Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 15-06-2011 13:58.
Respect
- Geplaatst op woensdag 15 juni 2011 12:06
Alleen maar omdat ze de term 'pedagogisch verantwoord' gebruikt vindt jij het al dat ze op een psychologe lijkt? Jeetje, onder wat voor steen heb jij al die tijd gezetenquote:bolliewollie schreef op 14 June 2011 @ 22:53:
lol @ Cecipas, ik dacht even, o my lord, we hebben een heuse psychologe onder ons
Ik vind het een hele normale woordkeuze hoor. - Geplaatst op woensdag 15 juni 2011 12:09
dit.quote:Thermale schreef op 14 June 2011 @ 20:59:
Daar is het familie voor.
En respect moet je verdienen + jij moet het eerst voor je ouders hebben voordat je het terug krijgt. (zo bekijk ik het :'D)Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op woensdag 15 juni 2011 12:58quote:Pianissimo schreef op 15 June 2011 @ 12:06:
[...]
Alleen maar omdat ze de term 'pedagogisch verantwoord' gebruikt vindt jij het al dat ze op een psychologe lijkt? Jeetje, onder wat voor steen heb jij al die tijd gezeten
Ik vind het een hele normale woordkeuze hoor.
onder een steen waarbij ze alleen wiskunde, scheikunde en natuurkunde geven, waar ik niets van snap en dus alleen onvoldoendes haal.
zo goed :'D - Geplaatst op woensdag 15 juni 2011 13:50Van 8jarige zusjes moet je niet veel serieus nemen hoor. Kinderen, kom op.
Je ouders, tsja, ze doen waarschijnlijk veel voor je dus dan willen ze graag dat jij wat terug doet. - Geplaatst op woensdag 15 juni 2011 13:56Van je zusjes is het wel normaal ja, maar van je moeder snap ik het niet helemaal.
Natuurlijk weet ik niet of er meer aan de hand is geweest. Maar het is wel een beetje raar dat als je alleen een kaartje niet op de post wil doen dat ze je dan gelijk uitscheld voor trut.
Ik zou er met haar over pratenFezzes are cool. - Geplaatst op woensdag 15 juni 2011 13:58Oja en trouwens als je weet dat je 8 jarige zusje dat alleen maar doet omdat ze het leuk vind om jou boos te maken. word dan niet boos, maar negeer het.Fezzes are cool.