1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Onzin
  4. noem jij wel eens iemand lelijk?

Dit onderwerp heeft 162 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 14-02-2012 17:43.

noem jij wel eens iemand lelijk?

1. Xtra-small
    Afbeelding van hoixnikki

Nikki
    1 berichten
    Lid sinds February 2012

Iedereen is mooi op zijn of haar manier (:

2. Small
    Afbeelding van Hmpf

-
    837 berichten
    Lid sinds February 2009

quote:

Maar nooit in het gezicht van diegene.
    Het is heel onaardig van mij, ik doe het ook niet om mijzelf op te hemelen, maar ik uit mijn mening soms heel bot. Ik ben zelf ook geen schoonheid en ik werk eraan om minder snel zulke lelijke dingen te zeggen.

3. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Kloot

Kloot
    26,371 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Quirrell schreef op 06 February 2012 @ 21:49:
    Oke, ik zal even uitleg bij mijn reactie geven. Ik noem echt nooit iemand lelijk, niet recht in zijn gezicht en niet tegen anderen. Het kan hun zelfvertrouwen verschrikkelijk schaden, en ik vind niet dat ik in de positie verkeer om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen, omdat ik zelf ook niet de mooiste ben.
    Natuurlijk denk ik het wel, vaak genoeg zelfs. Maar het zeggen? Nee.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

4. Large
    Afbeelding van HPfangirl

Manon
    11,834 berichten
    Lid sinds January 2009

Wat een leugenaars in dit topic. Iedereen zegt wel eens over iemand anders dat diegene lelijk is. Misschien niet in zijn/haar gezicht, maar wel tegen een vriendin ofzo. Echt vrijwel iedereen. Meisjes zijn sowieso roddelaars en vinden iemand al snel 'lelijk'.

Ja, ik noem mensen lelijk. Nee, ik zeg zoiets niet tegen die persoon zelf. Achterbaks? Ja, misschien. Maar ik ben heus niet de enige, wat de mensen in dit topic ook beweren.

You know I need you, like a poet needs the pain. | Verkooptopic! | Looklet.

5. Large
    Afbeelding van HPfangirl

Manon
    11,834 berichten
    Lid sinds January 2009

quote:
    hoixnikki schreef op 06 February 2012 @ 23:42:
    Iedereen is mooi op zijn of haar manier (:

En dat is ook bullshit. Sommige mensen zijn gewoon echt lelijk. Heel zielig ja, maar daar verander je heus niks aan door zulke kreten te uiten.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRW4jVBeXtUL-wNhcbbK6pYZOTupDA9HwUuGyBqXscOZowLCT2uHy5MGzA

HPfangirl wijzigde dit bericht op 07-02-2012 00:12 met 16%
    You know I need you, like a poet needs the pain. | Verkooptopic! | Looklet.

6. Large
    Afbeelding van kloplop

s
    5,275 berichten
    Lid sinds November 2007

In mijn hoofd wel, maar ik zal het nooit hardop uitspreken

Het is sowieso!! Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken

7. Large
    Afbeelding van levine

space bound
    10,004 berichten
    Lid sinds September 2008

quote:
    HPfangirl schreef op 07 February 2012 @ 00:10:
    Wat een leugenaars in dit topic. Iedereen zegt wel eens over iemand anders dat diegene lelijk is. Misschien niet in zijn/haar gezicht, maar wel tegen een vriendin ofzo. Echt vrijwel iedereen. Meisjes zijn sowieso roddelaars en vinden iemand al snel 'lelijk'.

Ja, ik noem mensen lelijk. Nee, ik zeg zoiets niet tegen die persoon zelf. Achterbaks? Ja, misschien. Maar ik ben heus niet de enige, wat de mensen in dit topic ook beweren.

le operation bart 141010. i just want someone elses holiday

8. Medium
    Afbeelding van Inori

Karton
    3,348 berichten
    Lid sinds July 2011

vaak genoeg

9. Medium
    Afbeelding van coulditbeme

Emma
    1,373 berichten
    Lid sinds March 2011

nee want iedereen is op zijn eigen manier mooi, en ik heb persoonlijke ervaringen hiermee dus ik weet hoe het voelt, nog een reden om het absoluut niet te doen.

10. Large
    Afbeelding van CHERRYBLOSSOMS

Loes
    6,577 berichten
    Lid sinds November 2007

Ja, ik denk het wel. Meestal in mijn hoofd of mensen die toch te 'onbereikbaar' zijn om het ooit te horen. Maar nooit in iemand's gezicht, wordt namelijk heel vaak bij mij gedaan (of net achter me, dat ik het net nog hoor =\) en da's wel kut.

Wij gaan trouwen op 15.06.12!

11. Xtra-large
    Afbeelding van Betsey

Stacey Jacqueline
    17,381 berichten
    Lid sinds March 2010

Ik kan wel zeggen dat ik het niet doe omdat ''iedereen mooi is op zijn eigen manier'' maar dat zou dan niet waar zijn.

Ja, ik noem wel eens iemand lelijk.

12. Medium
    Afbeelding van solamente

---
    1,224 berichten
    Lid sinds November 2010

ik vind weleens mensen lelijk. Maar ik zou dat echt nooit van m'n leven tegen iemand zeggen. Bovendien ken ik wel mensen die dat tegen andere mensen zeggen. En dan denk ik echt: kijk hoe je er zelf uitziet. Want mensen die dat zeggen zijn vaak ook niet een van de knapste.

