1. Girlscene
  2. Girlscene
  3. Mix & match met miskopen
  4. Rode en donkergroene broek

Dit onderwerp heeft 14 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-05-2012 12:26.

Rode en donkergroene broek

1. Medium
    Afbeelding van AishaEstRegina

Aïsha
    1,472 berichten
    Lid sinds November 2008

Haaai,

ik weet wel hoe ik een rode en donkergroene strakke broek kan combineren, maar misschien hebben jullie nog leuke ideetjes :).

x

Ik was: ishaby en IkBenHipJijNiet. Blog : www.girls-love-beauty.blogspot.com Aïsha Est Regina

1. Medium

Aïsha
    1,472 berichten
    Lid sinds November 2008

Upje :)

Ik was: ishaby en IkBenHipJijNiet. Blog : www.girls-love-beauty.blogspot.com Aïsha Est Regina

2. Medium
    Afbeelding van loessieJJ

loes
    1,174 berichten
    Lid sinds April 2009

met zwart, wit, grijs of donkerbruin denk ik ongeveer

Het leven is te kort om iemand anders te zijn

3. Small
    Afbeelding van Quinny4ever

Silke
    112 berichten
    Lid sinds January 2012

Een knal rode broek vind ik heel leuk om te combineren met een donkerblauw topje

bijv bij deze van de h&m
    is ook op de foto gecombineerd met een rode broek.

H&M

En een groene broek vind ik wel leuk met een multi colour bloemenprint shirtje of een multi colour Bruin beige shirtje.

Succes.

xjes

Some times good things fall apart so better things can fall together

4. Xtra-large
    Afbeelding van Sparrow

-
    19,020 berichten
    Lid sinds April 2010

Ik vind rood niet mooi met blauw, krijg je meteen zo'n sailor effect. Ik heb rode en donkergroene broek allebei, en combineer die groene met andere rustige zand/crème/gebroken wit tinten, en de rode als eyecatcher.

Our choices define who we are, far more than our abilities. TUMBLR 365 DAY PROJECT

5. Xtra-small
    Afbeelding van rianneneijsen9

rianne
    13 berichten
    Lid sinds February 2011

ik heb laatst ook n bordeaux en een groene broek gekocht. ik vind t juist niét leuk om te combineren met basic kleuren. ik draag shirtjes met zwarte print en blazers. blousjes en jersey tops.

6. Large
    Afbeelding van livethegoodlife

livethegoodlife
    6,181 berichten
    Lid sinds April 2008

Ik heb ook een donkergroene broek, ik weet opzich wel hoe ik hem combineren, maar ik draag hem eigenlijk niet echt vaak omdat hij toch wel lastig te combineren is. Upje.

7. Large
    Afbeelding van Califer

Kimberly
    5,009 berichten
    Lid sinds March 2009

Wat een tegenstrijdigheden in dit topic. Iig ik heb zelf deze groene broek:

http://3.bp.blogspot.com/-8JvuXy37gzU/Trojp3Odv4I/AAAAAAAABAE/99H8BqpyZ08/s1600/green+trouser.jpg

En ik vind hem vrij makkelijk te combineren. Zowel met een zwart of wit t-shirt, maar ik kies dan altijd een tweede kleur die erbij past, bijv als sjaaltje maar een spijkerjasje is ook gewoon heel leuk. Bij groen past vrij veel, ik draag het met geel, grijs, bruin, zwart, with, beige, zilver, goud, rood etc.

Een favoriete combinatie van mij is een zwarte/tuniek met tropische kleuren (rood en gele bloemen) erboven met een bruine vest. Ik draag het vaak met bruine veterlaarsjes.

Ik draag het ook vaak met een denimblouse. Dat kan met een wit t-shirt eronder en sjaal, maar ook gewoon een denim blouse helemaal dicht of met een wit of donkergrijs/zwarte trui erboven. Het is maar wat je zelf mooi vind. Dit zijn enkele ideeën, maar ik kan nog zoveel bedenken bij een groene broek. Het is iig een van mijn favoriete omdat ik het altijd wel aan kan. Als hij gewassen is doe ik hem gewoon meteen weer aan :/

In dit topic staan leuke opties voor een rode broek. Ik heb er zelf geen, maar wel een koraalrode gehad. Dat was een waar ik gek op was, maar hij past me niet meer.

8. Large
    Afbeelding van Loukie

?
    8,141 berichten
    Lid sinds October 2009

Heb mijn donkergroene broek een keer zo gecombineerd:
    http://i40.tinypic.com/11r81ag.jpg

Helaas zit hij me te strak, dus wil hem verkopen.

9. Medium

Aïsha
    1,472 berichten
    Lid sinds November 2008

Bedankkt ! Die hierboven is echt super leuk

10. Xtra-small
    Afbeelding van Esweetcupcake

Emilie
    17 berichten
    Lid sinds January 2012

ik heb zelf ook een donkergroene broek en daarop vind ik een felle kleur (knalroze ofzo) super leuk!!

11. Large
    Afbeelding van Califer

Kimberly
    5,009 berichten
    Lid sinds March 2009

quote:
    Esweetcupcake schreef op 26 January 2012 @ 08:46:
    ik heb zelf ook een donkergroene broek en daarop vind ik een felle kleur (knalroze ofzo) super leuk!!
    Sorry maar ik vind groen met roze niet echt een topcombinatie. Al kan een felle kleur wel heel leuk zijn :0

12. Xtra-small
    Afbeelding van michhhelle

Michelle
    1 berichten
    Lid sinds March 2012

heeee,
    ik ben al erg lang opzoek naar een donker groene en bordeaux rode broek, maar kan zoiets nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik zoiets kan zoeken?

13. Xtra-small
    Afbeelding van liveloveliedie

Tiffany
    20 berichten
    Lid sinds March 2012

upjeeeee :) ik draag 'm altijd met een zwart topje en spijkerblouse :p

14. Medium
    Afbeelding van Anneke1509

Anneke
    2,443 berichten
    Lid sinds March 2011

quote:
    michhhelle schreef op 13 March 2012 @ 13:21:
    heeee,
    ik ben al erg lang opzoek naar een donker groene en bordeaux rode broek, maar kan zoiets nergens vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik zoiets kan zoeken?

Op de markt heb je heel veel vele kleuren, en goedkoper dan in de winkel.

Zelf zou ik hangt er vanaf wat voor groen:
    Donkergroen, wit, roze, oranje doen
    Donkergroen maar wel vel: rood, wit, beige,

Rode broek: zalm rode, met nude tinten gecombineerd, of marineblauw

online veel geld verdienen?? http://www.cash4ladies.nl/aanmelden.php?ref=16627 werkt echt!!

Girlscene is a division of Yourscene.nl. About us | Flyerzone | Contact | Handleiding | Wachtwoord?