Dit onderwerp heeft 9 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 22-02-2012 22:20.
Imageschack drama
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:53Hey, voor wie ook altijd met http://imageshack.us/ upload, wie weet waarom ik ene keer wél moet registeren en andere keer niet?
En als ik aangemeld ben kan ik een keer uploaden en daarna als ik weer wat wil uploaden geeft ie wéér aan: Please Register
En bij inloggen zegt ie dat me naam of wachtwoord niet goed is, terwijl die écht wel goed is :O
Iemand enig idee waarom, wat en hoe dit zit?
14 maart hebben mn Racekever en ik alweer 2 jaar, wat gaat dat snel!
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 20:58Dat weet ik niet, maar je kan ook tinypic gebruiken als vervanging, of photobucket. Dat zijn soortgelijke sites.
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:00Dan doe ik dat maar een tijdje tot dat register weer voorbij is, want eerst hoefde je je nooit aan te melden, vandaar
thnx!14 maart hebben mn Racekever en ik alweer 2 jaar, wat gaat dat snel! - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:01Graag gedaan! Photobucket is eigenlijk het handigst, dan heb je gewoon een soort online mapje waar je alles in kan stoppen. Wel met inloggen maar het werkt wel
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:03Oke nice, kun je die dingen ook weer verwijderen? want ik doe ook veel icons maken enzo en als er dan zoveel is wil ik het weer legen, net als een prullebak hehe14 maart hebben mn Racekever en ik alweer 2 jaar, wat gaat dat snel!
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:05Ja je kan verwijderen wanneer je wil en dan kan niemand ze op internet meer zien! Dan verandert overal waar je het hebt gepost je foto in een foto waar photobucket logo staat.
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:07Ja dat zie ik welleens, wel lullig want als ik alles verwijder zie je mn icons allemaal bucket logo's staan, en dat wil ik niet als ze op een andere site geplaatst zijn hehe ^^14 maart hebben mn Racekever en ik alweer 2 jaar, wat gaat dat snel!
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 21:07wtf me afbeelding hier doet t nie meer :O wtffff14 maart hebben mn Racekever en ik alweer 2 jaar, wat gaat dat snel!
- Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 22:10huh ik hoef me daar niet te registreren. Heb er vaak genoeg wat geupload en bij mij gaat hij gewoon door?
Je hoeft ook niet bij het uploaden je email of iets in te vullen alleen dat bestand selecteren.
EDIT: Ik ging het net opnieuw proberen... en ik denk dat ze het veranderd hebben want nu moet ik het ook doen. Geen idee waarom ._. Ik zou gewoon tinypic of iets anders gaan gebruiken:pBlingBlingPurse wijzigde dit bericht op 22-02-2012 22:16 met 31%~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men. - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 22:20Idd, ik vindt het maar vreemd, en ik selecteer niets hoor, ik upload t bestand en dan krijg je dat, zó raar!

Zeker bang voor misbruik ofzo...14 maart hebben mn Racekever en ik alweer 2 jaar, wat gaat dat snel!