Dit onderwerp heeft 171 reacties, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 12-04-2012 01:22.
Topic voor een 'selecte groep'
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 18:55Ik stel vanaf vandaag een nieuwe regel in:
Het is niet de bedoeling om een topic te openen waar maar een select groepje in 'mag'. Het is echt oneerlijk dat bepaalde mensen gaan 'selecteren' wie er wel & niet bij 'mag'. Dit is echt niet de bedoeling op een forum waar iedereen welkom is. Deze topics worden dan ook gesloten, of worden aangepast zodat iedereen kan meedoen.www.twitter.com/moniquevanloon
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:01
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:02
ik weet het, ik maak typfouten want soms ben ik net iets te enthousiast en dan gaat er wel eens wat mis je hoeft me niet weer te verbeteren ik weet het xd - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:03Het is echt heel oneerlijk. Je mag best meetings houden hoor, maar dan óf waar iedereen welkom is óf buiten Girlscene om.www.twitter.com/moniquevanloon
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:03Oke, een vraagje.
Ik post veel bij het 'Alto' topic
daar is iedereen welkom, mag dat wel? ^________^Falling is just another way to fly... - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:03Damn :'] Maar Laura, die meeting kan toch nog steeds wel?
Of we plannen het in een ander topic. Of via msn ofzo.You like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:04
kunnen we niet gewoon even snel weer een fashion victims aanmaken? dan praten er maar andere mensen door... moeten we maar niet zo druk om maken.quote:LaMoustache schreef op 22 juli 2009 @ 19:03:
Damn :'] Maar Laura, die meeting kan toch nog steeds wel?
Of we plannen het in een ander topic. Of via msn ofzo. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:04quote:ohDARLING schreef op 22 juli 2009 @ 19:03:
Oke, een vraagje.
Ik post veel bij het 'Alto' topic
daar is iedereen welkom, mag dat wel? ^________^
Tuurlijk!
Het gaat hier om topics waar sommige members 'selecteren' wie wel en niet 'mee mag doen'. Dat is écht heel erg, vind ik.www.twitter.com/moniquevanloon - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:05
maar zo erg was het niet bedoelt. Het is niet zo van 'jij ben lelijk' of 'jij hebt niet mooie kleren' we wilden het gewoon wat klein houden zodat je elkaar beter kunt helpen en niet iedereen over je problemen heen praat.quote:Girlscene schreef op 22 juli 2009 @ 19:04:
[...]
Tuurlijk!
Het gaat hier om topics waar sommige members 'selecteren' wie wel en niet 'mee mag doen'. Dat is écht heel erg, vind ik. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:05
Dat is dus niet de bedoelingquote:cerisier schreef op 22 juli 2009 @ 19:04:
[...]
kunnen we niet gewoon even snel weer een fashion victims aanmaken? dan praten er maar andere mensen door... moeten we maar niet zo druk om maken.
www.twitter.com/moniquevanloon - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:06
het mocht toch wel als iedereen mee mag doen?quote: - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:06
Sommige mensen waren wel erg lullig vond ik, met 'jouw foto's zijn niet goed genoeg, dus je mag er niet bij'. Dat soort dingen. Da's echt niet de bedoeling op een forum!quote:cerisier schreef op 22 juli 2009 @ 19:05:
[...]
maar zo erg was het niet bedoelt. Het is niet zo van 'jij ben lelijk' of 'jij hebt niet mooie kleren' we wilden het gewoon wat klein houden zodat je elkaar beter kunt helpen en niet iedereen over je problemen heen praat.www.twitter.com/moniquevanloon - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:08
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:10Ik vind het een HELE goede regel, echt waar!! =)tumblr // Don't waste your time, or time will waste you.
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:11
het is allemaal gekomen, laura, door één iemand die stom was beginnen doen in Photography Addictionsquote:cerisier schreef op 22 juli 2009 @ 19:08:
mm ik heb niet zo'n lullige opmerking gezien. nouja. ik snap het voor een deel wel, maar het was zo gezellig ^.^
enjoy life, that's what i do (: - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:11
haha, ja daar begon het wel met discusseren idd..quote:Amissa schreef op 22 juli 2009 @ 19:11:
[...]
het is allemaal gekomen, laura, door één iemand die stom was beginnen doen in Photography Addictions
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:12
Het maakt toch niet uit ¬¬"quote:Amissa schreef op 22 juli 2009 @ 19:11:
[...]
het is allemaal gekomen, laura, door één iemand die stom was beginnen doen in Photography Addictions
tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:12
Idd. Maar goed, we kunnen ook een nieuwe maken en dan zeggen we gewoon: 'wie mee wil praten praat mee'.quote:cerisier schreef op 22 juli 2009 @ 19:08:
mm ik heb niet zo'n lullige opmerking gezien. nouja. ik snap het voor een deel wel, maar het was zo gezellig ^.^You like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:12
doe ik! (:quote:LaMoustache schreef op 22 juli 2009 @ 19:12:
[...]
Idd. Maar goed, we kunnen ook een nieuwe maken en dan zeggen we gewoon: 'wie mee wil praten praat mee'. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:12quote:
ja, en nu maakt zij zelf haar topic aan, en die sluiten ze ook, dus eigenlijk loopt ze in haar eigen val
maar anders had niemand er moeite mee
alleen zijenjoy life, that's what i do (: - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:13Ik ben niet lid van zo'n soort topic, maar ik stoor me er eigenlijk ook niet aan. Ik snap het wel als je een selecte groep wilt maken, maar goed.
Het is Monique's beslissing
when i'm good, i'm very good. but when i'm bad, i'm better. - mae west - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:16Nou kunnen jullie wel weer boos op mij worden maar wat heeft het voor zin. Ik mag toch mijn mening uiten, het was gewoon niet eerlijk dat alleen 'goede' toegelaten mochten worden. En bij mijn topic mag iedereen erbij. Dus ik snap niet waarom jullie nou nog boos zijn hoor. Ik heb geen zin emer in een hele discussie erover dus..http://www.adorablegirl.nl
- Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:16
zo stond het anders niet in je topic...quote:Stylistic schreef op 22 juli 2009 @ 19:16:
Nou kunnen jullie wel weer boos op mij worden maar wat heeft het voor zin. Ik mag toch mijn mening uiten, het was gewoon niet eerlijk dat alleen 'goede' toegelaten mochten worden. En bij mijn topic mag iedereen erbij. Dus ik snap niet waarom jullie nou nog boos zijn hoor. Ik heb geen zin emer in een hele discussie erover dus.. - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:17
idd niet!quote:enjoy life, that's what i do (: - Geplaatst op woensdag 22 juli 2009 19:18quote:Stylistic schreef op 22 juli 2009 @ 19:16:
Nou kunnen jullie wel weer boos op mij worden maar wat heeft het voor zin. Ik mag toch mijn mening uiten, het was gewoon niet eerlijk dat alleen 'goede' toegelaten mochten worden. En bij mijn topic mag iedereen erbij. Dus ik snap niet waarom jullie nou nog boos zijn hoor. Ik heb geen zin emer in een hele discussie erover dus..
knoop et in je oren!
wij lieten niet alleen 'goede' mensen binnen!
maar nu keken we wat strenger omdat er al veel leden waren
bij fashion victims was het juist hetzelfde hoorenjoy life, that's what i do (: