Dit onderwerp heeft 14 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-05-2012 12:26.
Rode en donkergroene broek
- Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 19:43Haaai,
ik weet wel hoe ik een rode en donkergroene strakke broek kan combineren, maar misschien hebben jullie nog leuke ideetjes
.
xIk was: ishaby en IkBenHipJijNiet. Blog : www.girls-love-beauty.blogspot.com Aïsha Est Regina
- Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 19:53Upje
Ik was: ishaby en IkBenHipJijNiet. Blog : www.girls-love-beauty.blogspot.com Aïsha Est Regina - Geplaatst op zaterdag 14 januari 2012 20:01met zwart, wit, grijs of donkerbruin denk ik ongeveerHet leven is te kort om iemand anders te zijn
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 14:52Een knal rode broek vind ik heel leuk om te combineren met een donkerblauw topje
bijv bij deze van de h&m
is ook op de foto gecombineerd met een rode broek.
H&M
En een groene broek vind ik wel leuk met een multi colour bloemenprint shirtje of een multi colour Bruin beige shirtje.
Succes.
xjesSome times good things fall apart so better things can fall together - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 14:56Ik vind rood niet mooi met blauw, krijg je meteen zo'n sailor effect. Ik heb rode en donkergroene broek allebei, en combineer die groene met andere rustige zand/crème/gebroken wit tinten, en de rode als eyecatcher.Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 14:58ik heb laatst ook n bordeaux en een groene broek gekocht. ik vind t juist niét leuk om te combineren met basic kleuren. ik draag shirtjes met zwarte print en blazers. blousjes en jersey tops.
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 14:59Ik heb ook een donkergroene broek, ik weet opzich wel hoe ik hem combineren, maar ik draag hem eigenlijk niet echt vaak omdat hij toch wel lastig te combineren is. Upje.
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 15:12Wat een tegenstrijdigheden in dit topic. Iig ik heb zelf deze groene broek:

En ik vind hem vrij makkelijk te combineren. Zowel met een zwart of wit t-shirt, maar ik kies dan altijd een tweede kleur die erbij past, bijv als sjaaltje maar een spijkerjasje is ook gewoon heel leuk. Bij groen past vrij veel, ik draag het met geel, grijs, bruin, zwart, with, beige, zilver, goud, rood etc.
Een favoriete combinatie van mij is een zwarte/tuniek met tropische kleuren (rood en gele bloemen) erboven met een bruine vest. Ik draag het vaak met bruine veterlaarsjes.
Ik draag het ook vaak met een denimblouse. Dat kan met een wit t-shirt eronder en sjaal, maar ook gewoon een denim blouse helemaal dicht of met een wit of donkergrijs/zwarte trui erboven. Het is maar wat je zelf mooi vind. Dit zijn enkele ideeën, maar ik kan nog zoveel bedenken bij een groene broek. Het is iig een van mijn favoriete omdat ik het altijd wel aan kan. Als hij gewassen is doe ik hem gewoon meteen weer aan :/
In dit topic staan leuke opties voor een rode broek. Ik heb er zelf geen, maar wel een koraalrode gehad. Dat was een waar ik gek op was, maar hij past me niet meer. - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 18:19Heb mijn donkergroene broek een keer zo gecombineerd:

Helaas zit hij me te strak, dus wil hem verkopen. - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 20:11Bedankkt ! Die hierboven is echt super leukIk was: ishaby en IkBenHipJijNiet. Blog : www.girls-love-beauty.blogspot.com Aïsha Est Regina
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 08:46ik heb zelf ook een donkergroene broek en daarop vind ik een felle kleur (knalroze ofzo) super leuk!!
- Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 13:49
Sorry maar ik vind groen met roze niet echt een topcombinatie. Al kan een felle kleur wel heel leuk zijn :0quote:Esweetcupcake schreef op 26 January 2012 @ 08:46:
ik heb zelf ook een donkergroene broek en daarop vind ik een felle kleur (knalroze ofzo) super leuk!! - Geplaatst op dinsdag 13 maart 2012 13:21heeee,
ik ben al erg lang opzoek naar een donker groene en bordeaux rode broek, maar kan zoiets nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik zoiets kan zoeken? - Geplaatst op dinsdag 01 mei 2012 20:09upjeeeee
ik draag 'm altijd met een zwart topje en spijkerblouse :p - Geplaatst op woensdag 02 mei 2012 12:26quote:michhhelle schreef op 13 March 2012 @ 13:21:
heeee,
ik ben al erg lang opzoek naar een donker groene en bordeaux rode broek, maar kan zoiets nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik zoiets kan zoeken?
Op de markt heb je heel veel vele kleuren, en goedkoper dan in de winkel.
Zelf zou ik hangt er vanaf wat voor groen:
Donkergroen, wit, roze, oranje doen
Donkergroen maar wel vel: rood, wit, beige,
Rode broek: zalm rode, met nude tinten gecombineerd, of marineblauwonline veel geld verdienen?? http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=16627 werkt echt!!