Dit onderwerp heeft 20 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 21:20. Dit onderwerp is gesloten!
Ik-verveel-me-'savonds-dus-wil-ik-een-slowchat-TOPIC.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:59Bonjour mes amis,
Vervelend jullie je 's avonds ook zo ontzettend? Dat je absoluut geen zin hebt om iets te doen - terwijl je eigenlijk bergen huiswerk hebt - maar wel ķets wilt doen? Join the club.
Lucht hier je hart, praat over zo veel mogelijk onzin dingen, deel leuke links, lekkere recepten, doe creatief: het maakt mij niet uit wat er hier gepost wordt. Als er maar leuke vriendschappen kunnen ontstaan, zonder gepest, gevloek en gescheld (op elkaar, anderen die niets met dit topic te maken hebben mogen jullie van mij natuurlijk vol de grond in boren als ze dat verdiend hebben.
Dikke kus, Sharon.www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:04Ik verveel me ook haha, terwijl ik genoeg te doen heb eigenlijk(a)
Zit hele avond al beetje op msn beetje schoolboeken netjes te leggen (leren ho maar) En ik heb het koud.. x - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:05Haha ik ben dus niet de enige! Ik moet Spaans leren - morgen toets en nog steeds niet geleerd, yay! - ontslagbrief voor mijn werk schrijven, vier afleveringen van antm terug kijken, met mijn ouders overleggen of ik dit weekend mag figureren in een serie, een cadeau kopen/maken voor iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken... en ik zit mijn tijd te verdoen op Girlscene!www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:07Ik kijk nu oude clips van K3, echt grappig!
Ik vind trouwens wel dat Kristel toen ontzettend (eng) dun was, en dat ze erbij liepen als sluts, nog erger dan tegenwoordig.
En het 'geen bh's' dragen moet ook verboden worden.I'm tired of being alone, so hurry up and get here. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:10Oude clips van K3 kijken! Omygod dat ga ik ook doen, dat vind ik leuk. Bedankt voor deze geniale inbreng van mijn maandagavond!
Maar inderdaad, als je op die kleding gaat letten die ze vroeger droegen daar.. ik moest er laatst nog aan denken ja. Echt nog erger dat tegenwoordig ja.www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:12Haha, net wat ik nodig heb. Ik moet donderdag een animatiefilmpje van drie minuten af hebben. Dat zijn zo'n 4000 tekeningen en foto's (ik doe het gelukkig niet alleen) die ik bijna nog allemaal moet maken. Terwijl ik morgen bijna alles moet af hebben om te monteren, dat wordt nachtwerk dus

- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:12
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:12Ik verveel me niet, moet nog m'n hele kamer opruimen bduh :')
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:13Ik heb netjes mijn huiswerk gemaakt, hihi. Morgenvroeg eerste 4 uur vrij, hoppa!I'm tired of being alone, so hurry up and get here.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:14
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:14
Serieus niet? Nou ja, als het echt niet meer mag wordt dit topic vanzelf wel gesloten. Bij deze alvast sorry dan, ik wist het niet!quote:AgentP schreef op 06 February 2012 @ 21:12:
Er mogen geen slows meer worden gemaaktwww.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:15
HEY LEKKER DING!quote:
www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:15Ik zit me zo'n beetje elke avond achter mijn pc te vervelen :') gtst terugkijken, beetje op msn, beetje op Girlscene enz :p
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:15HEY SHARON!
www.dailynoted.blogspot.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:17
HEY ANDER LEKKER DING!quote:
www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:18
Ik ga ook gtst maar eens terugkijken, mn vriendje zou via zn telefoon op msn komen maar die ei is er nogsteeds niet. Ga dr niet meer op wachten hahaquote:billietherobot schreef op 06 February 2012 @ 21:15:
gtst terugkijken, beetje op msn, beetje op Girlscene enz :p - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:19
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:19Wie heeft er zin in de elfstedentocht, als die komt? En wie gaat er dan in alle kou naar het verre (voor mij dan, haha) Friesland afrijzen om mee te doen / alle koukleumende mensen te bekijken die aan het genieten zijn van erwtensoep? Of blijven jullie lekker met veel mokken chocolademelk met een grote toef slagroom op de bank?www.dailynoted.nl - www.flawlesspictures.blogspot.com (365-project) - www.vintagelle.wordpress.com
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:19
Hallo schatt! Alles goed!?quote:
www.dailynoted.blogspot.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:20OMG IK!!:D Ik hoop dat ik dan alweer terug ben, als de elfstedentocht is.. (Waarschijnlijk niet ,want dan is het zomer.) Maar ik wil nogsteeds ZO graag een keer meedoen!
www.dailynoted.blogspot.com - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:20Ik moet dit topic helaas sluiten omdat er al slows zijn. Er is een maximum ingesteld omdat er in het verleden problemen zijn geweest met de enorme aantallen slows.