
ik voel me echt een spammer in dit topic :"Dtwittert || Everything makes sense when you\'re with me. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:54Ik zal het nog wat duidelijker proberen uit te leggen.
Normaal sta ik automatisch ingelogd op Girlscene, maar toen ik er daarstraks op wou was ik uitgelogd. Dus ik wou mij weer inloggen en toen zei die dat mijn wachtwoord niet klopte, tevens stond er iets van 'het kan zijn dat je gegevens zijn vervangen omdat we met de beveiliging bezig zijn geweest'. Ik moets mijn email invullen zodat ik daar mijn nieuwe wachtwoord op zou krijgen. Ik vulde dus gewoon mijn huidige email in, maar die blijkt bij dit account te horen (mijn eeste acount dat ik nooit gebruik). Maar ik wil graag terug op mijn oude acount Monofoob, maar ik heb geen idee op welk email adres die geregistreerd staat. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:56Haha omg dit is ook echt dom, ik stuurde hierboven dus ook een berichtje, terwijl de site aangeeft dat er niemand is ingelogd. En als ik inlog blijft dat ook zo totdat ik een beetje dingen hier heb gedaan en opeens ben ik wel ingelogd, of andersom
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:56heb je al ingelogd met die andere emailadressen dan? Lijkt me wel handig als je erbij kan :')
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 13:58Ik heb geen enkel idee hoe die andere he(e)t(en). En als ik dat al weet dan weet ik het wachtwoord nog niet.. Dat klinkt heel stom, maar toen ik 13 was toen had ik hele rare accounts, en uiteindelijk heb ik een fatsoenlijk email adress aangemaakt met gewoon mijn voor+achternaam, ik dacht dat Monofoob daarop stond, maar blijkbaar dus niet..
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:22ja ik heb ook telkens dat het eruit ziet alsof er niemand ingelogd is, maar ik kan wel gewoon berichtjes sturen. En nu ben ik op het forum wel ingelogd, maar als ik dan naar mn profiel of inbox wil, staat er dat er niemand is ingelogd en dat ik moet inloggen, maar als ik dat dan doe gebeurd er niks..
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:26Ik heb net idd aantal keer in een inlogmelding gehad over het wachtwoord ja.
Daarna niet meer ontvangen en ben nu nog steeds ingelogd.
Ik wilde mijn mailadres invoeren, maar had geen invoerscherm.www.twitter.com/Kraplapje - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:26quote:cupcakieee schreef op 02 February 2012 @ 14:22:
ja ik heb ook telkens dat het eruit ziet alsof er niemand ingelogd is, maar ik kan wel gewoon berichtjes sturen. En nu ben ik op het forum wel ingelogd, maar als ik dan naar mn profiel of inbox wil, staat er dat er niemand is ingelogd en dat ik moet inloggen, maar als ik dat dan doe gebeurd er niks..Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity." - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:28Daar heb ik geen last van.. Ik weet alleen niet hoe ik erachter moet komen wat mijn email adres is..
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:30ik had het ook idd.. moest heel mn hotmail geschiedenis doorzoeken naar mn wachtwoord

- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:45ik logde net heel de tijd in en dan zei die dat ik niet ingelogd was.. maar ik zou het niet weten waar je je wachtwoord kan vinden van je nieuwe accountJust live your life
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:52er waren gisteren heel veel problemen met het forum, daar ligt het denk ik aan. maar ik weet niet echt wat je kunt doen, ja mailen, maar denk niet dat ze de tijd hebben/nemen je te antwoorden
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 15:26quote:iFapped schreef op 02 February 2012 @ 13:44:
Iedereen zijn wachtwoord opnieuw instellen? Niks van gemerkt?
Heb trouwens geen idee! - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 19:01Ja, ik ken nog iemand die niet op haar account kon hierzo. Het wachtwoord klopte niet meer bij haar ofzo. Maar ik weet niet hoe dat verder zat.
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 19:49godsamme zeg! ik wordt uitgelogd op de homepage, kan daar niet inloggen, als ik op forum klik ben ik weer aangemeld, maar kan niet naar mijn notes!:S:S:S:S
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 20:48Mopje 12 dat heb ik ook zo irritand probeer steeds me 28 te veranderen doet ie het niet. wordt echt gek...