Dit onderwerp heeft 6840 reacties, en bestaat uit 274 pagina's. U bent momenteel op pagina 66 van 274.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 16:13.
De eenzame Girlscener's slow #7.2 alias de Mudkipwipchat.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:49Oke, ik had net echt huiswerk moeten maken maar ik kon het gewoon niet opbrengen. Morgen weer vol aan de bak Sjemmie.You like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:50
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:00http://www.youtube.com/watch?v=VVncF6HHWI8
Of deze. Als 'ie nu gemaakt was had ik er een hekel aan gehad :')tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:11Nou dat is 2 jaar voor mijn tijd, maar ik heb er echt nog nooit van gehoord.
Van die summerjam wel overigens!Even if wishing is a waste of time. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:14Echt muziek waar ik blij van word :') Niet dat ik er vaak naar kan luisteren, maar het is echt geweldig :3
Ik hoop echt heel erg dat mijn ouders me op een doordeweekse dag om 11 uur op willen halen.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:05Hoi.Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:47
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:49Ben er nog. En gaat wel. Met jou?Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:56Gaat wel als in redelijk of niet-bepaald-geweldig en dan gecensureerd?
Het gaat.. redelijk :')tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:58Gaat wel als in kut.
Ah oke, das fijn, toch?Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:59
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 00:00Niet zo'n zin om erover te praten. 't gaat gewoon niet zo goed.
Hoe is je toetsweek eigenlijk verlopen?Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 00:04Sterkte of succes of beterschap o.i.d. dan (:
Heel goed, hoewel ik bijna niet leerde. Tot nu toe alleen nog maar zessen en zevens terug, de zessen voor de vakken waar 9/10 klasgenoten onvoldoendes voor halen. Frans wat minder waarschijnlijk, maar dat boeit me niet zo.tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 00:04
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 00:08Dankje.
Ah dat is fijn joh, zie je nou wel dat je het kunt
En nee, heb gewoon veel paracetamol ingenomen.Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 00:15Ik ben er niet trots op anders, dat ik niet tot nauwelijks leer. Ik zit er bijna serieus aan te denken om veel in te halen en 5 havo te gaan doen, maar aan de andere kant wil ik vwo wel afmaken. Maar als ik zo door blijf gaan loop ik volgend jaar of in de zesde vast wel een keer goed vast en dan kan ik niets anders dan m'n havo diploma maar halen. Buh, ik twijfel echt te veel te laatste tijd :c
Ik ga denk ik maar even lezen en dan toch maar eens slapen, weltrusten vast (:tumblr // Don't waste your time, or time will waste you. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 00:16Heb helaas t antwoord ook niet voor je..
Weltrusten alvast.Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 09:37Arghhh, ik kan nu ook al niet meer bij me inbox >_<
Dan wordt je gewoon uitgelogd, of althands, dat staat erEven if wishing is a waste of time. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 13:11@DreamHigh duizend keer op inloggen klikken, dan kom je er op een gegeven moment wel bij (:
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:15
hihi, toen was ik 1 :')quote:Fezzes are cool. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:22Meeeeh niemand reageert op mijn Daily Noted artikel :cYou like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:35Heb m net gelezen en heb even gereageerd (:Fezzes are cool.
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:36Haha YAY
Nee maar seriously, ik word er best wel onzeker van als niemand reageert haha. Zo van: schrijf ik echt zo slecht?You like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:40Jaa snap ik, dat zou ik ook hebben. Maar je schrijft juist heel leuk (:
Ik moet zeggen dat ik vaker artikels lees die ik leuk vind, maar dan te lui ben om er op te reageren :') Ik zou er dus niet onzeker over worden.
Mehh, moet nu werken. Geen zin :\
DoegggFezzes are cool. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:43