Dit onderwerp heeft 2602 reacties, en bestaat uit 105 pagina's. U bent momenteel op pagina 69 van 105.
De laatste reactie is geplaatst op 27-10-2011 11:11.
De stomste naam die je ooit hebt gehoord
- Geplaatst op woensdag 14 juli 2010 19:40Godelieve
Alfred
Diederik
Lambert
Conchita
Joekie
allemaal uit m'n straat, behalve de eerste 2. hahaha.I try to forgive, but it's not enough to make it all okay - Geplaatst op woensdag 14 juli 2010 19:50Omggg, ik lach me echt rot hierzo,,
maar zullen we een lijst maken met alle namen die hier worden genoemd?
Of dat je een naam er steeds onder zet ofzoo, net zoald bij de verjaardagskalender ;D - Geplaatst op woensdag 14 juli 2010 20:19
Hahhaahaha, geniaalquote:plastic_zakje schreef op 25 May 2008 @ 14:31:
ojaaa, ik weet niet of ik dat neer mag zetten hier (en anders wordt het vast wel weggehaalt), maja er komen hier toch ongeveer geen jongens dus...:
er is bij ons een jongen op school en die heet van zijn voornaam dik, ( en hij is écht dik) en zij achternaam is schaap. Werd ie een keertje omgeroepen: wil dik schaap even naar de administratie komen??
je kon me oprapen XD
- Geplaatst op woensdag 14 juli 2010 20:29Ik ken iemand die Zam heet, en je spreekt het uit als Sem. Ik vind dat echt een rare manier om het te schrijven.. (oke sorry als hier iemand is waarbij je het zo schrijft xd)tumblr Don\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'t look back, unless it\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s a good view :)
- Geplaatst op woensdag 14 juli 2010 20:32Tak Man en z'n achternaam is Kwok
- Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 11:09thorben..save me .
- Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 15:43Ik hoorde een keer iets over een man en een vrouw die een hele rechtzaak hadden aangespannen omdat ze hun dochter Metallica wilden noemen, omdat ze zoveel van de band Metallica hielden.
Vind ik echt zielig voor dat meisje haha. Je moet maar Metallica heten. Kun je net zo goed Nirvana of Slipknotje ofzo heten. - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 15:46Mijn oom kende trouwens een man die Arie-Piet de Vogel heette.
Vind ik ook wel heel sneu eigenlijk :") - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 15:56meisje:
-kelsie (sorry als je zo heet maar ik vind het meer een barbie naam ofzo.)
jongen:
- gert-jan
-merko - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 15:59
Dat zijn Vietnamese namen x]quote:imamaniac schreef op 14 July 2010 @ 18:59:
Er zat vroeger een jongen in mn klas genaamd Huy. Dat vond ik zo'n stomme naam. Zn broertje heette Hung.
& als je daar dan heen ging was het zo van.
"Ik ga naar Hung (spreek uit als hun)"
"Naar wie? (Huy spreek je uit als wie)"
"Nee naar Hung!"
Superzielig. - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 16:02Wolf
Renate - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 16:06Puck, pockieIk ben opblaasbaar, jij lekker niet he .. ?
- Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 16:11
bij precious moet ik aan die aflevering van Friends denken hahaquote:bailarin schreef op 14 July 2010 @ 19:34:
een meisje die ik ken heet precious,
dat vind ik ook echt een rare naam!
en mn oma heet mattie, dat vind ik wel grappig ;p⏃Het is sowieso!! Dus niet zowiezo, zoiezo, sowiezo, zowieso of wat voor raars sommige mensen ervan weten te maken - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 16:13
Zo heet mijn vriendje (:quote:MARSMELLO schreef op 08 September 2008 @ 18:10:
Mees vind ik echt een achtelijke naam op de een of andere manier.Here\\\'s to living long enough to be forgiven. For the bones I broke I had to make a living. ~ - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 16:17jan willem,dolf :$http://vietnamesebloem.blogspot.com/
- Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 16:17er is een kindje en die heet Toets xDhttp://vietnamesebloem.blogspot.com/
- Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 16:24quote:vietnamesebloem schreef op 15 July 2010 @ 16:17:
er is een kindje en die heet Toets xD
Haha omg okee die vind ik echt geniaal
Adolf vind ik zo;n kut naam:PHere\\\'s to living long enough to be forgiven. For the bones I broke I had to make a living. ~ - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 19:45
Als je dan vraagt 'Kan Arie-Piet goed luisteren?' ofzo xDquote:AAndrea schreef op 15 July 2010 @ 15:46:
Mijn oom kende trouwens een man die Arie-Piet de Vogel heette.
Vind ik ook wel heel sneu eigenlijk :") - Geplaatst op zondag 18 juli 2010 15:49storm en pien
dat is echt zo. .. sneu - Geplaatst op zondag 18 juli 2010 17:56Berend Boersma, echt sneu! Dat jochie is 11!
- Geplaatst op zondag 18 juli 2010 18:01
zo heet me broertje ! ;pquote:BirdyBirdy schreef op 22 June 2010 @ 16:25:
[...]
Dat lijkt me zo erg hea.
Als je Joran heet.
Dan wordt het opeens een hele lelijke naam x]Trek het je niet aan, het past je toch niet. - Geplaatst op zondag 18 juli 2010 18:01
en zo heet me broer!quote:SugarRush schreef op 23 October 2009 @ 21:22:
Voor een meisje : Berthy, Bertha, Reinhilde(wr hebbe ze die naam eig gehaalt?)
voor een jonge: jos,jan,robrecht,robert, gert-jan, pieter-jan,(alle samenstellinge met jan xD bah ? )
Sorry als iemand deze naam draagt, hopelijk voelt ge u dan nie beledigt xD
xTrek het je niet aan, het past je toch niet. - Geplaatst op zondag 18 juli 2010 18:01
en zo heet me broer!quote:SugarRush schreef op 23 October 2009 @ 21:22:
Voor een meisje : Berthy, Bertha, Reinhilde(wr hebbe ze die naam eig gehaalt?)
voor een jonge: jos,jan,robrecht,robert, gert-jan, pieter-jan,(alle samenstellinge met jan xD bah ? )
Sorry als iemand deze naam draagt, hopelijk voelt ge u dan nie beledigt xD
xTrek het je niet aan, het past je toch niet. - Geplaatst op zondag 18 juli 2010 18:02slechte namen zeg !
.
oke ik zoek gewoon in die zoekbalk namen die ik ken, maar dan nog!Trek het je niet aan, het past je toch niet. - Geplaatst op zondag 18 juli 2010 18:20Oke ik zal ook even een paar noemen :
Meisjesnamen :
Madeliefje, Renée, Tanja, Jill, Anne, Wina, Janneke, Janke, Coby, Maria, Angeliqa, Angela, Tineke, Muriël, Fokje, Talitha, Thea, Thaida, Thirza, Hinke, Anais, Riemke, Kimberleigh, Anke, Jelisa, Brenda.
Jongens :
Tjibbe, Randy, Harald, Liben, Saïd, Tom, Wytze, Avis, Kije, Julius, Emiel, Djim, Hayo, Jos, Freek, Joop, Dirk, Dick, Guido, Bob, Hilbert, Wopke, Arne, Adis, Wilco, Peter,Trek het je niet aan, het past je toch niet.