1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Onzin
  4. Waar erger jij je nou aan op Girlscene forum? #2

Dit onderwerp heeft 255 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 18:30.

Waar erger jij je nou aan op Girlscene forum? #2

1. Large
    Afbeelding van Malicious

Luna
    6,053 berichten
    Lid sinds March 2011

Mensen hier die zich heel belangrijk vinden. Spammers. Dat het forum zo vaak het niet doet, dat vind ik nog het irritantste.

Ik was goldendress. Blog

2. Medium
    Afbeelding van Spazzolino

-
    4,909 berichten
    Lid sinds November 2007

Aan al die nieuwelingen die allemaal topics aanmaken en dan zeggen boeit me niet als er al 1 is. Kan er niet worden geregeld dat alle nieuwelingen de eerste 2/3 weken alleen mogen meelezen en daarna pas mogen posten? Zou ook fijn zijn tegen spammers.

Life was much easier when apple and blackberry were just fruits

3. Medium
    Afbeelding van Strandjutter

Somebody
    1,300 berichten
    Lid sinds May 2011

@Spazzolino: Dat is nog eens een goed idee :) Ik denk constant; 'Oh, leuk! Een nieuw topic.' Maar gaat dan precies over hetzelfde van een andere ;l
    En dat ie het vaak niet doet.
    En ook vervelend dat er steeds foutmeldingen zijn...

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

4. Xtra-large
    Afbeelding van LAPETITEFILLE_

Rianna
    14,208 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Frogger schreef op 04 February 2012 @ 15:20:
    Eigenlijk aan alles. De site wordt met de dag slechter.
    Dit dus.

TUMBLR When you look at a person, any person, remember that everyone has a story. Everyone has gone through something that has changed them.

5. Xtra-large
    Afbeelding van ongepastenaam

Lotte
    20,061 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    Inderdaad en ik ben hier echt al een tijdje om hierover te oordelen.

zeg nooit nooit.

6. Large
    Afbeelding van WernerDeWalvis

Linda
    9,335 berichten
    Lid sinds October 2011

Dat je de eerste 2 weken niet mag posten vind ik wel een beetje hard hoor.. Waarvoor maak je anders een account aan? Het is wel handig voor spammers en mensen die doelloze topics maken die er al zijn. Maar er zijn toch ook gewoon nieuwe leden die dit niet doen.

WernerDeWalvis wijzigde dit bericht op 04-02-2012 23:59 met 1%: foutje
    Eerst HateMorning

7. Xtra-large

Rianna
    14,208 berichten
    Lid sinds August 2010

quote:
    Spazzolino schreef op 04 February 2012 @ 19:09:
    Aan al die nieuwelingen die allemaal topics aanmaken en dan zeggen boeit me niet als er al 1 is. Kan er niet worden geregeld dat alle nieuwelingen de eerste 2/3 weken alleen mogen meelezen en daarna pas mogen posten? Zou ook fijn zijn tegen spammers.

Op zich ik dat wel een idee, ik deed het zo: eerst alleen meelezen, daarna voorzichtig reageren in topics, toen een topic aanmaken.

Of misschien, als het technische team heet aan kan, moeten ze een beginners filmpje maken. Is handiger dan een hele tekst lezen, want heel veel mensen slaan dat over.

TUMBLR When you look at a person, any person, remember that everyone has a story. Everyone has gone through something that has changed them.

8. Xtra-large

Rianna
    14,208 berichten
    Lid sinds August 2010

Oja, en dat mn nieuwe ava en naam het niet doen.

9. Medium
    Afbeelding van lalalaland

Sanne
    1,188 berichten
    Lid sinds May 2011

Dat ik mijn avatar nooit zie, welk plaatje ik ook doe.

-Xxx-

10. Large
    Afbeelding van Eksterrr

Eksterrr
    8,999 berichten
    Lid sinds March 2010

quote:
    lalalaland schreef op 05 February 2012 @ 12:55:
    Dat ik mijn avatar nooit zie, welk plaatje ik ook doe.
    Verwijder je wel steeds je oude? Dat kan je aanvinken wanneer je hem verandert!

KEEP CALM and CHIVE ON!

11. Xtra-large
    Afbeelding van Sleepingbeautyx

Floortje
    17,957 berichten
    Lid sinds March 2009

ik vind idd dat niet posten de eerste 2 a 3 weken een beetje flauw. Dat maakt het aanmaken van een nieuw account niet leuk, en als je oude account het niet meer doet (wat ik regelmatig lees hier) moet je weeeer 2 a 3 weken wachten.

ik erger me er alleen aan dat mijn ava en mijn signature er soms uren/dagen over doen om te veranderen en soms doen ze het meteen :'). ik snap niet wat ik (soms) fout doe.

