1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Onzin
  4. Respect

Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 15-06-2011 13:58.

Respect

1. Medium
    Afbeelding van Pianissimo

Stephanie
    1,853 berichten
    Lid sinds November 2007

quote:
    bolliewollie schreef op 14 June 2011 @ 22:53:
    lol @ Cecipas, ik dacht even, o my lord, we hebben een heuse psychologe onder ons
    Alleen maar omdat ze de term 'pedagogisch verantwoord' gebruikt vindt jij het al dat ze op een psychologe lijkt? Jeetje, onder wat voor steen heb jij al die tijd gezeten laughing7. Ik vind het een hele normale woordkeuze hoor.

2. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van Excogitation

Mir
    38,104 berichten
    Lid sinds June 2008

quote:
    Thermale schreef op 14 June 2011 @ 20:59:
    Daar is het familie voor.
    En respect moet je verdienen + jij moet het eerst voor je ouders hebben voordat je het terug krijgt. (zo bekijk ik het :'D)
    dit.

Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr!

3. Small
    Afbeelding van bolliewollie

mieke
    718 berichten
    Lid sinds January 2010

quote:
    Pianissimo schreef op 15 June 2011 @ 12:06:
    [...]

Alleen maar omdat ze de term 'pedagogisch verantwoord' gebruikt vindt jij het al dat ze op een psychologe lijkt? Jeetje, onder wat voor steen heb jij al die tijd gezeten laughing7. Ik vind het een hele normale woordkeuze hoor.

onder een steen waarbij ze alleen wiskunde, scheikunde en natuurkunde geven, waar ik niets van snap en dus alleen onvoldoendes haal.
    zo goed :'D

4. Medium
    Afbeelding van JJJACKY

jacky
    1,724 berichten
    Lid sinds May 2011

Van 8jarige zusjes moet je niet veel serieus nemen hoor. Kinderen, kom op.
    Je ouders, tsja, ze doen waarschijnlijk veel voor je dus dan willen ze graag dat jij wat terug doet.

5. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van DELIGHTOS

Henk
    25,967 berichten
    Lid sinds March 2009

Van je zusjes is het wel normaal ja, maar van je moeder snap ik het niet helemaal.
    Natuurlijk weet ik niet of er meer aan de hand is geweest. Maar het is wel een beetje raar dat als je alleen een kaartje niet op de post wil doen dat ze je dan gelijk uitscheld voor trut.

Ik zou er met haar over praten

Fezzes are cool.

6. Xtra-xtra-large
    Afbeelding van DELIGHTOS

Henk
    25,967 berichten
    Lid sinds March 2009

Oja en trouwens als je weet dat je 8 jarige zusje dat alleen maar doet omdat ze het leuk vind om jou boos te maken. word dan niet boos, maar negeer het.

Fezzes are cool.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?