Dit onderwerp heeft 49 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 02-02-2012 21:04.
Skater dress Topshop!
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:01hallo,
Ik heb deze skaterdress van topshop gekocht, en hij valt heel mooi. Nu wil ik hem graag combineren met een rode maillot (niet fel rood..) dat staat heel leuk! Alleen wat voor schoenen moet ik hierbij aan doen? Ik ben normaal het type dat altijd op allstars rondloopt. Dus vind dit nogal lastig. Ik denk dat ik deze jurk met kerst ga dragen, en dan zijn hakken ofzo toch wel leuk. Maar aangezien ik dus 0 paar hakken heb vind ik dit wel moeilijk. Iemand misschien leuke schoenen die ik hierbij aan kan doen?
En hoe zouden jullie deze jurk combineren?
hij valt echt heel mooi, en chique en de stof is ook erg mooi. Wel echt kwaliteit, dus ik ben er super blij mee! Zeker geen miskoop dus.. Maar schoenen kiezen blijft altijd een probleem, haha.

Alvast bedankt!
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:02
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:10
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:10
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:11Hij is inderdaad wel mooi! Snap alleen niet waarom het een skater dress heet, maar dat kan aan mij liggen.
En met een panty en hakken lijkt me wel het mooist, maar het kan ook met ballerina's als je niet op hakken kan/wil lopen
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:12superleuk! met all stars zijn ze leuk maar dan met een panty om er iets sportiefs van te maken. En anders zwarte pumps?http://mynameisthicax.tumblr.com/
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:21Ik weet ook niet waarom het een skaterdress heet, haha.
Maar dat stond erboven, dusja.
Wat voor hakken zouden er dan mooi bij staan?
en hoe doen jullie dat als jullie met kerst een jurk aan doen? Zonder mouwen is het vaak wel erg koud, maar een shirt eronder vind ik dan ook wel weer zonde van de jurk eigenlijk, dat staat ook niet echt.. - Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:22een cardigan?sutcac was de naam...
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:25Ik zou met ballerina's, hakken of brogues en dan een blazer eroverheen als je het koud hebt. Leuke ketting/oorbellen en je bent klaar.Use what talent you possess. The woods would be very silent if no birds sang, except those that sang best.
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:30
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 14:50Ik heb ook zo'n jurkje, hetzelfde model en dezelfde kleur, maar dan met bloemen op. Meestal draag ik er grijze brogues, blauwe nylonkousen en een bordeaux jiletje met zo allemaal kleine gaatjes in, heel fijn geweven.
- Geplaatst op zondag 20 november 2011 19:04
- Geplaatst op maandag 21 november 2011 21:02Ooh, die is echt zo leuk!
Ik heb 'm tig keer gepast, toen ik in Engeland was, maar nooit gekocht, haha, zonde.
Ik denk dat je er het beste gewoon mooie zwarte hakken onder kunt doen.
Ikzelf zou het denk ik met een grijze maillot/panty doen, maar ik denk wel dat rood ook heel leuk is (: - Geplaatst op maandag 21 november 2011 21:05Ik zou als je nooit op hakken loopt voor ballerina's of brogues gaan. En dan donkerblauw.
Maar ik denk eigenlijk dat all stars er ook heel leuk bij staan, maarja ik combineer vaak vreemde dingen dus het moet wel aan je stijl liggen.Never regret- if its good, its wonderful... if its bad, its experience - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 10:04Ik gooi normaal eigenlijk overal allstars onder, maar op 1 of andere manier vind ik dat nu met kerst wat zonde van de jurk, haha.
Maar je hebt wel gelijk, het staat opzich nog wel hoor.
Vond zelf de rode maillot wel mooi, maar het is niet fel rood hoor.. Kan het niet echt uitleggen haha. Geen brandweer rood ofzo. - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 10:04
ik heb hem gewoon via internet besteld, haha.quote:Sassel schreef op 21 November 2011 @ 21:02:
Ooh, die is echt zo leuk!
Ik heb 'm tig keer gepast, toen ik in Engeland was, maar nooit gekocht, haha, zonde.
Ik denk dat je er het beste gewoon mooie zwarte hakken onder kunt doen.
Ikzelf zou het denk ik met een grijze maillot/panty doen, maar ik denk wel dat rood ook heel leuk is (: - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 11:12met leuke enkellaarsjes eronder:) dat zou ik doen temniste.online veel geld verdienen?? http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=16627 werkt echt!!
- Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 11:15ik zou gaan voor een zwarte panty, mooie zwarte hakken en dan een zwarte blazer en wat goude sieraden. (:
- Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 11:23zwarte pumps.
ik zou eigenlijk geen rode maillot doen, dat word too much denk ik.Ik was overdressed. - Mijn hair tumblr! - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 05:34Geen rode maillot idd!
Gewoon met allstars eronder lijkt me heel leuk.
En als je voor hakken gaat gewoon simpele zwarte, met een flinke hak
- Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 07:54Ik zou het combineren met een grijze panty/maillot en zwarte ballerina's/hakken.
- Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 07:59
dit! (alleen ben ik niet zo van de gouden sieraden)quote:faalhaasje schreef op 22 November 2011 @ 11:15:
ik zou gaan voor een zwarte panty, mooie zwarte hakken en dan een zwarte blazer en wat goude sieraden. (: - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 19:59
- Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 20:02
bolero vind ik echt perfect, met driekwart mouwen.quote:beertjeschips schreef op 20 November 2011 @ 14:21:
Ik weet ook niet waarom het een skaterdress heet, haha.
Maar dat stond erboven, dusja.
Wat voor hakken zouden er dan mooi bij staan?
en hoe doen jullie dat als jullie met kerst een jurk aan doen? Zonder mouwen is het vaak wel erg koud, maar een shirt eronder vind ik dan ook wel weer zonde van de jurk eigenlijk, dat staat ook niet echt.. - Geplaatst op vrijdag 25 november 2011 20:07