Dit onderwerp heeft 908 reacties, en bestaat uit 37 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 37.
De laatste reactie is geplaatst op 19-05-2012 18:58.
Gezellig Praattopic #2 ♥
- Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:09haha,, ja ik laat mijn mobiel altijd vallen, maar hij overleefd het tog altijd.
mijn rapport is echt heel slegt ben ik bang ;SEr is altijd een kans... - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:10Oke, ik zit in een haardilemma :')KUTKINDEREN :')
- Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:11ik ook =s
vertel...Er is altijd een kans... - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:14Ik wil deze haarkleur denk ik.

Dit ben ik.
Ik ben helemaal links :')

MAAR ten eerste: Past het mij?
ten tweede: Ik vind zwart ook echt mooi, maar ik ben het beu
ten derde: hoe moet ik dan rode lippenstift dragen
ten derde: welke makeup combo kan ik dan uberhaupt gebruiken
ten vierde: is het niet TE opvallend?
OOOOO GOD IK WORD GEKKUTKINDEREN :') - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:17ik denk wel dat het je mooi staat hoor
en je kunt ook eerst beginnen met niet te veel lippenstift dragen, gewoon een klein laagje rode lippenstift. Niet te fel rood...
en ik vind het niet te opvallend hoorEr is altijd een kans... - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:18trouwens,,
ik ben echt jaloers op jou uiterlijk!!Er is altijd een kans... - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:24Hahahaa, ik wed dat jij er ook goed uitziet, zoals iedereen :')
Ik heb iemand gevraagd of die me kon photoshoppen, dus ik post wel een foto als het gelukt is
KUTKINDEREN :') - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 20:25ok, ben benieuwd ;pEr is altijd een kans...
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 11:16Goodmorning, dalijk leren -___-
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 11:37hoooi (:
hahaha ik moet ook leren maar ik weet niet eens welk hoofdstuk dus ik ben bang dat dit hem niet gaat worden xdxd - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 11:57
Inderdaad! Kan er niet een linkje geplaatst worden naar het eerste topic?quote:OpblaasKrokodil schreef op 21 January 2012 @ 10:49:
aah jammer dat we niet meer in het eerste topic verder kunnen, heb er goed herinneringen aan (:Expectation is the root of all heartache. - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:00gooedemorgee ;pEr is altijd een kans...
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:02Ik mis hoe dit vroeger was, maar ik vergeet de momenten en de mensen niet waarmee ik hier goede momenten heb doorgebracht.
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:03Yoyo, goodmorninggg! Vandaag is een beetje after-birthday dood. HelaasWhen the stars fell out of the sky, and the tears rolled into the ocean. I'm looking for a reason why you really set my world into motion.
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:29
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:42Jaaa! Ik was donderdag jarig, en toen kwam visite. Vrijdagavond kwamen mijn vriendinnetjes, en gisteravond kwam er nog meer visite. Dus 3 dagen jarig, eigenlijk. (:When the stars fell out of the sky, and the tears rolled into the ocean. I'm looking for a reason why you really set my world into motion.
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:45Hallo(:Make-up can only make you look pretty on the outside but it doesn't help you if you're ugly on the inside. Unless you eat the make-up. - Audrey Hepburn
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:46@Cracket
Nog gefeliciteerd!Make-up can only make you look pretty on the outside but it doesn't help you if you're ugly on the inside. Unless you eat the make-up. - Audrey Hepburn - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:49Thanks! (:When the stars fell out of the sky, and the tears rolled into the ocean. I'm looking for a reason why you really set my world into motion.
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:51
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:54Was het ook!
En nu is de tijd aangebroken om zenuwachtig te worden voor mijn sollicitatie gesprek van dinsdag. Woe-hoeee
Ik ga solliciteren voor cateringmedewerkster bij de Rabobank Utrecht, mocht je het willen weten. :')When the stars fell out of the sky, and the tears rolled into the ocean. I'm looking for a reason why you really set my world into motion. - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 12:54Maar er mochten toch geen nieuwe slows meer komen? Of ben ik nou heel dom? :')Make-up can only make you look pretty on the outside but it doesn't help you if you're ugly on the inside. Unless you eat the make-up. - Audrey Hepburn
- Geplaatst op zondag 22 januari 2012 13:00@Frambozentaart
Oh? daar heb ik niks van gehoord? Iig zou ik een llinkje plaatsen van eerste topic! - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 13:02
Dan zal het wel aan mij liggenquote:RawrThaVampire schreef op 22 January 2012 @ 13:00:
@Frambozentaart
Oh? daar heb ik niks van gehoord? Iig zou ik een llinkje plaatsen van eerste topic!
Make-up can only make you look pretty on the outside but it doesn't help you if you're ugly on the inside. Unless you eat the make-up. - Audrey Hepburn - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 13:04;P,
Link staat erop!
Omg, ik heb zo een verjaardag en belangrijke proefwerken te leren -.-