13. Medium
    Afbeelding van Veniality

Evelyne
    2,999 berichten
    Lid sinds January 2011

Op de middelbare school heb ik dat geloof ik wel gedaan. Maar nu natuurlijk niet meer, in iemand zijn/haar gezicht natuurlijk.
    Als er iemand op TV komt in zo'n reality programma durf ik best wel es zeggen "zooooo dies lelijk!!"

En in het echt ken ik ook een paar mensen die ik lelijk vind, ik zeg hen dat niet maar ik vind dat ook vooral omdat ze echt niet zo mooi zijn maar VOORAL omdat ze een kutkarakter hebben!

quote:
    CHERRYBLOSSOMS schreef op 07 February 2012 @ 08:47:
    Ja, ik denk het wel. Meestal in mijn hoofd of mensen die toch te 'onbereikbaar' zijn om het ooit te horen. Maar nooit in iemand's gezicht, wordt namelijk heel vaak bij mij gedaan (of net achter me, dat ik het net nog hoor =\) en da's wel kut.
    Damn :/ Ik snap dat soort mensen echt niet.

Veniality wijzigde dit bericht op 07-02-2012 09:25 met 32%
    My concertphotography ||| My tryout blog

14. Medium
    Afbeelding van HANDLELOVE

Anke
    3,477 berichten
    Lid sinds August 2008

Volgens mij zeg ik wel eens onbewust over iemand op tv bijvoorbeeld dat hij lelijk is, maar ik zou het sowieso niet tegen iemand zeggen. Ik zou me echt kut voelen als ik iemands zelfvertrouwen erg omlaag zou halen.

15. Medium
    Afbeelding van lalalaland

Sanne
    1,188 berichten
    Lid sinds May 2011

Nooit in iemands gezicht natuurlijk. En ook niet over vriendinnen achter hun rug om. Maar over vriendinnen kan ik gewoon niet zeggen of ze lelijk of mooi zijn. En over mensen die ik gewoon ken maar geen vrienden zijn zeg ik het gewoon wel eens tegen vriendinnen. En ook wel eens op een show op tv ofzo, maar dat doet iedereen denk ik wel.

-Xxx-

16. Large
    Afbeelding van HartYou

Bianca
    6,694 berichten
    Lid sinds September 2010

Nouja, soms wel maar dat zijn dan wel bekende mensen van tv. Bijv. een model, ik weet haar naam niet, maar ik vind haar gebit niet mooi en dan heb ik zoiets van hoe kan zij nou model zijn? Dus lelijk voor een model dan, niet gewoon lelijk. Bah, ik leg het slecht uit maar jullie snappen wat ik bedoel?

17. Small
    Afbeelding van liberate

Janske
    851 berichten
    Lid sinds July 2011

ja, soms. maar dat is dan vooral bij mensen met een kut karakter (bijvoorbeeld zo'n meisje bij mij op school wat denkt dat ze alles is, kraakt alles en iedereen af, lacht andere mensen kei hard uit. ik vind haar zeker niet mooi, maar dat is niet meteen de reden waarom ik denk dat ze lelijk is). het heeft dus vooral met iemand's innerlijk te maken.

there was a difference between what you said and what you did.

18. Small
    Afbeelding van firstlove

**
    275 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    ezelsbruggetje schreef op 06 February 2012 @ 21:56:
    Ik zeg het soms wel eens. Maar ook van mezelf vind ik het niet kunnen. En eigenlijk denk ik dat de reden dat ik het doe is dat ik zelf onzeker ben, en niet helemaal tevreden met m'n uiterlijk. Terwijl iedereen iets moois heeft, van binnen én buiten!

we all want love

19. Small
    Afbeelding van haasisdenaam

miss
    726 berichten
    Lid sinds January 2008

quote:

it never rains in my own dreamworld

20. Medium
    Afbeelding van IM590

I.
    1,707 berichten
    Lid sinds February 2009

Ik denk het wel eens maar zal het nooit zomaar in iemands gezicht zeggen.

21. Small
    Afbeelding van perfectnezz

Romy
    551 berichten
    Lid sinds January 2011

Ja. En ik durf te wedden dat heel veel mensen die zeggen dat ze het niet doen het wel af en toe doen of ooit hebben gedaan zonder dat ze zich er bewust van waren.

22. Small

Romy
    551 berichten
    Lid sinds January 2011

dubbel

perfectnezz wijzigde dit bericht op 07-02-2012 14:38 met 95%

23. Small

Romy
    551 berichten
    Lid sinds January 2011

quote:

24. Xtra-large
    Afbeelding van DeanWantsPie

Alexandra
    19,430 berichten
    Lid sinds March 2009

Nee.
    Iedereen heeft wel iets moois. Waarom iemand lelijk noemen?..
    + Ik ben niet schijnheilig. Ik denk er zo over. Klaar.

DeanWantsPie wijzigde dit bericht op 07-02-2012 15:45 met 29%
    - Ik was LOVEforSPN - :' )

25. Xtra-small
    Afbeelding van IWONTGIVEUP

Elise
    53 berichten
    Lid sinds January 2009

Ja, ik noem mensen wel eens lelijk. Natuurlijk zeg ik dat niet tegen henzelf. Vaak vind ik mensen met een vreselijk karakter lelijk, maar ik zou zo niet eens echt iemand kunnen bedenken die ik echt lelijk vind. Ik vind mensen niet zo snel lelijk.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?