1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Onzin
  4. Ik-verveel-me-'savonds-dus-wil-ik-een-slowchat-TOPIC.

Dit onderwerp heeft 20 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 21:20. Dit onderwerp is gesloten!

Ik-verveel-me-'savonds-dus-wil-ik-een-slowchat-TOPIC.

1. Medium
    Afbeelding van FearlessSharon

Sharon
    1,437 berichten
    Lid sinds June 2009

Bonjour mes amis,

Vervelend jullie je 's avonds ook zo ontzettend? Dat je absoluut geen zin hebt om iets te doen - terwijl je eigenlijk bergen huiswerk hebt - maar wel ķets wilt doen? Join the club.
    Lucht hier je hart, praat over zo veel mogelijk onzin dingen, deel leuke links, lekkere recepten, doe creatief: het maakt mij niet uit wat er hier gepost wordt. Als er maar leuke vriendschappen kunnen ontstaan, zonder gepest, gevloek en gescheld (op elkaar, anderen die niets met dit topic te maken hebben mogen jullie van mij natuurlijk vol de grond in boren als ze dat verdiend hebben.

Dikke kus, Sharon.

www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com

1. Xtra-small
    Afbeelding van karlita22

Wendy
    86 berichten
    Lid sinds August 2009

Ik verveel me ook haha, terwijl ik genoeg te doen heb eigenlijk(a)
    Zit hele avond al beetje op msn beetje schoolboeken netjes te leggen (leren ho maar) En ik heb het koud.. x

2. Medium

Sharon
    1,437 berichten
    Lid sinds June 2009

Haha ik ben dus niet de enige! Ik moet Spaans leren - morgen toets en nog steeds niet geleerd, yay! - ontslagbrief voor mijn werk schrijven, vier afleveringen van antm terug kijken, met mijn ouders overleggen of ik dit weekend mag figureren in een serie, een cadeau kopen/maken voor iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken... en ik zit mijn tijd te verdoen op Girlscene!

www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com

3. Medium
    Afbeelding van Lebisou

Merel
    3,400 berichten
    Lid sinds July 2009

Ik kijk nu oude clips van K3, echt grappig!

Ik vind trouwens wel dat Kristel toen ontzettend (eng) dun was, en dat ze erbij liepen als sluts, nog erger dan tegenwoordig.
    En het 'geen bh's' dragen moet ook verboden worden.

I'm tired of being alone, so hurry up and get here.

4. Medium

Sharon
    1,437 berichten
    Lid sinds June 2009

Oude clips van K3 kijken! Omygod dat ga ik ook doen, dat vind ik leuk. Bedankt voor deze geniale inbreng van mijn maandagavond!
    Maar inderdaad, als je op die kleding gaat letten die ze vroeger droegen daar.. ik moest er laatst nog aan denken ja. Echt nog erger dat tegenwoordig ja.

5. Xtra-small
    Afbeelding van ghost_face

Leonie
    24 berichten
    Lid sinds December 2011

Haha, net wat ik nodig heb. Ik moet donderdag een animatiefilmpje van drie minuten af hebben. Dat zijn zo'n 4000 tekeningen en foto's (ik doe het gelukkig niet alleen) die ik bijna nog allemaal moet maken. Terwijl ik morgen bijna alles moet af hebben om te monteren, dat wordt nachtwerk dus :D

6. Large
    Afbeelding van AgentP

Sarah
    7,529 berichten
    Lid sinds October 2011

Er mogen geen slows meer worden gemaakt

Twitter Facebook fuck school, ik word een eenhoorn :3

7. Large
    Afbeelding van Kaboosh

(:
    5,057 berichten
    Lid sinds January 2011

Ik verveel me niet, moet nog m'n hele kamer opruimen bduh :')

8. Medium
    Afbeelding van Lebisou

Merel
    3,400 berichten
    Lid sinds July 2009

Ik heb netjes mijn huiswerk gemaakt, hihi. Morgenvroeg eerste 4 uur vrij, hoppa!

I'm tired of being alone, so hurry up and get here.

9. Medium
    Afbeelding van Diaphanous

Aviva
    1,742 berichten
    Lid sinds April 2010

10. Medium

Sharon
    1,437 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    AgentP schreef op 06 February 2012 @ 21:12:
    Er mogen geen slows meer worden gemaakt
    Serieus niet? Nou ja, als het echt niet meer mag wordt dit topic vanzelf wel gesloten. Bij deze alvast sorry dan, ik wist het niet!

11. Medium

Sharon
    1,437 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    HEY LEKKER DING! :D

12. Small
    Afbeelding van billietherobot

Billietherobot
    213 berichten
    Lid sinds September 2009

Ik zit me zo'n beetje elke avond achter mijn pc te vervelen :') gtst terugkijken, beetje op msn, beetje op Girlscene enz :p

13. Medium
    Afbeelding van Lolipop94

Annemarieke
    1,194 berichten
    Lid sinds August 2009

HEY SHARON! :D

www.dailynoted.blogspot.com

14. Medium

Sharon
    1,437 berichten
    Lid sinds June 2009

quote:
    HEY ANDER LEKKER DING! :D

15. Xtra-small
    Afbeelding van karlita22

Wendy
    86 berichten
    Lid sinds August 2009

quote:
    billietherobot schreef op 06 February 2012 @ 21:15:
    gtst terugkijken, beetje op msn, beetje op Girlscene enz :p
    Ik ga ook gtst maar eens terugkijken, mn vriendje zou via zn telefoon op msn komen maar die ei is er nogsteeds niet. Ga dr niet meer op wachten haha

16. Medium
    Afbeelding van Diaphanous

Aviva
    1,742 berichten
    Lid sinds April 2010

17. Medium

Sharon
    1,437 berichten
    Lid sinds June 2009

Wie heeft er zin in de elfstedentocht, als die komt? En wie gaat er dan in alle kou naar het verre (voor mij dan, haha) Friesland afrijzen om mee te doen / alle koukleumende mensen te bekijken die aan het genieten zijn van erwtensoep? Of blijven jullie lekker met veel mokken chocolademelk met een grote toef slagroom op de bank?

18. Medium
    Afbeelding van Lolipop94

Annemarieke
    1,194 berichten
    Lid sinds August 2009

quote:
    Hallo schatt! Alles goed!? :D

19. Medium
    Afbeelding van Lolipop94

Annemarieke
    1,194 berichten
    Lid sinds August 2009

OMG IK!!:D Ik hoop dat ik dan alweer terug ben, als de elfstedentocht is.. (Waarschijnlijk niet ,want dan is het zomer.) Maar ik wil nogsteeds ZO graag een keer meedoen! :D

20. ModeratorLarge
    Afbeelding van Phaedra

Phaedra
    10,444 berichten
    Lid sinds November 2007

Ik moet dit topic helaas sluiten omdat er al slows zijn. Er is een maximum ingesteld omdat er in het verleden problemen zijn geweest met de enorme aantallen slows.

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?