Dit onderwerp heeft 162 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 14-02-2012 17:43.
noem jij wel eens iemand lelijk?
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:38Titel dus.
Was er benieuwd gewoon benieuwd naar, ook naar aanleiding van dat Ann door is bij ANTM, overal op twitter waren mensen verontwaardigd en scholden haar uit voor gedrocht en monster enz enz. En dat lijken ze gewoon heel normaal te vinden, terwijl ik doe dat eigenlijk nooit. Omdat ikzelf nou niet bepaald blij ben met mn uiterlijk, maargoed. Dus was ik eigenlijk benieuwd hoe het bij jullie zat
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:39noem iemand pas lelijk als diegene een lelijk karakter heeft ! vind mensen niet gauw lelijk eigenlijk
maar dat is mijn mening - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:40In eén woord: Nee.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:40Nee, ik noem nooit mensen lelijk. Iedereen heeft wel iets moois.To live without risk is to risk not living at all.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:40Ja, soms wel.Speak the truth, even if your voice shakes.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:41haha ik heb net ook hntm gekeken en die andere modellen zaten
haar ook helemaal af te katten en je kat iemand alleen af omdat
je, jezelf beter wilt voelen!
ik zou niemand lelijk noemen die lelijk isdat is zielig - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:41nee.ik was HOIHEYHAAAAAAI, maar nu niet meer
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:42Nee.You think killing people might make them like you but it doesn't. It just makes people DEAD. Blog
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:42
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:42Sommige mensen zijn niet mijn 'smaak' maar echt lelijk vind ik alleen als ze een rot karakter hebben
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:42Nee ik vind het echt belachelijk om iemand lelijk te noemen. En ook al is het iemand die niet super knap is zeg maar, die kiest er dan toch ook niet voor om zo te zijn. Je kan iemand echt een laag zelfvertrouwen aan praten door zulke dingen te zeggen zelfs al meen je het niet helemaal. Ik vind het echt stom
En ik kan eigenlijk niet eens iemand bedenken die ik lelijk vind ofzo :') Volgens mij heeft iedereen sowieso wel iets wat mooi is aan zijn/haar uiterlijk.Sometimes I remind myself of all the things that make me feel so blessed. And then I remind myself to remind myself more often - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:42quote:21Guns schreef op 06 February 2012 @ 21:40:
Ja, soms wel. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:43Nee, dat zou ik nooitnooitnooitnooitnooitnooit maar dan ook NOOIT doen. Zelfs als het maar een grapje is. Echt nooit. Zoiets kan iemand zijn of haar hele leven achtervolgen. En dit zeg ik uit ervaring.Ra Ra Rasputin, lover of the Russian queen, they put some poison into his wine. Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine, he drank it all and he said "I feel fine"
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:43Bijna nooit, alleen soms als ineens iemand op tv komt die ik écht niet aantrekkelijk vind floep ik het eruit. Maar meestal ben ik juist degene die tegen vrienden en zo zegt, niemand is toch echt lelijk? En ik vind dat ook écht niet. Ik snap niet dat mensen andere mensen zo snel lelijk noemen, ik vind lelijkheid een bijkomstigheid van uiterlijk en innerlijk, en meestal ken je iemand niet eens goed genoeg om op die manier te oordelen. Uiteindelijk zien we in mensen die we een beetje kennen altijd wel iets goeds.
Ik heb er een hekel aan als mensen iemand lelijk noemen. Maar ja, het is helaas vrij normaal in het dagelijks leven. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:43quote:Amethist schreef op 06 February 2012 @ 21:42:
Sommige mensen zijn niet mijn 'smaak' maar echt lelijk vind ik alleen als ze een rot karakter hebbenIk was Wishyoulovedme. Niet dat iemand me kent. Maar alsnog. Dan weet je dat. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:44Ik vind sommige mensen wel lelijk, ja. Maar ik ga niet tegen ze zeggen 'Jij bent lelijk' oid.Put on your dancing shoes, you sexy little swine!
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:45Nee, ik scheld wel veel enzo (naar vrienden toe dan) maar lelijk heb ik denk ik nog nooit echt iemand durven noemen. Ik denk omdat ik van mezelf weet dat ik niet de mooiste ben, en weet hoe moeilijk mensen het met hun zelfbeeld kunnen hebben.Talent wont do as much as ambition.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:45
Het is niet dat ik het tegen de persoon zeg 'goh, wat ben jij lelijk!'. Maar ik denk het wel best wel vaak. Ook bij Ann van ANTM. Haar vind ik ook niet mooi. Ze komt wel aardig over though, maar haar uiterlijk vind ik gewoon niet mooi.quote:DISTORTION schreef op 06 February 2012 @ 21:43:
Nee, dat zou ik nooitnooitnooitnooitnooitnooit maar dan ook NOOIT doen. Zelfs als het maar een grapje is. Echt nooit. Zoiets kan iemand zijn of haar hele leven achtervolgen. En dit zeg ik uit ervaring.Speak the truth, even if your voice shakes. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:47De stomme jongens in mijn klas wel, omdat ze mijn beste vriendin lelijk noemen en elke keer als ze iets stoms tegen 'r hebben gezegd doen ze echt zo "boks man".
Maar verder niet. (: - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:48Ik noem echt nooit iemand lelijk. Of nee, dat doe ik wel, maar dan in de zin van: ''diegene heeft een lelijk karakter''. Maar iemand beoordelen op zijn of haar uiterlijk is belachelijk. Ik voel me dan ook altijd onwijs boos worden als ik mensen hoor zeggen dat ze iemand lelijk vinden. Dat vind ik echt heel erg.Niet mijn Blog, maar wél erg leuk! http://www.helloleticiaa.blogspot.com/
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:48Natuurlijk, iedereen denkt wel eens "die persoon is minder aantrekkelijk". Maar dat vind ik wat anders dan echt lelijk vinden, ik vind lelijk een veel harder en sterker woord.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:48
Dit.quote:21Guns schreef op 06 February 2012 @ 21:45:
[...]
Het is niet dat ik het tegen de persoon zeg 'goh, wat ben jij lelijk!'. Maar ik denk het wel best wel vaak. Ook bij Ann van ANTM. Haar vind ik ook niet mooi. Ze komt wel aardig over though, maar haar uiterlijk vind ik gewoon niet mooi. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:48
herken het helemaalquote:Avdunsta schreef op 06 February 2012 @ 21:45:
Nee, ik scheld wel veel enzo (naar vrienden toe dan) maar lelijk heb ik denk ik nog nooit echt iemand durven noemen. Ik denk omdat ik van mezelf weet dat ik niet de mooiste ben, en weet hoe moeilijk mensen het met hun zelfbeeld kunnen hebben. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:48laat ik maar eerlijk zijn: Ik vind wel eens mensen lelijk, maar dat is niet heel vaak zo.
En dan gaat het niet om de vorm van iemands gezicht oid, of om knapheid, maar om hoe die gene er bij loopt. Ik vind het persoonlijk vreselijk als iemand er echt heel onverzorgt uit ziet.
Maar ik zou het nooit tegen ze zeggen!Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:49Oke, ik zal even uitleg bij mijn reactie geven. Ik noem echt nooit iemand lelijk, niet recht in zijn gezicht en niet tegen anderen. Het kan hun zelfvertrouwen verschrikkelijk schaden, en ik vind niet dat ik in de positie verkeer om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen, omdat ik zelf ook niet de mooiste ben.
Natuurlijk denk ik het wel, vaak genoeg zelfs. Maar het zeggen? Nee.You think killing people might make them like you but it doesn't. It just makes people DEAD. Blog