Dit onderwerp heeft 49 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 02-02-2012 21:04.
Skater dress Topshop!
- Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 23:28Een rode maillot kan hoor :p aangezien de jurk in een kleur is, is het niet zo erg. Zelf zou ik´m met een zwarte panty en dan zwarte heels dragen omdat dat toch wel de jurk chic maakt vind ik, haha! Wat je ook kan doen is accesoires erbij dragen, een leuk dun riempje bijvoorbeeld :p
- Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 23:38Ik vind allstars juist leuk bij een skater dress, maar als allstars geen optie zijn zou ik er brogues onder dragen

Zo'n jurk heet volgens mij een skater dress omdat je het heel zakelijk kunt combineren, maar ook met gympen er onder.. (Ik vroeg me het ooit af en toen heb ik dit opgezocht ik weet ook niet waarom..
) - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 23:40
- Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 23:41
- Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 23:42
- Geplaatst op zondag 27 november 2011 12:41je zou bijv ook leuk met zwarte panty en witte overknees kunnen doen en dan zwarte wedges zou denk ik ook wel leuk staan

verder zou ik het niet weten - Geplaatst op maandag 28 november 2011 19:08
- Geplaatst op maandag 28 november 2011 19:09Zwarte suede sleehak?
- Geplaatst op maandag 28 november 2011 19:19mooie zwarte hakken zou ik toch wel doen eigenlijk :$
- Geplaatst op zondag 04 december 2011 12:49
- Geplaatst op zondag 04 december 2011 17:13
- Geplaatst op zondag 04 december 2011 17:14ik heb zoiets in het wijnrood, ik draag m met een zwarte gewerkte legging, (kantachtig patroon). Riempje in het midden met gouden details en veter wedges eronder. ( of zwarte brogues) Eroverheen een zwart blazertje of een zwart vestje
Accesoires doe ik ook goud kleurig. - Geplaatst op zondag 04 december 2011 17:31Mijn sneaker hakken die ik verkoop!:
Misschien iets voor jou?
Hier is mijn topic,
Daar staan ze in,
Trouwens ze lijken daar hoog maar dat valt best mee:
http://forum.girlscene.nl...koop/list_messages/211423Verkooop topic! - Geplaatst op zondag 04 december 2011 17:32
- Geplaatst op zondag 04 december 2011 18:23ik zou die jurk gewoon met een panty eronder dragen, vestje en Dr. Martens.Kennis spreekt, wijsheid luistert. - Jimmi Hendrix.
- Geplaatst op zondag 04 december 2011 18:29Omdat de stof netjes is zou ik hem dragen met een zwarte blazer die mooi getailleerd is, een panty en hoge hakken. En dan zilveren sieraden, misschien een multi-chain necklace ofzo.You like you've been for breakfast at the Heartbreak Hotel. // tumblr.
- Geplaatst op zondag 04 december 2011 18:39mooi zeg! heet dat een skaterdress? raar eigenlijk ;p
maar ik zou voor ballerina's gaan, aangezien je geen hakken hebt en je er dan denk ik ook niet zo mooi en fijn op loopt.
en dan in het donkerblauw, niet in het rood, of wit. zwart kan ook nog wel, maar het is al een 'gekleurde' outfit dus zou het bij 2 kleuren houden. - Geplaatst op zondag 04 december 2011 18:54
Deze staan er wel leuk bij zwart blazer en sieraden en klaar !quote:Peace is more than two fingers ! - Geplaatst op zondag 04 december 2011 18:55
- Geplaatst op vrijdag 30 december 2011 21:01Met zwarte sleehakken+blazer?
- Geplaatst op zondag 01 januari 2012 23:16met VANS!voorheen typicalteenager
- Geplaatst op dinsdag 03 januari 2012 20:10een panty met print of een uitgesneden panty met een mooi patroon, en dan kunnen eigenlijk alle niet te brede schoenen eronder
x - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 22:43Ik zou er een leuke gekke panty bij doen, met bijvoorbeeld strepen of stippen. En als je hem een keer gewoon draagt, zijn all stars juist vet!
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 20:20Ik vind 'm zo mooi hé.
Als ik een jurkje draag in de winter doe ik dat meestal met een vestje/jasje/blazer, voor het gemak ga ik er even van uit dat je zoiets wel hebt. Die dus, puur voor de warmte, en dan met een panty en kniesokken? Het is vrij basic, en ik raad je aan om het pas te doen als het weer wat warmer wordt over een week/twee weken. (Zwarte) kniesokken kan je bv. bij H&M halen, er zullen vast wel meer winkels zijn die ze verkopen. Dan ballerina's of iets met een hak eronder, ik denk wel dat dat leuk staat.It's always the darkest just before the dawn. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:04Dankjewel allemaal! Heb hem inmiddels al gedragen bij kerst, veel complimenten over gehad
Op de site staat bij reacties dat veel mensen hem het hele jaar door dragen. Maar hoe zou je dit dan in de zomer moeten combineren? Vind hem gauw zo chique lijken. Vooral omdat het een iets dikkere stof is.