Dit onderwerp heeft 255 reacties, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 18:30.
Waar erger jij je nou aan op Girlscene forum? #2
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:13^Dat dus.
Het is niet de bedoeling dat hier mensen uitgescholden worden oid. Noem dus ook maar geen namen, tenzij het een troll betreft.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:17Dat mijn nieuwe avatar niet te zien is!Ades wijzigde dit bericht op 22-04-2012 14:50 met 13%
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:19Dat wanneer ik op gs kom ik eerst naar forum nieuwe topic moet en dan naar my reactions en dan pas ben ik ingelogd en kan ik reageren
Peace is more than two fingers ! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:20@Ades ik zie wel een avatar ik weet niet of dat de nieuwe is.....Peace is more than two fingers !
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:20Eigenlijk aan alles. De site wordt met de dag slechter.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:22Het niveau is ook heel erg gezakt.Ra Ra Rasputin, lover of the Russian queen, they put some poison into his wine. Ra Ra Rasputin, Russia's greatest love machine, he drank it all and he said "I feel fine"
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:31@emela nee dat is mijn nieuwe avatar niet.
Je kunt hem volgensmij wel zien als je op mijn profiel klikt. :p - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:34^Heb je al geprobeerd je "oude upload" te verwijderen? Dat staat eronder. Als je dat niet aanklikt, doet je nieuwe avatar het niet op het forum."I wonder who first discovered the power of poetry in driving away love." || Twitter (quote)
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:35Dat er naar drie dagen nog steeds staat dat ik een nieuw bericht heb :')Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:37^ Omg dat is zo vervelend! Ik heb dat ook wel, maar dan is het na een dag voorbij. En soms na uitloggen maar niet altijd.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:48@duCOQUELICOT Heb het geprobeerd. Helaas doet ie het nog steeds niet.
Nouja, misschien zie ik hem na een paar dagen wel verschijnen, was eerder ookal. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:50Al die kalverliefde heartbroken huillie huillie 'ik-kan-niet-zonder-hem' wanhopige meisjes met 100x hetzelfde topic.A love like that was a serious illness, an illness from which you never entirely recover.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:52
Oh het is weg door uit te loggenquote:Silverbleed schreef op 04 February 2012 @ 15:37:
^ Omg dat is zo vervelend! Ik heb dat ook wel, maar dan is het na een dag voorbij. En soms na uitloggen maar niet altijd.
Don't fear, I'm right here. ~The honey trees tumblr - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:52De foutmeldingen, het uitvallen tussen half 3 en 3 en dat ie er soms ineens een uur uit ligt overdag.
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:14Dat mijn ava+nieuwe inlognaam niet werken ik heb ze al sinds november ofzo maar ze doen het nog steeds niet aargh
en de foutmeldingen altijd en dat ik opeens uitgelogd ben en - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:18Het idee dat ik hier een virus kan oplopen. Dat vind ik toch wel heel naar.
Edit: Mijn laptop dan :')Heyworth wijzigde dit bericht op 04-02-2012 16:21 met 15%It does not make you a citizen of the world. It makes you full of shit. TUMBLR - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:20Een topic met een verkeerd gespelde naam, en dat vervolgens iedereen
daar commentaar op geeft, in plaats van dat er goede reacties worden geplaatst. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:22Aan haar: forum.girlscene.nl/forum.php/user_profile/719492
'Kijk ik heb een topic over tellen, reageer allemaal!'He really loves you, you just dont always love yourself. - TUMBLR - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:23Dat uitvallen is idd heel irritant! En al die trolls die topics volspamden en foutmeldingen van de laatste pagina van een topic. :')VS Tumblr || We should embrace what we've been given and not always want something more. - Miranda Kerr
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:24over de `help, ik ben 12 en heb nog nooit een vriendje gehad` topics. Serieus deze topics komen echt m'n neus uit....
- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 16:33
Dat is bij mij nu ook! Heb al een paar keer gerefreshed en zo, in en uitgelogd, maar ja, dat helpt niet. Ik vind het niet heeeeel vervelend hoor, maar gewoon vreemd dat het er zo lang blijft staan.quote:READMYMIND schreef op 04 February 2012 @ 15:35:
Dat er naar drie dagen nog steeds staat dat ik een nieuw bericht heb :')KEEP CALM and CHIVE ON! - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:06Sorry ik moet dit even zeggen en ik ga hier ook verder niet op in. Maar ik erger me dood aan die grote bekken en arrogantie van THExONE en THISISTHELIFE.
Ik weet dat hier al ruzie over is geweest maar hé, vrijheid van meningsuiting.Ik was jostitosti en foreveralone enzo. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:14quote:BigMacMenu schreef op 04 February 2012 @ 17:06:
Sorry ik moet dit even zeggen en ik ga hier ook verder niet op in. Maar ik erger me dood aan die grote bekken en arrogantie van THExONE en THISISTHELIFE.
Ik weet dat hier al ruzie over is geweest maar hé, vrijheid van meningsuiting.
Dit. Ik kende ze hiervoor nog niet, maar ik vind het abnormaal hoe ze reageren als er wordt gezegd dat er iemand aan ze ergert.
Waar ik me echt heel erg aan begin te ergeren zijn de foutmeldingen.Speak the truth, even if your voice shakes. - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:20Aan het hele technische gedeelte hier op de site.
En aan alle topics met ''ik heb nog nooit gezoend wat nu help????'' van meisjes die 13/14 jaar oud zijn.
Of over 't algemeen gewoon topics die ontzettend doelloos zijn, zoals wanneer 't topic al bestaat. En het erge is nog dat er nog genoeg mensen zijn die in zo'n topic in de beginpost zetten ''zo'n topic bestaat al maar boeiend''.tumblr Society exists only as a mental concept; in the real world there are only individuals - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 17:21quote:SABREPULSE schreef op 04 February 2012 @ 15:50:
Al die kalverliefde heartbroken huillie huillie 'ik-kan-niet-zonder-hem' wanhopige meisjes met 100x hetzelfde topic.Tumblr|"grades don't define intelligence and age doesn't define maturity."