12. Small
    Afbeelding van AgejoLove17

Weet je al =D
    321 berichten
    Lid sinds December 2011

wat ik best wel raar vind is dat als iemand een topic begint en iemand zegt hier is er al 1 van dat mensen zich daar dan aan irriteren omdat er weer een nieuwe word gemaakt, Maar als die gene een oud topic upt is het ook niet goed :')

13. Medium
    Afbeelding van AmazaynIan

AmazaynIan
    2,826 berichten
    Lid sinds May 2010

Ik erger me de laatste tijd aan heel Girlscene. Alle dingen. Het inloggen, je plaatje veranderen, de respectloze reacties, de spammers en vooral de veiligheid van je persoonlijke gegevens. Ik denk dat ik vroeg of laat mijn account ga laten verwijderen.

14. Medium
    Afbeelding van amourette

J.
    1,023 berichten
    Lid sinds July 2009

Aan die 13-jarige snotneuzen die zeuren dat ze nog geen vriendje hebben gehad en doen alsof dat het einde van de wereld is.

When you love someone but it goes to waste -

15. Xtra-large
    Afbeelding van Victoire_McG

Veerle McGonagall
    13,941 berichten
    Lid sinds February 2009

De algehele achteruitgang.

The unattainable is invariable attractive and nothing is foolproof to a talented fool.

16. Medium

-
    4,909 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    LAPETITEFILLE_ schreef op 05 February 2012 @ 00:01:
    [...]

Op zich ik dat wel een idee, ik deed het zo: eerst alleen meelezen, daarna voorzichtig reageren in topics, toen een topic aanmaken.

Of misschien, als het technische team heet aan kan, moeten ze een beginners filmpje maken. Is handiger dan een hele tekst lezen, want heel veel mensen slaan dat over.
    Ja inderdaad, dat deed ik ook! Dat is ook een goed idee.

17. Large
    Afbeelding van Amethist

blackholesun
    5,692 berichten
    Lid sinds March 2009

Ik kan iemand geen bericht terugsturen in haar gastenboek, omdat ik dan ineens uitgelogd ben.

18. Medium

-
    4,909 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    Sleepingbeautyx schreef op 05 February 2012 @ 13:08:
    ik vind idd dat niet posten de eerste 2 a 3 weken een beetje flauw. Dat maakt het aanmaken van een nieuw account niet leuk, en als je oude account het niet meer doet (wat ik regelmatig lees hier) moet je weeeer 2 a 3 weken wachten.

ik erger me er alleen aan dat mijn ava en mijn signature er soms uren/dagen over doen om te veranderen en soms doen ze het meteen :'). ik snap niet wat ik (soms) fout doe.
    Nouja, misschien de eerste week dan? Het was maar een idee. Of dat als je net lid bent je nog geen topics aan mag maken. Anders moeten we ons maar gewoon niet ergeren aan dat soort dingen.

19. Medium
    Afbeelding van Blubber

Naomi
    2,417 berichten
    Lid sinds August 2011

dit soort topics:

Al mijn vriendinnen hebben gezoend, en ik niet! ik ben btw 12! help meee!

en spammers, en quotes die weg gaan, foutmeldingen, minder goede artikelen.

maarja, daar kan je niet veel aan doen.

Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp

20. Medium

-
    4,909 berichten
    Lid sinds November 2007

^Inderdaad. Sowieso maken sommige mensen echt voor de meest nutteloze dingen topics aan. Waarvan ik echt denk, jeetje, dat kun je toch gewoon zelf oplossen? Ik zit hier echt al 5 jaar en heb ik al die tijd 1 topic aangemaakt over een pakje dat niet aankwam. Ik erger me niet zozeer aan, ik verbaas me er alleen over.

21. Medium
    Afbeelding van Blubber

Naomi
    2,417 berichten
    Lid sinds August 2011

je kan trouwens iemands notes gewoon veranderen.
    als iemand je een note stuurt, dan kan je daar gewoon iets heel anders voor neer zetten.

kijk maar op je profiel, bij elk bericht staat 'edit'

Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp

22. Medium
    Afbeelding van Targets

yara
    1,183 berichten
    Lid sinds December 2011

Dat mijn avatar, signature en nickname maar niet veranderen! Weet iemand hoe dit komt.

I\\\\\\\\\\\\\\\'m almost through the period that I need to do and then I can finally start living my life

23. Medium
    Afbeelding van invisibleme

Anke
    1,354 berichten
    Lid sinds October 2011

quote:
    Targets schreef op 07 February 2012 @ 22:38:
    Dat mijn avatar, signature en nickname maar niet veranderen! Weet iemand hoe dit komt.
    dit helemaal. en als ik dan naar mn profiel ga dan heb ik wel mn nieuwe naam?

O My Lordie

24. Xtra-small
    Afbeelding van Fashionflash

Veerle
    5 berichten
    Lid sinds February 2012

quote:
    Ades schreef op 04 February 2012 @ 15:17:
    Dat mijn nieuwe avatar niet te zien is :p
    Dat ja.

25. Xtra-large
    Afbeelding van KoosKansloos

Ruby
    14,671 berichten
    Lid sinds July 2010

Aan mensen die constant zeggen dat het met Monique beter was. Het is misschien nu wel minder, maar Marjolein en haar team doen ook haar best, en sommige kunnen wel óveral over zeuren!

[url=www.lifeisfilledwithart.tumblr.com]MIJN TUMBLR[/url]|Haaienhapje oehaha

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?