Dit onderwerp heeft 17 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 14-02-2012 18:18.
rode blazer h&m
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:27http://www.hm.com/nl/product/96893?article=96893-F
leuke ideeën?
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:43had laatst iemand een rode blazer met een blauwe spijkerbroek en daarop een shirtje met de amerikaanse vlag zien dragen! afgemaakt met matchende laarzen en een riem zag t dr super leuk uit!
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:46Ik draag m'n blazer altijd met een gewone jeans, camelkleurige riem en camelkleurig schoenen/fake Dr Martens en een baggy shirtje waar een zwart-zwit print opstaat, niet te kleurrijk, die ik gewoon draag of in m'n broek stop en een beetje laat poffen (hangt er vanaf welke ik draag) (:
- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 21:52is dit iets of te netjes en streng? ik denk namelijk dat ik anders de blouse terugbreng naar de winkel.

- Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 22:01Ik zou 't beide bewaren joh!
Met die blouse kun je ook leuke dingen!
Ik zou, hier gewoon een zwarte of een donkerblauwe skinny op doen & leuk t-shirt met een printje wel een beetje een toon. en leuke sneakers eronder of hakken, ziet superleuk uit!Mostly the problem isn't that bad, it's how you look at yourself - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 22:03Blouse vind ik niet mooi - sorry-
Blazer is heeel mooi. Je kunt met donker hempje doen maar ook met felle kleur -> colorblocken is als je daar van houdt.
Ik zou doen; zwarte broek, heb zwarte pumps met rode hak van de sascha, donkderblauwe (bijna zwarte..) simpele top en dan die rode blazer. - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 22:12Ik vind het wel een leuke combo (:
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 13:07Ik vind beide mooi als je ze apart zou dragen.If I would live every day like the last one of my life, I would be in jail.
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 16:00Ik vind het mooier als je dat colbertje nog een keertje oprolt! Dan staat het iets stoerder, minder net!
En dan gewoon een leuk t-shirtje erbij. Amerikaanse vlag is heel vet, zoals xlalala22 zegt!
T-shirtje met een zwart-wit foto erop kan ook! - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 16:00oeps, dubbel!Eacha wijzigde dit bericht op 29-01-2012 16:01 met 93%
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 19:08een wit oversized shirtje met grijze/zwarte print die je in je zwarte broek draagt met een bruine riem. en dan bruine enkellaarsjes
of gewoon pumps, all stars of vansNever apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 19:10of zoiets:

Never apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp - Geplaatst op zondag 29 januari 2012 19:12ik heb trouwens gewoon gegoogled, had je ook kunnen doen :pNever apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp
- Geplaatst op zondag 29 januari 2012 19:12ik heb trouwens gewoon gegoogled, had je ook kunnen doen :pNever apologize for what you feel. Its like saying sorry for being real. // voorheen: naoomp
- Geplaatst op maandag 30 januari 2012 22:50Ik vind de witte blouse niet zooo, eerlijk gezegd.
Rode blazer gewoon combineren met wat basics
Zwarte broek of jeans eronder. - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 22:54hmm een blazer staat al snel netjes, dus juist geen blouse eronder. Is gelijk zo zakelijk!
Dus met iets stoerders, of juist een bloemetjestop ofzoiets.
En als je er echt niet uitkomt, geef 'm dan maar aan mij haha, vind 'm heel leuk! - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 18:22dankjulliewel! ik had em vandaag aan met een witte top (wat wijd) in een donkere spijkerbroek gedaan, grijze allstars, grote bruine riem en veel bruine armbanden!
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 18:18ik doe het met colorblocking. ik heb een felgroene broek en een wit shirt met dunne marineblauwe strepen en dan dat rode blazertjeleer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag